Tässä aika lyhyen ajan sisällä kaksi Volvon rekan nuppia hinauksessa, sekä samaa merkkiä olevan henkilöauton köyden nokassa Siitäköhän tämä vahingonilo johtuu
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
bemarin joka ajoi v*tun lujaa vuokraisännän traktorin etukauhaan..... lopputulos bemari kylkikasassa ja pitkällä pellolla...
lasikuitua pitkin tietä.......
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
bemari vedettiin samalla traktorilla pois lumihangesta jonka johdosta se sinne joutui.... poliisi kävi toteamassa tilanteen... onneksi kauhan kärki oli pikkasen yläviistoon ni ei pemarista menny ku etupuskuri , koko vänkärin kylki ja takapuskuri paskaksi...ajamalla loppujen lopuksi pois paikalta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
wesku kirjoitti:Useimmiten ripeä kiihdyttäminen nopeusrajoituksen mukaan "nutaaminen" on kyllä ihan kannattavaa. Mikä siitä kannattamatonta tekisi ?
Ripeissä kiihdytyksissä tavoitenopeuteen ei toki mitään vikaa, mutta olen ymmärtänyt tuon "nutaamisen" sisältävän kaikenlaista sekalaista liikenneterrorismia, mikä tekee siitä ylipäänsä kannattamatonta. Ja muutenkin jos eli kun kyse oli "kunnon" kisailusta, niin nutaaminen ei siihen oikein liity. Ellei sitten kilpakumppanin etenemisen estelyn ja vitutuskäyrän nostamisen ilmentymänä..
#3892
9-3 SS Aero '04 "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Matkalla Oulu - Kempele ~30 autoa pysähtyneenä Pohjantien (moottoritie) reunaan ja niiden kuskit rapsuttelemassa tuulilasia puhtaaksi kun pakkasta -15 ja taivaalta tulee alijäähtynyttä vettä. issa lämpöä riitti tuulilasillekin sen verran että pysähtyä ei tarttenu.
Itsekin huomasin vastaavanlaista alijäähtynyttä vettä varkauden tienoilla. Lasi kyllä pysyi ajettavassa kunnossa ja lämmintä riitti vähän liikaakin sisällä Meinas kuski paistua ja silmät kuivua päähän ku piti antaa kunnolla lämpöä lasille.
Mut parempi lämmin auto kuin kylmä.
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Audi A7:n. Peräprofiili oli aika karsea, mutta mielipideasioitahan nämä ovat; todennäköisesti joku tykkää. Mutta sitä en ymmärrä, miksi joku oli hankkinut sen dieselinä: eikö se nyt ole vähän itsensä kiusaamista hankkia tuollainen laiva ja valita nokalle joku laiska nakuttaja? Toim. huom. en tosiaan tiedä, mitä nuo diisselit noissa aaseiskoissa on, mutta sehän nyt ei ole mikään pointti.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Eilen ajoin Rellun perässä joka oli aivan varmasti saanut kortinsa jostain muropaketista. Joka tasa-avoisessa risteyksessa piti ajaa aivan poskettoman hiljaa, yhdessä jopa alkoi väistämään vasemmalta tulevaa. Muistutin äänimerkillä väistämissäännöistä ja sitten loppui meno aivan kokonaan. Mittarivirhe huomioon ottaen niin oltaiskohan max. 35km/h menty kovimmillaan sen jälkeen.