vollessa ei oo mitää valittamista tuohon vitosenromuun verrattuna
sain sentää saabin oven auki ja toimimaan, sitä ei tarina kerro et kui pitkään se taas pelaa
Jaaha... Muillakin on ongelmia Femman ovien kanssa.... Omassa ei mene apukuskin ovi lukkoon. Tai jos menee niin sitten se kanssa pysyy lukittuna... Vaimon Femmassa temppuilee vasen takaovi ja kaverin Femmassa kuskinovi... Miten niin tyyppivika???
vollessa ei oo mitää valittamista tuohon vitosenromuun verrattuna
sain sentää saabin oven auki ja toimimaan, sitä ei tarina kerro et kui pitkään se taas pelaa
Jaaha... Muillakin on ongelmia Femman ovien kanssa.... Omassa ei mene apukuskin ovi lukkoon. Tai jos menee niin sitten se kanssa pysyy lukittuna... Vaimon Femmassa temppuilee vasen takaovi ja kaverin Femmassa kuskinovi... Miten niin tyyppivika???
Meil ei enää oo ollu keskuslukituksessa takaovet mukana piiiiitkään aikaan koska sit niitä ei saa helvetilläkään auki
Jaa'a, mahtaakohan tuokaan olla paras tapa toimia noiden lukkojen kanssa?
Mie vähän veikkaan että kohta ei toimi enää etuovienkaan lukkot, ja jos ne lukkomoottorit sattuu lopettamaan elämänsä just lukkoasentoon, niin mitenkäs sitten...tynämiitilläkö meinasit aukasta ovet?
tynttyä kaipais koko vehjes, eiköhän nuo kaik ovet pie pistää käskäyttöseks kun ei oo kauheeta intressiä tunkee hillittömiä summia tuon rakkineen lukkoihin/oviin/mihinikinä. Tuos kuskinoven mekanismeissa on vissii muutaki häröä. Ainoo tähä asti ongelmaton ovi on apparin puolella.
E: kuskinovi jää jumiin myös niinkin ettei ovia oo käytetty lukossa missää vaiheessa. Eli jos oon päässy kuskinovesta sisään niin ei oo takeita pääseekö siitä enää ulos ja toistepäi. Mahtia.
Sepäse kun ne lukot on suunnuteltu niin nerokkaasti että ne voi mennä jumilukkoon silleen, ettei sisänupin asennollakaan ole enää merkitystä. Ja jos satut tässävaiheessa istumaan itse sisällä niin se tynyn käyttö yleisavaimena sisältää tiettyjä riskejä
Uusi lukko maksaa kai jotain 350,- kipale Käytettyjä toimivia saa varmaan useamman tuolla rahalla.
käytin määtsiigtatsiani ja nyt se taas pelaa, en oo vielä kokeillu jotta mitä tapahtuu kun mänen sisäpuolelle, onneks sentää apparin ovesta tai pahimmassa tapauksessa takaovista pääsee tarvittaessa ulos, mutta yleisillä paikoilla se ei oo vaan kovin mediaseksikästä. ehkä en viitsi lähtee millekää ylimääräreissuille testaamaan en mie kylille ois halunnukaan.
Edellisen omistajan taiteellinen näkemys keskipöntöstä. Täydellisen taidenautinnon saavuttamiseksi on ollut ilmeisesti välttämätöntä pätkäistä myös katin ja pöntön väliputkesta 10 senttiä pois, mikä luonnollisesti tuli ilmi vasta, kun yritin sovittaa uutta keskipönttöä pörinä-Simons-viritelmän tilalle. Ai että kun on taas kivaa.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Yhen kohdan kun saa kuntoon, niin jo toinen pettää. Tuo satku on pitänyt kiihdytyksissä ylimääräistä pörinää, tulee jostain pakosarjan ja etuputken liitoksen tietämiltä, eilen se sitten alkoi rääkymään ralliauton lailla ja lisänä kiva metallinen räminä. Kai se on käytettävä pakoputki-ammattilaisella, kunhan joltain luukulta fyffee tulee.
Ei oo kivaa olla köyhä.
Auto on maannut nyt kaksi viikkoa parin kilometrin päässä kotoa bensapumppuongelmista johtuen. Vaan kun en korjaa sitä, niin ei ole ilmennyt uusiakaan ongelmia.
noniin, unohdin sitten sykevyön tuon superjemmaajan (aamulla tuli meidän reissukassissa vaarin mazdan avaimet 150km etelään) ulottuville ja nyt ei sitten ole lähettimestä mitään havaintoa. Voi persiö