Suht koht vakion mopon. Ajoin 40-alueella ja meni heittämällä ohi. Sama mopoheppu oli sitten seuraavissa valoissa, ylläri pylläri, ja huomasin et kypärän remmikin oli auki
Höh ja Pyh, eihän elokuvissakaan kukaan laita kypäränremmejä kiinni
Tähän oon jo pitemmänaikaa kiinnittäny huomiota, mutta kun ei siellä tosiaan kukaan kiinnitä remmiä. Kaipa se ikiviisas nuoriso on sitten ottanu tästä oppia, ja on siinä uskossa että kun kopsahtaa (HUOM. siinä ei ollu vaihtoehtoa JOS!) niin se kypärä pysyy päässä ikään kuin taikavoimalla...joopajoo
Tuossa päivällä yksi mopoilija työnsi täysin hiljentämättä mun eteen tasa-arvoisessa risteyksessä vasemmalta. Onneks huomasin ettei kaverilla ollu mitään havaintoa väistämisvelvollisuudesta.
Toisaalta.. nyt ei mee toi mun saabin mätä vasen lokari korjaukseen jonkun muun rahoilla
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Yks mersukuski yritti Tuusulanväylällä ajaa mun Tonnarin kylkeen, kerkesin onneks kattoo peiliin ja vaihtaa viereiselle kaistalle. Tää saatanan mersukuski nojas omaan nyrkkiin eikä varmaa vilkassukaan peiliin . Tuli vielä kiihdytyskaistaa ja vaihto siitä yhen kaistan yli sille kolmannelle kaistalle missä mä ajelin. Onneks tosiaan löyty se neljäs kaista.... PRKL
EX:ät 2x OG900 -88 manuaali ja -92 automaatti, Saab 9000t CDE -96 automaatti
Asuntoauton joka tuli kolmiontakaa Lempäälän Ideaparkin ostosh*lvetin parkkipaikalta eteen, ei jäänyt kuin parikymmentä senttiä väliä Saab:n keulan ja asuntoauton välille. Noin 15 min olin siinä vaiheessa kerinnyt olla kesälomalla, läheltä piti ettei kesäloma alkanut kolarilla.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Kullan värisen Volvo S40 (rekkari Z..-8..) ja ambulanssin...
Ajelin kutostiellä Kouvolan kohdilla ruuhkassa ~40 km/h tänään illansuussa kohti Lahtea. Taustapeileistä näin takaa lähestyvän ambulanssin. Sitten kun ambulanssi alko olla kohilla, väistin hiukan oikeelle. No jummijammi, takaani jotku helvetin isot aurinkolasit päässä vulva S40:llä ajava nuori muija lähti ohittamaan minua ja just sen ambulanssin eteen ...!!!
Siis kun on noin törkeet ja isot lasit päässä niin pitäs nähä pikkasen kattoo...