Taisi olla uusi neliveto (Aero ainakin) Ringillä testissä. Liian nopea kamerallekin Vähän näytti puskevan pahasti seuraavassa mutkassa, mutta ajoi meidän tultua vain kerran ohi, joten paha sanoa enempää.
XXT-227: Fordonsfraga antoi omistajaksi "SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG", 184kW. Yhtäkkiseltään en omalla ruotsinkielentaidolla löytänyt vetotavasta mainintaa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Speedou kirjoitti:Taisi olla uusi neliveto (Aero ainakin) Ringillä testissä. Liian nopea kamerallekin Vähän näytti puskevan pahasti seuraavassa mutkassa, mutta ajoi meidän tultua vain kerran ohi, joten paha sanoa enempää.
Ensimmäiset tällaiset kengät tuli hommattua, testilenkilläkin olen käynyt ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Miksiköhän sitä ei ole aiemmin noita hommannut.
dimebak kirjoitti:Ensimmäiset tällaiset kengät tuli hommattua, testilenkilläkin olen käynyt ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Miksiköhän sitä ei ole aiemmin noita hommannut.
Mitä tarkoitat, onko noissa jotakin erityisen mullistavaa uutuutta?
Anteeksi off-topic, mutta muista aluksi säätää pedaalit löysimpään arvoonsa(mikäli säätöä löytyy), koska paniikkitilanteessa jalkasi eivät vielä muista, että sulla on lukot. Näin säästyt mustelmilta/muilta vaurioilta ja saat jalkasi vapaaksi tilanteessa kuin tilanteessa. Minä opin tämän -90 luvun alussa ns kantapään kautta . Sitten vähitellen lisää tiukkuutta jousiin.