mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja apina »

viime kuussa kun puhelin pöllittin taskusta (en edes huomannut) niin eilinen puhelin lasku hieman "harmitti" tummat pojat olivat soitellet parillasadalla somali maahan, kun olin himassa kun huomasin ton varkauden, anteeksi omaisuuden luvattoman käyttöönoton :wink: , niin sunnutai yönä ei paljoa ilman toista puhelinta ilmoitella varastetuksi puhelimia sunnutai aamuna sitten ärrältä prepaid ja sillä sain suljettua, "harmittaa" kun vahinko oli ehtinyt tapahtua jo, prkl menee tää viikko putkeen. :D jos menis viikonloppuna opettamaan tummille kavereille puukko hippaa, no vitsi vitsi :wink:
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
Ilkka R
Matalapaineturbo
Viestit: 154
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 12:28
Paikkakunta: Iisalmi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Ilkka R »

Ylitarkat katsastusmiehet. Piste.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

apina kirjoitti:viime kuussa kun puhelin pöllittin taskusta (en edes huomannut) niin eilinen puhelin lasku hieman "harmitti" tummat pojat olivat soitellet parillasadalla somali maahan, kun olin himassa kun huomasin ton varkauden, anteeksi omaisuuden luvattoman käyttöönoton :wink: , niin sunnutai yönä ei paljoa ilman toista puhelinta ilmoitella varastetuksi puhelimia sunnutai aamuna sitten ärrältä prepaid ja sillä sain suljettua, "harmittaa" kun vahinko oli ehtinyt tapahtua jo, prkl menee tää viikko putkeen. :D jos menis viikonloppuna opettamaan tummille kavereille puukko hippaa, no vitsi vitsi :wink:
Itelle kävi muutama vuosi sitten sama juttu, ja harmittaa edelleen että menin poliisilaitoksella ilmoitusta tehdessäni vaatimaan rangaistusta tekijälle (poliisi suositteli näin, kun tiesi tekijät, ja tiesi että niitä ollaan karkottamasta maasta, menin lankaan).
Siitä tuli pirunmoinen show, kun samoilla tekijöillä oli rötöslistoillaan monta kymmentä rikosta (pahoinpitelyjä, ryöstöjä, jne muuta idioottimaista), ja samaan asiayhteyteen oli ympätty karkotuspäätös, jne.
Eli kaiken aikaa tippui postilaatikkoon tietoa asian käsittelystä, ja vaatimus saapua henkilökohtaisesti paikan päälle hesan käräjäoikeuteen rangaistuksen uhalla. Kaksi kertaa siellä oli ihan pakko käydä, ja kolmannella kerralla onneksi ei enää tarttenut mennä sinne, kun käsittelivät siellä pelkästään sitä karkotusjuttua.

Siis iteltä pöllittiin kanssa puhelin, ja se löytyi 1,5 vuoden päästä jonkin marokkolaisen autosta, oli soittanut sillä samantien 330e puhelut Marokkoon ennenkuin älysin sulkea liittymän.
Jos joskus vielä minulta pöllitään mitä tahansa, niin en missään nimessä mene vaatimaan yhtään mitään enää koskaan tekijälle, sillä aiheuttaa vaan hankaluuksia itselle. Joo ihan kohta pian varmaan saan puhelinvarkaalta takaisin ne oikeuden vaatimat puhelukulutkin :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja apina »

joo jos mulle tulee joku kutsu oikeuteen niin itse kyllä menen saman tien katsomaan minkä näköisiä ovat ja naamat muistiin ja sitten vaaditaan tota karkotuspäätöstä ja tekijöiltä kaikki maallinen omaisuus mitä löytyy pois, toivottavasti saat ng900aero nuo rahat siltä pois plus hieman henkisitä kärsimyksistä. itse olen huomannut hieman rasistisia piirteitä itsessäni muutama kuukausi sitten kun kaverilta varastettiin hiase niin löytyi belgiasta ja yllätys yllätys joku yöntimohan senkin oli vienyt prkl menis vaikka venäjälle kokeileen siipiään eikös siellä tuollaset hirtetä samantien. toivottavassti kukaan ei ottanut hernettä nenään näistä kirjoituksista, nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja jos joku nyt meinaa näistä jonkun oikeus jutun nostaa niin eikös suomessa ole vielä sananvapaus vaikka siinä olisikin kirjoitus virheitä :D
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Tietokoneen virtalähde (Nexus) hajosi (polttaa sulakkeen heti kun laittaa johdon pistorasiaan riippumatta virtakytkimen asennosta) ja tietysti kahden vuoden takuu umpeutui kaksi viikkoa sitten. Saas nähdä miten myyjäliikkeessä (Tietoasema) suhtaudutaan tiedusteluihini asian tiimoilta. Tuskin antavat edes alennusta, jos joudun uuden ostamaan.
NG 900S 3d 2.3i -98
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

