Meinasin veikata jotain tuollaista sen osalta mutta en ottanut kantaa kun en ollut varma. Ainakin kuvien perusteella näyttää melko paljon siistimmin pidetyltä yksilöltä omaan verrattuna...G-mies kirjoitti:lämpömittarin anturi maadoittaa suoraan runkoon.
Matti
Nettiauton löydöt VOL2
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Nettiauton löydöt VOL2
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Aika nätti...http://www.nettiauto.com/saab/900/4638792
Saab 9-5 Aero 2007
Jäsen 5390
Jäsen 5390
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No on... Eikös nuo automaatit ole noissa kaikki 3-vaihteisia?
Viimeksi muokannut tturku, Ti Maalis 13, 2012 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu väärintehty lainaus, käykää kertaamassa säännöt lainauksen osalta
Syy: Poistettu väärintehty lainaus, käykää kertaamassa säännöt lainauksen osalta
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Tuo on näemmä siirtynyt liikkeeseen myyntiin...hinta tosin on pompannut tyypillistä vähemmänJOMAME kirjoitti:Aika nätti...http://www.nettiauto.com/saab/900/4638792
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://www.nettiauto.com/saab/900/4640238
Jos olisi lähempänä menisin ihan mielenkiinnosta koeajamaan.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ja Ruotsin tarjontaa...
http://www.blocket.se/lund/Saab_9_5_2_0 ... m?ca=4&w=3
Loistavat vanteet, harmi että on noin kaukana Tukholmasta.
Edit: http://www.blocket.se/uppsala/Saab_9_5_ ... ?ca=11&w=2
Huomattavasti lähempää, vähemmän ajettu, uudempi, 2,3, ja suurin piirtein sama hinta Suomeen tuotuna. Tuo Blocketin selaaminen on kuin etanolin tankkaaminen, aina yllättyy kuinka halvalla pääsee![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
http://www.blocket.se/lund/Saab_9_5_2_0 ... m?ca=4&w=3
Loistavat vanteet, harmi että on noin kaukana Tukholmasta.
Edit: http://www.blocket.se/uppsala/Saab_9_5_ ... ?ca=11&w=2
Huomattavasti lähempää, vähemmän ajettu, uudempi, 2,3, ja suurin piirtein sama hinta Suomeen tuotuna. Tuo Blocketin selaaminen on kuin etanolin tankkaaminen, aina yllättyy kuinka halvalla pääsee
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Kyllä, OG-satkussa käytetty BW37 -automaattiaski on kolmevaihteinen.dj_pirtu kirjoitti:No on... Eikös nuo automaatit ole noissa kaikki 3-vaihteisia?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Taannoisella automaattisatkulla tuli ajettua "manuaalisesti" että sai edes jonkinlaista kiihtyvyyttä ilman että piti tallaa tiskissä... Eli kepistä 1 -> 2 -> D.aero kirjoitti:Kyllä, OG-satkussa käytetty BW37 -automaattiaski on kolmevaihteinen.dj_pirtu kirjoitti:No on... Eikös nuo automaatit ole noissa kaikki 3-vaihteisia?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Eikö sen vian olisi voinut vaan korjata? Kyllä mulla BW antoi kiskoa surutta melkein rajottajalle asti, kun vaan piti tallan pohjassa asti. Lonkkaveikkauksena heitän, että aski käyttää tuossa kickdownia, eli kun kd-vaijeri on siinä asennossa missä kiskottaisin pienemmälle kiihdyttämään lähtiessä, aski myös vaihtaa isommalle myöhemmin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Pienenä offtopicina, tuon BW37:n keski- ja moottoritiekulutuksesta on täällä ollut juttua, mutta miten paljon se vie tuollaisessa 2.0 16V -laitteessa ihan perus 80 km/h maantieajossa, siis ilman pätkääkään kaupunkia tai moottoritietä? Vastaava manuaali taitaa viedä vähän päälle seitsemän litraa, paljonko kolmivaihteisuus verottaa ylimääräistä? Ja jos ässissä on automaatissakin pidemmät välitykset niin olisiko sellainen maantiellä vielä taloudellisempi?
