Goddamn mä oon jo perjantai-iltana sit paikalla jonottamassa!!Puistokemisti kirjoitti:Tuu ihmeessä voin tarjota limpparinAerochick kirjoitti:No way!! Just tänään lauleskeltiin duunissa käNkkäräNkkää ja fiilisteltiin Mikko Alataloa muutenkin!! Mä tuun kans!!Puistokemisti kirjoitti:Laitetaan tää nyt tänne,ku on muutenkin Alatalon Mikosta puhuttu.....
Tulevana lauantaina Mikko Alatalo esiintyy paikallisessa kuppilassa ja peräti ilman sisäänpääsymaksua.....täytyy lähtee kuuntelemaan tota loistavaa suomalaista artistia
David Hasselhoff keskustelu
ja me maksettiin vitonen sledgen kans viimeks ku täälläpäin se oliPuistokemisti kirjoitti:Laitetaan tää nyt tänne,ku on muutenkin Alatalon Mikosta puhuttu.....
Tulevana lauantaina Mikko Alatalo esiintyy paikallisessa kuppilassa ja peräti ilman sisäänpääsymaksua.....täytyy lähtee kuuntelemaan tota loistavaa suomalaista artistia
mutta onhan täs jotain positiivistä, tänään on lähtenyt suomea kohden kaksi levyä joiden nimet ovat:
The Very Best Of ja Greatist Hits
Esittäjänä David Hasselhoff
BMW 525iA Touring Executive
-
Puistokemisti
- "Hirsch"
Sehän on aivan tyhmää maksaa liika....ei vaineskaa kyllähän Mikon keikasta voisi maksaakin,mutta minkäs teet ku tulee ilmaseks....Mäksä kirjoitti:
ja me maksettiin vitonen sledgen kans viimeks ku täälläpäin se oli![]()
mutta onhan täs jotain positiivistä, tänään on lähtenyt suomea kohden kaksi levyä joiden nimet ovat:
The Very Best Of ja Greatist Hits
Esittäjänä David Hasselhoff![]()
hitto ku ei malttas oottaa sitä keikkaa....

-
Puistokemisti
- "Hirsch"
oli pakko mainostaa DH:ta etusivulla teini gallerias.
paras oli:
29.09.05 16:30 <eadghe> Voi luoja <3 Saan orgasmin jo tämän näkemisestä <3 <3 <3 <3
29.09.05 16:31 <Omenanraato> mistäs tommosia naisia saa lisää et noin helposti orgut saa
29.09.05 16:33 <eadghe> Olen varma että hyvin moni nainen saa satoja orgasmeja nähdessään Davidin eroottisia kuvia, he eivät vain kehtaa myöntää sitä, en tosin ymmärrä miksi
29.09.05 16:35 <Omenanraato>
:D...toi on hyvä tietää..teetän siis lisää DH paitoja
paras oli:
29.09.05 16:30 <eadghe> Voi luoja <3 Saan orgasmin jo tämän näkemisestä <3 <3 <3 <3
29.09.05 16:31 <Omenanraato> mistäs tommosia naisia saa lisää et noin helposti orgut saa
29.09.05 16:33 <eadghe> Olen varma että hyvin moni nainen saa satoja orgasmeja nähdessään Davidin eroottisia kuvia, he eivät vain kehtaa myöntää sitä, en tosin ymmärrä miksi
29.09.05 16:35 <Omenanraato>
BMW 525iA Touring Executive
Piti ihan kaivaa vanhat viestit läpi, tämä oli joskus sinne postattu, mutta vanha linkki oli kuollut.
Tässä se nyt on uudestaan, yv:llä voitte kysyä tilinumeroa, mihin voitte osoittaa kiitollisuudenvelkanne. :-)

Tässä se nyt on uudestaan, yv:llä voitte kysyä tilinumeroa, mihin voitte osoittaa kiitollisuudenvelkanne. :-)

Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)