Ainoa rajoitus oli vetotapa, minkä takia Opel Mokka on mukana etuvetoisena. Se on vallitseva ratkaisu, sillä vain BMW ja Toyota GT86 siirtävät voiman tiehen takapyörien kautta.
Minkä takia ne sitä saatanan ooppelim'mokkaa tänne suomeen rahtaa
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Joku kohta vielä keksii, että tuo Mokka on rasistinen nimi
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Rattivaihde kirjoitti:Tähän mennessä pikku-Volvoissa on yleensä ollut huonosti tilaa pitkälle kuskille, tästä on omakohtaista kokemusta useasta mallista
Tämän voin itsekin allekirjoittaa yli 180 senttisenä ja 440:in omistaneena. Ruostetta oli vain liikaa ja vaijerikytkin oli turhan jäykkä. 1,6 Renaultin koneessa joka autossa oli ei ollut moitittavaa. Ihan hyvä auto mutta mainittujen miinuksien vuoksi ja koska autosta muutenkin tuntui puuttuvan jotain möin pois kaksi vuotta sillä ajettuani. Isommat Volvot kyllä kiinnostaa edelleen. Toki Satkuunkaan ei kestäisi enään pidempi olla. Kuskin penkki takimmaisessa asennossa juuri riittää.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Tuonkin nyt aika pitkälti arvasi...jännä nähdä mitä seuraa.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
^ Jep, tulee mieleen eräskin tuhatvuotinen valtakunta.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
http://yle.fi/uutiset/punaisissa_valois ... ti/6560945
Nyt ollaan taas suuremman totuuden äärellä. Seisot yöllä liikennevaloissa jotka eivät vaihdu itsekseen vihreäksi, ketään muuta ei ole liikkeellä kilometrin säteellä, ja oikea toimintatapa on muka soittaa hätäkeskukseen?!?
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
^ No niimpä, kas kummaa kun ei omalle kohdalle joskus mopo-aikoina sattunut, tämän kylän liikennevalot kun ei tohi vaihtaa vihreää pelkän mopon/mp:n painosta. Siinä olis vissii pitäny sitten heittää pyörä tienvarteen parkkiin, riisua kypärä ja kaivaa kännykkä kaikkien varusteiden alta. Sitten soittaa hätäkeskukseen minne ei muutenkaan saisi turhaan soitella, eikö tuossa jo tapahdu isompi rikos jos tukkii linjat joltain kiireiseltä tapaukselta?
Mopolla ei ollut ihan yksi eikä kaksi kertaa kun meinasin ajaa punaisia päin tuosta syystä mutta aina ne lopulta vaihtuivat juuri ennen kuin ehdin suorittaa laittomuutta... Autolla joutunut kärsimään lähinnä yöllä, mutta ei noissa nyt onneksi koskaan viittätoista sekuntia pidempään silloin joudu seisomaan.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Rattivaihde kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/punaisissa_valois ... ti/6560945
Nyt ollaan taas suuremman totuuden äärellä. Seisot yöllä liikennevaloissa jotka eivät vaihdu itsekseen vihreäksi, ketään muuta ei ole liikkeellä kilometrin säteellä, ja oikea toimintatapa on muka soittaa hätäkeskukseen?!?
Uskonpa että maalaisjärjen omaava poliisi antaa huomautuksen. En todellakaan soita 112:seen tuon takia vaan varovasti ajan päin jos tosissaan alkaa näyttää siltä etteivät vaihdu.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97