8V vai 16V? pienempihän menisi vaikka pöydänjalastanalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....

8V vai 16V? pienempihän menisi vaikka pöydänjalastanalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....
nalleolut kirjoitti:ei uskalla julkaista kuvia.......wappuna tuli kaverin muijalta palautetta ku mulla olohuoneessa pirttipöydän alla saabin kansi.....
Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla![]()
Tämä selväaero kirjoitti:Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla![]()
Ja laitetaan se toinenkin puoli samalla vaikka se olis mennyt huomautuksella läpiysitonnari93 kirjoitti:Tämä selväaero kirjoitti:Ei ole. Se etualatukivarren takapusla on juuri se, joita tonnari yö aamu-, väli- ja iltapalaksi - vaihtoon vaan ja kiristys vasta kun auto on maassa (vaikka ahdasta onkin).ysitonnari93 kirjoitti:vai onko niillä nykyään liikaa vääntöä niissä uudemmissa koneissa katsastusasemalla![]()
Ja nyt laitetaan sitten viimeisen päälle kondikseen, ettei löydy klappia yhdelläkään katsastustoimipaikalla