En tänään, mutta eilen illalla itseni velipojan Ford Proben ratissa. Kyllä ne kutoskoneen äänet saivat hymyn nousemaan melkein korviin, mutta harmittavasti 163hv ei oikein sitten saanut sitä samaa reaktiota aikaan. Piti se sitten tämän jälkeen käydä antamassa kenkää omalle autolle ja hymähdellä samalla, miten se liikkuu
Jurkkis kirjoitti:En tänään, mutta eilen illalla itseni velipojan Ford Proben ratissa. Kyllä ne kutoskoneen äänet saivat hymyn nousemaan melkein korviin, mutta harmittavasti 163hv ei oikein sitten saanut sitä samaa reaktiota aikaan. Piti se sitten tämän jälkeen käydä antamassa kenkää omalle autolle ja hymähdellä samalla, miten se liikkuu
Jurkkis kirjoitti:En tänään, mutta eilen illalla itseni velipojan Ford Proben ratissa. Kyllä ne kutoskoneen äänet saivat hymyn nousemaan melkein korviin, mutta harmittavasti 163hv ei oikein sitten saanut sitä samaa reaktiota aikaan. Piti se sitten tämän jälkeen käydä antamassa kenkää omalle autolle ja hymähdellä samalla, miten se liikkuu
Ei tänään, vaan eilen näin puolen päivän aikaan NG-cabben ajelemassa edelläni katto alhaalla. Olisiko ollut uusi omistaja, sillä omasta mielestäni ei ollut ihan vielä avoautokeli, vaikka aurinko paistoikin. Se +11 on kuitenkin vielä aika vähän.
^ tuosta tuli mieleen että sunnuntaina oli liikenteessä NG900-cabbe katto alhaalla ja neljä matkustajaa sisällä. Lämpötila taisi silloin olla siinä 14 asteen paikkeilla mutta tuuli lujaa...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Eilen Vaasan reissulla menomatkalla Volvon joka ei päässyt 100km/h alueella 100sta mutta jo kauas taakse jääneenä tuli 80km/h alueella heittämällä taakse. Hmm, sille on varmaan olemassa syynsä miksi jollain alueella ajetaan vähän hiljempaa.
Akvaarioliikkeessä asioidessa näin valkoisen Evon, nätti.
En nyt just tänään, mutta olen nähnyt tässä muutaman viikon aikana poliiseja liikenteessä enemmän kuin tähän astisen elämäni aikana. Olen saanut kavereilta lisänimen: poliisimagneetti Onneksi vain kerran on ihan pysäytetty puhallusratsiaan. Piirturin kiekko ei oikein kestänyt päivänvaloa, oli muut työt jääneet merkkaamatta. Selvisin vielä muistutuksella onneksi. Ei ole kyllä omiin silmiin kyse mistään resurssipulasta
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Eilen "kirkolta" tultaessa, välillä Lahti-J:kylä, jumalaton kuoppa tiessä.
Olis siinä kyllä varoitusmerkki, mutta kyllä tuntui melko jytkäykseltä.
Voisivat vähän paremmin informoida tuollaisista kuopista.
Minusta tuohon olisi jo pitänyt laittaa 30-50km/h nopeusrajoitusmerkki.
Vähän rapiat 100km/h oli vauhtia...
Mäntsälässä satuttiin tunti sitten samaan risteykseen oudon tutun näköisen auton kanssa, oli nimittäin oman satkun neliovinen painos Sama väri, kromilistat ja muistaakseni samat pölykapselitkin (alkuperäiset Saabin). Sen kuski katteli lajikumppania yhtä kiinnostuneen näköisenä kuin itsekin
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Autoilijoita, jotka mm. antoivat jalankulkijoille tietä ja muutenkin huomioivat tämän jalkaisin liikkuvan lajitoverinsa. Paikka tosin oli Pietari eli mistään suomalaisten fiksuuntumisesta sillä saralla ei ole kyse.
Kevät on hianoo aikaa oikeestaan kahta asiaa lukuunottamatta;
1) hyttyset, nuo tuhannen sittiäiset pilaavat klapialttarin tunnelman ja saunakaljan juonnin kuistilla
2) sukkahousupyöräilijät, onko niissä hemmetin kaksoisohennetturunkoisissa munamankeleissa semmonen istuin, että kusi nousee kuskin päähän ja aiheuttaa ajokäyttäytymiseen tunnusomaisen piirteen...? Vai miksi pitää ajaa keskellä tietä, vaikka vieressä on kevyenliikenteen väylä, joka on talven hiekoista jo puhdistettu.
Onneksi sentään moottoritiellä näitä kaksipyörä-ääliöitä ei näy, eikä soratiellä...