Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531 Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja supersaab » Su Marras 09, 2014 22:16
Pesu lancella, n. 10min:
mainio vehje kyllä!
vfr
"Hölösuu"
Viestit: 2038 Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 21:06
Paikkakunta: veikkola
Viesti
Kirjoittaja vfr » Ma Marras 10, 2014 15:13
Tänään oli hiekkapuhallus kelit, eli hiekkapuhalsin.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4267 Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne
Viesti
Kirjoittaja Mawerick » To Marras 13, 2014 12:16
Itse en tehnyt mitään, mutta isäni käytti tonnarin leimalla. Läpi meni.
A.L.
"Hölösuu"
Viestit: 1724 Liittynyt: Pe Marras 03, 2006 16:56
Paikkakunta: Teuva
Viesti
Kirjoittaja A.L. » Su Marras 16, 2014 15:09
TTiD pesty ja vahattu. Taisi olla ensimmäinen kerta tälle vuodelle...
96 käyntiin lähtö ongelmat paikallistettu virtalukon pohjaan.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7902 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio
Viesti
Kirjoittaja tetammi » Su Marras 16, 2014 17:53
TiDiin öljyt ja suodatin, kai motoxiki menee ku kymppitonnin välein vaihtelee...
Ilmansuodatin, löpösuodatin, yks parkki ja käppärin kiristys.
Ps. Löpösuodattimen kotelon saa myös väärin päin paikoilleen...
pullakuski
Matalapaineturbo
Viestit: 186 Liittynyt: Ke Marras 21, 2012 20:23
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja pullakuski » Su Marras 16, 2014 17:57
Muoks..
Siirretty oikeaan osioon..
Viimeksi muokannut
pullakuski , Ma Marras 17, 2014 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 ss Aero FF -03
#5802
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155 Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti
Kirjoittaja jusahh » Su Marras 16, 2014 21:21
NG-kolkkiin parantelin lohkolämppärin johtoa. Uusi oikea "munuainen" johon tein reijän lohkon liittimelle. Kunnon kiristys ja johdon uudelleen reititys.
Nyt ei hankaa johdot mistään, eikä piuhan irroittaminen tuota ongelmia / irrota mukanaan jotain.
EX: 9³SS BioPower
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10591 Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Mertmi » Su Marras 16, 2014 23:31
9-3:n alatukivarsien vaihto.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7902 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio
Viesti
Kirjoittaja tetammi » Ma Marras 17, 2014 09:10
Kannatti eilen vähän näperrellä TiDin kans, leima napsahti huomautuksitta.
Mittarissa 504400km
Käppärissäkin vain 15%:n ero ja k-arvo 1.3(
raja 3.0 turbossa )
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627 Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti
Kirjoittaja JugiBoy » Ma Marras 17, 2014 16:38
9-5:n maalipinnan myllytys kahteen kertaan ja kovavaha pintaan. Duunipaikan fiksarit teki
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
kribe
"Viggen"
Viestit: 605 Liittynyt: To Kesä 12, 2014 14:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kribe » Ma Marras 17, 2014 19:26
Käytin femman aurauskulmien säädössä.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 25064 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ti Marras 18, 2014 12:06
väliaikais asensin avoon etupään osia,jos sen sais viikonloppuna pyörät alle ekan kerran kymmeneen vuoteen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 25064 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ti Marras 18, 2014 12:40
nyt lähden viemään EI AERO malliani öljynvaihtoon
ehkä vaihdan jopa AERO malliin sopivat sytytystulpatkin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Saadisti
"Ruisku"
Viestit: 147 Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 09:51
Paikkakunta: Parainen
Viesti
Kirjoittaja Saadisti » Ke Marras 19, 2014 08:53
Eilen vaihdoin talvikumit alle ja tänään ihmettelen helvetinmoista kuminaa ajaessa. Tosi äänekkäät renkaat.
'04 9-5 Aero Wagon Biopower
Pölhökustaa
"Turbo"
Viestit: 250 Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Pölhökustaa » Ke Marras 19, 2014 11:07
Vaihdoin talvirenkaat alle, hemmetin tiukassa oli pultit kiinni. Täytyy vielä käydä paineet tarkastamassa.
Mazda 6 2.2TD HB 2011