Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
Tonnariin vaihdoin sytkäkasetin ja palanut yksilö haisee todella vehkeelle. Emäntä jo säikähtä, että palaa koko auto kun tuli kunnon tupraus pellin alta
Viikonloppuna tuli korjattua tonnarin takakaaret ja lonuttua samalla kotelosuoja-aineen kanssa. Seuraavaksi sumurajan hävitys.
Seuraavaksi onkin vuorossa merssuun etuiskarien vaihto ja madallus.
suorsa kirjoitti:Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
suorsa kirjoitti:Korjasin cabben kattokotelon moottorin. Perinteinen vääntynyt levy ja kulunut hammaspyörä ahisti, mutta ei ahista enää. Eikä ainakaan koekäytöllä tullut "check soft top" -ilmoitusta vaan pelkkä äänimerkki.
Kevyessä 30 asteen kylmyydessä lutrasin purkillisen Nahkista Tonnarin penkkeihin, oli helppo levittää, mukavan juoksevaa tuossa lämpötilassa.
Myöhemmin illalla, kun aurinko otti pilvee, tuli molemmat autot pestyä ja vahattua.
BTW.
yritikö "Suorsa" soittaa minulle hmmm... toissapäivänä?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."