Mitä näit liikenteessä tänään topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
hz81
"Hölösuu"

Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Levikkeellä ison kuorma-auton perävaunun täynnä hirvennahkoja. Olisiko honkajoelle polttoon menossa?!
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
qaw
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja qaw »

naurettavilla lisä- ja ledihuomiovaloilla varustetun punaisen og-kolkin Vermon nurkilla...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
dollarihymy
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

en ehkä liikenteessä mutta kerrostalon jossa asun ni mun lämpöpaikalla istuu v***o, ite jouduin jättämään autoni tuonne toisen kerrostalon parkkipaikalle. P****le että ketuttaa tommonen ajattelemattomuus
Alihankkija
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Alihankkija »

740 biimerin joka pyyhälsi motarilla vähintään 140km/h kun ensin oli jäänyt reippaasti rampissa jälkeen.
Uitukki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

dollarihymy kirjoitti:en ehkä liikenteessä mutta kerrostalon jossa asun ni mun lämpöpaikalla istuu v***o, ite jouduin jättämään autoni tuonne toisen kerrostalon parkkipaikalle. P****le että ketuttaa tommonen ajattelemattomuus
Oisit parkkeerannu nalkkiin sen ajamalla oman autosi kantaan kiinni ettei v***o pääsis pois. Eipä se sinun omalle paikalle pääsyä nopeuttaisi mutta olis v***o:n kuski varmaan oppinu kattomaan ettei parkkeeraa varatuille paikoille.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
jmaatta
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja jmaatta »

OG9-3/900 (ei vielä tarpeeksi harjaantunut silmä) ajoi Peltolassa Oulussa risteävää tietä ohi liikennevaloissa seistessäni, takarengas käytännössä tyhjänä. Mahtoi olla hyvä ajaa. :lol:
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

dollarihymy kirjoitti:en ehkä liikenteessä mutta kerrostalon jossa asun ni mun lämpöpaikalla istuu v***o, ite jouduin jättämään autoni tuonne toisen kerrostalon parkkipaikalle. P****le että ketuttaa tommonen ajattelemattomuus
Eihän sole mikhän. Mulla oli yksi päivä naapurin vieraan V***o mun "autopaikalla". Ja mie sentään asun omakotitalossa, nätisti oli mun pihassa parkissa. Sama auto aiemmin tukki mun liittymää.

Joo, liittymäni on yli kahden auton levyinen (helposti menisi varmaan kolme autoa vierekkäin) mutta siinä menee mielestäni raja, että liittymää ei tukita ja varsinkaan toisen pihalle ei pysäköidä. Sinällään harmittavaa, kun ko. naapurista ei itsessään ole mitään pahaa sanottavaa, kun eivät ole häiriöksi ja toisinaan tervehditään jos samaan aikaan satutaan pihalle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ässä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Näin tänään NG-95 -taksin Vantaan kyltillä menossa lentokentälle. Tulin jostakin syystä hyvälle mielelle (vaikka en edes itse istunut sen kyydissä).
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
ysitonnari93
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Yhden kerran oli vastaava tapaus minun rivarin parkkipaikalle ängennyt autonsa, mutta otin rekkarin perusteella puhelinnumeron sun muut tiedot selville ja soitin kyseiselle henkilölle kysyäkseni mikä on homman nimi ja puhuin samalla suuni puhtaaksi. Ei ole tullut toista kertaa enää vierasta autoa parkkipaikalleni :lol:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Kimm-o
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Kimm-o »

Carina tuli suoralla vastaan oven kahva edellä. Ei kuitenkaan osunut.
Sabanisti
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Sabanisti »

Ameriikan polliiseja Rovaniemellä.. Ajelee kahva eellä risteyksissä pillit päällä. :D
Ja sitten hirvieläimen, ei kuite kopsahtanu.
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
core2
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja core2 »

Olin kaveriani kuskaamassa tänään ja kun tulimme Norrköpingiin, niin eikös perkele tullut vastaan oikea vanhanaikainen tiekarhu, ja suoraan meidän kaistalla vastatuuleen niinku, jätkä viittas et aja vasemmalle, mutta veetullasko sinne ajat ku tuli rivi vastaantulijoita? No lopulta pysähdyttiin nenäkkäin, ja kuskit ulos, ja karhun kuski kysy multa miksen ajanut vasemmalle, vastasin kysymykseen et mihin tonne muka mahtuis, tyyppi käänsi päätään ja sano, ai jaa joo mihin? Sit vasta huomattiin se jono munkin takanani, no pääsimme sivuitse koko troikka ilman vaurioita.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Aikalailla vastaava tilanne oli aamulla. Ajoin fillarilla töihin, kun matkan varrella on yksi liikenneympyrä josta erkaantuessa edellä ajava auto väisti vastaantulevaa kaistaa ajavaa tiekarhua. Ja minä meinasin aamusilmillä pamauttaa tämän eteen pysähtyneen Volvon perseeseen, siis fillarilla.

Tilanne oli suhteellisen koominen, kun lumipenkoista huolimatta olisi autolla ollut plenty tilaa ajaa tiekarhun "ohi". Karhuku ajoi penkkoja nurin sinne missä se oja oikeasti on.

Tuonne suuntaan sitä mentiin, kun piti tehdä fillarilla kunnon lukkojarrutus. Onneksi oli nastarenkaat :lol:

http://maps.google.fi/maps?hl=fi&ie=UTF ... 9,,0,12.13
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ysitonnari93
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Minä näin tänään myös tiekarhun liikenneympyrässä, joka on kyllä oikein tervetullut masiina. Täällä on tiet olleet jo ihan perunapeltoa. Tonttukin on käyttäytynyt liikenneympyrässä kuin bemari, eli se on meni kahva edellä että sai tosissaan tehdä korjausliikettä ratilla :lol:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Ässä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Jep, pitäisi melkein itsekin hankkia tiekarhu työmatka-ajoneuvoksi :lol:
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Lukittu