apina kirjoitti:joo jos mulle tulee joku kutsu oikeuteen niin itse kyllä menen saman tien katsomaan minkä näköisiä ovat ja naamat muistiin ja sitten vaaditaan tota karkotuspäätöstä ja tekijöiltä kaikki maallinen omaisuus mitä löytyy pois, toivottavasti saat ng900aero nuo rahat siltä pois plus hieman henkisitä kärsimyksistä. itse olen huomannut hieman rasistisia piirteitä itsessäni muutama kuukausi sitten kun kaverilta varastettiin hiase niin löytyi belgiasta ja yllätys yllätys joku yöntimohan senkin oli vienyt prkl menis vaikka venäjälle kokeileen siipiään eikös siellä tuollaset hirtetä samantien. toivottavassti kukaan ei ottanut hernettä nenään näistä kirjoituksista, nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja jos joku nyt meinaa näistä jonkun oikeus jutun nostaa niin eikös suomessa ole vielä sananvapaus vaikka siinä olisikin kirjoitus virheitä :D

tuolla ne mamut ahkeroi :lol:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200911 ... 4_hi.shtml
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Firges9000 kirjoitti:
apina kirjoitti:joo jos mulle tulee joku kutsu oikeuteen niin itse kyllä menen saman tien katsomaan minkä näköisiä ovat ja naamat muistiin ja sitten vaaditaan tota karkotuspäätöstä ja tekijöiltä kaikki maallinen omaisuus mitä löytyy pois, toivottavasti saat ng900aero nuo rahat siltä pois plus hieman henkisitä kärsimyksistä. itse olen huomannut hieman rasistisia piirteitä itsessäni muutama kuukausi sitten kun kaverilta varastettiin hiase niin löytyi belgiasta ja yllätys yllätys joku yöntimohan senkin oli vienyt prkl menis vaikka venäjälle kokeileen siipiään eikös siellä tuollaset hirtetä samantien. toivottavassti kukaan ei ottanut hernettä nenään näistä kirjoituksista, nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja jos joku nyt meinaa näistä jonkun oikeus jutun nostaa niin eikös suomessa ole vielä sananvapaus vaikka siinä olisikin kirjoitus virheitä :D

tuolla ne mamut ahkeroi :lol:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200911 ... 4_hi.shtml
Mamut ennenkin samoilla asioilla.mit vi××× Karkotukseen sanon minä.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Thorhammer kirjoitti:Mamut ennenkin samoilla asioilla.mit vi××× Karkotukseen sanon minä.

ja lisää :twisted:

http://www.vartti.fi/artikkeli/f7a72433 ... cf2032beb7

Rikoksen tekoväline valtiolle ja karkoitus pimeimpään afrikkaan :lol:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Firges9000 kirjoitti:
Thorhammer kirjoitti:Mamut ennenkin samoilla asioilla.mit vi××× Karkotukseen sanon minä.

ja lisää :twisted:

http://www.vartti.fi/artikkeli/f7a72433 ... cf2032beb7

Rikoksen tekoväline valtiolle ja karkoitus pimeimpään afrikkaan :lol:
.50 AE burana on halvempi ja saunan takana on aina tilaa :twisted:
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

apina kirjoitti:...toivottavasti saat ng900aero nuo rahat siltä pois plus hieman henkisitä kärsimyksistä.
Joo tuli korvauksia 20e/reissu sekä maksoivat dösälipun + sporalipun yhteen suuntaan per keikka :lol: Paluumatkaa ei kuulemma tarvinnut maksaa kun olisin sen kuulemma muutenkin joutunut taittamaan duunin vuoksi, jepjep, en jaksanut kommentoida asiasta :D
Toivottavasti ne kaverukset on saatu jo ulos maasta, ikinä en tule latiakaan niiltä jätkiltä saamaan, se on selvä :D

No menneet on menneitä, tähän hiukan liittyen mietin että jos Saabini varastetaan, niin onko siitä ihan täysin pakko tehdä rikosilmoitus, eikö voi tehdä vain katoamisilmoitusta, ja jos ilmenee että se on varastettu, niin eikö voi siinä katoamisilmoituksen yhteydessä toivoa varkaalle (eli esim lievälle luvattomalle käyttöönottajalle) palkintoa teostaan, siis rangaistuksen sijaan (koska jos vaatii rangaistusta rikolliselle, niin joutuu itse ongelmiin, jos taasen vaatii palkintoa varkaalle, niin voi itse päästä helpolla?).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
apina
"Turbo"
Viestit: 281
Liittynyt: To Touko 05, 2005 20:57
Paikkakunta: helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja apina »

Autovarkaus= ajoneuvon luvaton käytöön otto
Raiskaus= sukuelimen luvaton käyttöön otto

mikä helvetti saa ihmisen niin sekaisin päästään että joutuu menemään lasten altaaseen masturboimaan hyi helvetti tollasia oksennuksia saunan takana on tilaa prkl :D
Saab 9-5 airo (vanha romu)
99cc Metsä auto
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2954
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

naiset..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

99 GL kirjoitti:naiset..
totuutta yhtään kaunistelematta
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2954
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

heh, en muuten lukenut tuota ylempää viestiä :mrgreen:

en siis siihen viitannut, itseäni vain sattuu nyt hieman tuo naisten käytös vituttamaan... eihän niistä ota selvää mitenkään, vai onko joku onnistunu siinä?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 963
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

99 GL kirjoitti:eihän niistä ota selvää mitenkään, vai onko joku onnistunu siinä?
Ihan tyytyväinen olen omaan mielenterveyteeni (/rationaalisuuteen) niin kauan kun EN ymmärrä...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Lukittu