Tässä muutama kuva eiliseltä jolloin auto saatettu talvikuosiin. Auto edellisenä päivänä ruostesuojattu täydellisesti, päälle vetäisty Wax Guard käsittely. Lohkolämppäri, sisähaara ja lämmitin asennettu sekä vanteet hiekkapuhallettu ja maalattu.
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
paerikss kirjoitti:Tässä muutama kuva eiliseltä jolloin auto saatettu talvikuosiin. Auto edellisenä päivänä ruostesuojattu täydellisesti, päälle vetäisty Wax Guard käsittely. Lohkolämppäri, sisähaara ja lämmitin asennettu sekä vanteet hiekkapuhallettu ja maalattu.
Minkäslainen ruostesuojaus ja missä tehty?
Käyny mielessä jos tuo omakin pitäisi käsitellä
paerikss kirjoitti:Tässä muutama kuva eiliseltä jolloin auto saatettu talvikuosiin. Auto edellisenä päivänä ruostesuojattu täydellisesti, päälle vetäisty Wax Guard käsittely. Lohkolämppäri, sisähaara ja lämmitin asennettu sekä vanteet hiekkapuhallettu ja maalattu.
Komea ja kiiltävä peli!
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
pade kirjoitti:Minkäslainen ruostesuojaus ja missä tehty? Käyny mielessä jos tuo omakin pitäisi käsitellä
Täydellinen suojaus. Eli sisäloksut ja helmat purettu pois auto höyrypesty putipuhtaaksi. Kevyt sipaisu kotelosuoja/öljysekoitetta pohjalle ja massa päälle (alumiinia sisältävä uuden sukupolven massa). Kontista verhoilut sivuista auki ja kotelosuojaa kylkiin ja lokareihin. Oviin reiät (ei ole pakko tehdä, voi vetää vesiaukouista) ja kotelosuojaa sisään, näin myös konepeltiin ja takaluukkuun. Helmoihin ja takalokarin kaariin vedin helmapanssarin eli finikor 5:en.
Sitten päälle kunnon liukkaripesu jotta roiskeet saatiin pois. Päälle Cartecin pre wax puhdistus ja wax guard kestovaha pintaan. Vedin itse kokeilumielessä. Tulos ällistyttävän hyvä (auto puleerattu keväällä).
Olen suojannut monta autoa tuolla ja en voi kun kehua, tosin itseäni helpottaa se että on vaimon sedän yritys joten saa touhuta itse paljon. Valtteina huolellinen työn jälki ja laadukkaat aineet.
Siitä meni muuten ysikolkki ohi sunnuntaina, hopea ja toisi lukea BSR oikassa kontin kulmassa...
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
paerikss kirjoitti:Tässä muutama kuva eiliseltä jolloin auto saatettu talvikuosiin. Auto edellisenä päivänä ruostesuojattu täydellisesti, päälle vetäisty Wax Guard käsittely. Lohkolämppäri, sisähaara ja lämmitin asennettu sekä vanteet hiekkapuhallettu ja maalattu.
Komea ja kiiltävä peli!
Thanks, ei uskoisi muuten että on ajettu Kouvolasta Lempäälään (200km) ja sitten vielä märällä tiellä kuvauspaikalle vahauksen jälkeen. Uskomattoman hyvin hylkii likaa tuo tuore wax gurad käsittely.
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
Löysin työpaikan kuva-arkistosta hauskan kuvan. Porukka oli ollut jossain metsäkämpässä "seminaaria" pitämässä joskus 1970-80-luvun vaihteessa talvella ja yöllä pakkanen laski -30 asteen nurkille. Aamulla vain yksi auto käynnistyi: http://i63.photobucket.com/albums/h149/ ... bkuva1.jpg
Eski kirjoitti:Löysin työpaikan kuva-arkistosta hauskan kuvan. Porukka oli ollut jossain metsäkämpässä "seminaaria" pitämässä joskus 1970-80-luvun vaihteessa talvella ja yöllä pakkanen laski -30 asteen nurkille. Aamulla vain yksi auto käynnistyi: http://i63.photobucket.com/albums/h149/ ... bkuva1.jpg
Eski
Tuplis! Lähtiköhän tuo tanari käyntiin ennen kevättä? Mainio kuva.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98