Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358 Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59
Viesti
Kirjoittaja McStadey » Pe Elo 12, 2016 16:07
On muuten V6-Passatti ilmeisen hankala myytävä. Noista kolmesta yksilöstä kaksi on näin yli puoli vuotta myöhemmin yhä kaupan. Lisäksi Raision Autokeskuksessa on tämä yksilö ollut myynnissä lähes puoli vuotta:
http://www.nettiauto.com/7937677
Alkaa siis näyttää siltä, että näiden kanssa on ostajan markkinat. Pitäisköhän joku päivä käydä Autokeskuksessa vähän potkimassa renkaita ja haistelemassa tinkivaraa
Näyttää tuo passatti kadonneen tuolta. Joko AZP siirtyi pois SAAB-leiristä
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿ brid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland
Viesti
Kirjoittaja AZP » Pe Elo 12, 2016 16:22
Katos perhana! Juuri tänään liikenteessä mietin seitsemäntoista sekunnin turbodieselviiveen aikana kaasupoljinta painellessa, että pitää käydä joku päivä iso bensavaparivolkkari Raisiossa testaamassa, että siihenhän voisi syntyä jopa omistamisen halu
Mutta sivu suunhan se meni, kun ei puoleen vuoteen saanut aikaiseksi renkaidenpotkureissulle lähteä.
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1858 Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi
Viesti
Kirjoittaja Fakiiri » Su Elo 14, 2016 14:15
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » Ti Elo 16, 2016 19:15
Oiskohan tässä sadantuhannen edestä lisävarusteita, meinaan että itsellä samanlainen ja vähemmän ajettu, mutta pyytäisin satkua vähemmän.
https://www.blocket.se/stockholm/Saab_9 ... w=3&last=1
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland
Viesti
Kirjoittaja AZP » Ti Elo 16, 2016 19:59
Eikös nuo olleet tuon hintaisia uusina, ja varustetaso oli sellainen, ettei tehdaslisävarustelistalla ollut oikeastaan muuta kuin automaattilaatikko?
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » Ti Elo 16, 2016 20:05
Manuaali 379K ja Automaatti 389K kruunua uutena.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland
Viesti
Kirjoittaja AZP » Ti Elo 16, 2016 20:14
Jaa, muistin vähän alakanttiin sitten. Nevsin saneerauksen aikaanhan kauppiaille jääneitä ajamattomia tai esittelykäytössä olleita MY2014 Aeroja sai alle 300 tkr:n hinnalla. Onhan tuossa tuota hirssikamaa, mutta kuka niistä nyt täyttä hintaa käytettyä autoa ostaessa maksaisi?
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » Ti Elo 16, 2016 20:38
Anteeksi taas kerran. No niin lipsahti aika pahasti, hinnat siis 279K ja 289K kruunua.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland
Viesti
Kirjoittaja AZP » Ti Elo 16, 2016 20:40
No joo, nyt näyttää tutummalta
Kohtuuhyvää arvonnousua odottelee hirssimies autolla saavutetun
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » Ti Elo 16, 2016 21:07
Ei kai noista kerry kuin ehkä 40K, jos on saanut kone virityksen 12K kruunulla. Saabit tietenkin pitää hyvin arvonsa kuten aina.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » Ti Elo 16, 2016 21:14
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13238 Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland
Viesti
Kirjoittaja AZP » To Elo 18, 2016 20:54
Det är inga fel på den förutom lite rost vid hundbenet vilket brukar vara normalt på dessa modeller.
Mikäs autonosa ruotsiksi on tuo koiranjalka? Itse olisin ajatellut koiranluita, mutta tuskin se OG-kolkin ainoa ruostekohta on
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3126 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti
Kirjoittaja viggen » To Elo 18, 2016 21:00
Takaoven ja renkaan välinen peltiosa, tyypillinen ruostepaikka.
http://svenskasaabklubben.nordicshops.c ... at-hundben
Jotkut kutsuvat myös Stabilisatorstag, hundben = tukivakaajaa koiranluuksi.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541 Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja ZeiPii » Pe Elo 19, 2016 18:57
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08