Tavallaan kyllä, takapyörien pystykallistumaa ja aurausta voidaan NG 900:ssa ja OG kolkissa säätää taka-akselin ja pyörännavan väliin asennettavilla simmilevyillä, mutta sitä hommaa ei varmasti perus-ei merkki-pajoissa tehdä tai jos tehdään niin ihan eri summista.saapasi kirjoitti:Onko NG:ssä muuten taka säätökin, kun nelisuuntaukseen menet? Tonnareissa ei ainakaan ole. Omassa löytyy Camber-säätö.
Ja vaikkei tätä mahdollisuutta olisikaan, voidaan etupään säädöillä sellaisissa tapauksissa jossa niitä on, kompensoida taka-akselin virheitä tietyissä rajoissa ja saada auton kulkukulma parhaassa tapauksessa jotakuinkin oikein jottei menisi kuin ajokoira kylkimyyryä.
Kai "Azanovix" meinaa korvata ne virheellisesti kuluneet kesärenkaat uusilla tai ainakin hyväkuntoisilla ja profiililtaan normaalisti kuluneilla? Meinaan ettei menisi säätötyö hukkaan sillä vaikka säätö onnistuisikin vanteista mitattuna prikulleenkin niin yksikin profiililtaan kartionmalliseksi kulunut rengas kyllä riittää pilaamaan ajotuntuman yrittäessään lynkiä autoa minne lystää.