Lisäsin aamulla 1,5l vettä koneeseen ja töihin tultuani olivat kadonneet
Kurkkasin tulpat, jonka jälkeen varasin ajan kansipahviremonttiin...
Kait tuo menee normaalin ylläpidon piiriin, 120tkm olen kyseisellä autolla ajanut (mittarissa 173tkm), enkä jarruja lukuunottamatta osaakaan vaihtanut.
Nappe kirjoitti:Lisäsin aamulla 1,5l vettä koneeseen ja töihin tultuani olivat kadonneet
Kait tuo menee normaalin ylläpidon piiriin, 120tkm olen kyseisellä autolla ajanut (mittarissa 173tkm), enkä jarruja lukuunottamatta osaakaan vaihtanut.
Siis kummasta autosta on kyse? Omassa kolkissa kansipahvi teki täysin samat 190tkm kohdalla.
Nappe kirjoitti:Lisäsin aamulla 1,5l vettä koneeseen ja töihin tultuani olivat kadonneet
Siis kummasta autosta on kyse? Omassa kolkissa kansipahvi teki täysin samat 190tkm kohdalla.
Ja mun omassa 350tkm kohdalla, on se kumma kun ei kestänyt pidempään
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Pari muutosta putkistoon. 1. hitsailin yhden turhan liitoksen kiinni. 2. nostin putkea lähemmäs runkoa, että vähemmän ottaisi taka-akseliin kiinni, eli käytännössä vaimentimen kiinnikkeen rälläköin irti ja hitsasin uudelleen kiinni sopivassa kohdassa. vaimennin kun on kiinni parilla harjateräksenpätkällä jotka hitsasin kiinni vaimentimen kylkiin ja ne lepää sitten tukikumien varassa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Ja mun omassa 350tkm kohdalla, on se kumma kun ei kestänyt pidempään
Kolkista on kyse
Eli tuosta paali-ikäisestä etanolipommista.
Koko talven tuo on kuluttanut vettä ja puskenut kohtalaisesti höyryä putkesta, taisi olla viimeinen niitti kun toisesta purkista hajos mankkuvenan FET:i ja pääs lipsahtamaan hiukan ylipaineelle
Tarkistin öljyt ja jarrunesteet.
Otin luisin irti ja sain vilkun palauttamaan.
Mutta ärsyttävä piirre on siinä kun vilkku on päällä raksuttaa aina käännöksen aikana pari kertaa.
Ettei se tappi olisi liian pitkä joka hoitaa tuon palautuksen. Vakioratissa se on lyhyempi.