Kyselen sen takia että jos alan jossain vaiheessa oikein perusteellisesti kunnostamaan tuota c:tä, tarvitsen käyttöauton ja automaatti kävisi muutoin ajotyyliin erinomaisesti... (tulee varsinkin 9-3:lla pompittua vaihteita ja ennakoitua niin että tarvitsisi mahdollisimman vähän puuttua siihen keppiin oikealla puolella, 900:lla omat ongelmansa aiheuttavat meteli ja hullut välitykset (vitonen alkaa käytännössä kahdeksastakympistä -> nutaajat normaaliakin pahempia häiriköitä))
Edit: vanhojen keskustelujen perusteella vastaus on jotain 8,5:n ja kymmenen litran välillä, kalliiksi käy bensan nykyhinnoilla...
Kyselen sen takia että jos alan jossain vaiheessa oikein perusteellisesti kunnostamaan tuota c:tä, tarvitsen käyttöauton ja automaatti kävisi muutoin ajotyyliin erinomaisesti... (tulee varsinkin 9-3:lla pompittua vaihteita ja ennakoitua niin että tarvitsisi mahdollisimman vähän puuttua siihen keppiin oikealla puolella, 900:lla omat ongelmansa aiheuttavat meteli ja hullut välitykset (vitonen alkaa käytännössä kahdeksastakympistä -> nutaajat normaaliakin pahempia häiriköitä))
Edit: vanhojen keskustelujen perusteella vastaus on jotain 8,5:n ja kymmenen litran välillä, kalliiksi käy bensan nykyhinnoilla...
Viimeksi muokannut Rattivaihde, Ti Maalis 13, 2012 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ei siinä tietääkseni mitään vikaa ollut, kickdown toimi niinkuin pitää mutta halusin ottaa enemmän kierroksia jo ihan puolella kaasulla...aero kirjoitti:Eikö sen vian olisi voinut vaan korjata? Kyllä mulla BW antoi kiskoa surutta melkein rajottajalle asti, kun vaan piti tallan pohjassa asti. Lonkkaveikkauksena heitän, että aski käyttää tuossa kickdownia, eli kun kd-vaijeri on siinä asennossa missä kiskottaisin pienemmälle kiihdyttämään lähtiessä, aski myös vaihtaa isommalle myöhemmin.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No sitten joo toki. Mulla kun oli T8A, niin se oli niin laiska, että harvoinpa sillä halusi vajaalla kaasulla kiihdyttää
.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ei helkkari sais mennä selaamaan blocketia. -92 Aero 900 kivoilla herkuilla. http://www.blocket.se/kalmar/Saab_900_A ... 708811.htm
Ja eikös näissä pitäisi olla myös #8 ensiövälitys.
Ja eikös näissä pitäisi olla myös #8 ensiövälitys.
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Tuota samaa yksilöä on tullut jo muutama päivä katteltua. On hakusessa OG900 3d käyttöautoksi, mutta eihän tuollaista voi hankkia, kun ei sillä kuitenkaan raaskis talvella ajella. Nyt jo viiden harrasteauton loukossa, joten on vaan pidettävä pää kylmänä.
Vaikka olisihan aero aika mukava...
Vaikka olisihan aero aika mukava...
Viimeksi muokannut tturku, Ke Maalis 14, 2012 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu turha lainaus. Jos vastaat tai jatkat edelliseen viestiin niin älä lainaa! Kerratkaa säännöistä lainaus ohjeet.
Syy: Poistettu turha lainaus. Jos vastaat tai jatkat edelliseen viestiin niin älä lainaa! Kerratkaa säännöistä lainaus ohjeet.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
Re: Nettiauton löydöt VOL2
^kyllä nätti, ainakin kaukaa katottuna. Jos tuo ois punainen niin se olis ollu minun
...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Nettiauton löydöt VOL2
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4516481
Eiks tämä ole halpa?
Eiks tämä ole halpa?
Saab 9-3 2.2 TiD -00