ikä,henkinenikä,ammatti,harrastukset ja kaikki muu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

eikö täällä ole ketään merkonomia niinkuin popedan kappaleessa "Turbo Saab"
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mä olen huolestunut tästä insinööri piiristä 8O mä olen kai nyt erehtynyt automerkistä kun en ole insinöööööri
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

21v "hai-fai-seils-män" eli hifimyyjä. Henkinen ikä on n. + - 5 omasta iästä. Saabisti olen ollut jo vuodesta -82. Perheessä autot muutamaa lukuunottamatta on aina ollut saabeja. Oli aika vaikea valita oma auto :) Nykyistä autoa ostattelin noin vuoden verran ja sitten tämä silloinen auton omistaja murtui ja myi minulle tuon saabin. Tykkään kuunnella musiikkia sekä kotona/työpaikalla/autossa/mökillä -jokapaikassa.. Elektroniikka sekä äänentoisto on kiinnostanut jo ala-asteelta lähtien. Voi varmaan vaan todeta että "hifimyyjä jumalan armosta..." :lol:
Niin, toi popedan biisi on aika helmi.. 8)
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

potkuhousu kirjoitti:mä olen huolestunut tästä insinööri piiristä 8O mä olen kai nyt erehtynyt automerkistä kun en ole insinöööööri
Njoo. Jos kysytään niin vastataan. Ole huoleti, enemmistö insinööreistä ajaa kutenkin todennäköisesti volvoilla. :wink:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ikää 24v, 3-vuoro työläinen. Työn ohella opiskelen sähkö-ja elektroniikka alaa. Hmm.. henkinen ikä on ehkä noin 16 paikkeilla... :oops: silloin tällöin ehkä vähemmän. :lol:
Harrastuksena salibandy ja kaiken näköinen muu liikunta mikä sattuu vastaan tulemaan.Ja tietenkin auton laittaminen ja uusien hankintojen suunnitteleminen.Suunnittelu tapahtuu yleensä joka toinen maanantai kun tilipäivä koittaa. :lol: Kuppiakin tulee tietenkin otettua siinä määrin ettei pääse unohtumaan. :oops:
Kohtalaisen tehokkaan saabin laitto oli mielessä siitä asti kun kortin sain.Odottelin vain vakituista työpaikkaa.
Niin ja emäntäkin löytyy. :) Ja onnekseni se ymmärtää ainakin vielä tällä hetkellä tehokkaiden autojen päälle. :wink: Saa nyt nähä kuinka kauan.. :roll:
Eipä sitä sitte muuta kuin kovaa ajoa.
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

900aero-84 kirjoitti:eikö täällä ole ketään merkonomia niinkuin popedan kappaleessa "Turbo Saab"
köhöm, kröhöm..en meinannut enää muistaakaan, kun valmistumisesta on jo yli 10 v, mutta siis mä olen !! :D
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Ikää on kertynyt -37 v. Uusio perheeseen kuuluu avovaimo ja lapset
7v. Tiia tyttö 11v. Iiro poika ja tammikuussa tulee sitten lisää(ensimmäinen oma).
Vaneritehtaassa olen ollut 13v. hommissa teen siellä lähinnä varahenkilön hommia. Kävin Kosovossa vuoden RT. hommissa tulin 18.04 2003 pois nyt olis jo kova hinku takaisin valmius alkoi kyllä 1.12. 2003 joten katsotaan josko ne huolii enää näin vanhaa ukkoa. Emäntä ei ole tosin kauhean innostunut noista mun lähtö aikeista mutta kun se rupes tekemää mieli sitä 9-5:sta farmari aeroa.
Tuota kilpa autoilua on tullut harrastettua melkein koko ikä eri muodoissa Jokkista, rallia kartturina, sprinttiä tuolla omalla 96:sella, endurace salooniakin käytiin kokeilemassa tosin se oli sellainen Baijerin vessa mutta hauskaa oli suosittelen lämpimästi jos on mahdollisuus kokeilla. :roll: 8) 8O :D
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

kapaleino kirjoitti:mutta kun se rupes tekemää mieli sitä 9-5:sta farmari aeroa.
Ei saa suunnitella tommosia. :lol: :lol: Tuo 9-5 aero farmari mallisena, kuume senkun kasvaa. :?
Oon itekkin miettinyt jos sitä kehtais hakia joukkoihin.. :roll: Sitä kauttahan tuommosen hommaisi nätisti.
Kapaleino
"Hirsch"
Viestit: 742
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 18:19
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Milli kirjoitti:
kapaleino kirjoitti:mutta kun se rupes tekemää mieli sitä 9-5:sta farmari aeroa.
Ei saa suunnitella tommosia. :lol: :lol: Tuo 9-5 aero farmari mallisena, kuume senkun kasvaa. :?
Oon itekkin miettinyt jos sitä kehtais hakia joukkoihin.. :roll: Sitä kauttahan tuommosen hommaisi nätisti.
Saksassa sellaiset on noin 15000€ ja siitä ylös päin :evil: :evil: :evil:
Kyllä tämä Suomi on verotuksen luvattu maa PERK....LE :evil: :evil:
Itsekkin mietin ettei ole muuten ikinä varaa sellaista hankkia enkä tiedä onko nytkään mutta saahan sitä köyhätkin haaveilla.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

kaikilla on sisällään pikku poika :D että onkin samansorttista sakkia. Tein itellekkin netti testin henkisestä iästä ja ilahduttavinta oli se että oli kasvanut vuoden kun viimeksi tein testin 2002. Ja tulos oli 13v osu harvinaisen nappiin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Juha_A.
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 21:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juha_A. »

24-v. konetekniikan opiskelija (henkinen ikä vähän tilanteesta riippuen, mutta toisinaan liiaksikin alle tuon 24:n ). Harrastuksiin kuuluu kaikennäköistä urheilua, mutta ei mitään kovin säännöllisesti, sekä oman kulkuneuvon korjaus ja laitto (-87 900 T8 ).
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

25-v. sähköinsinööri, peruskoulutukseltani sähköasentaja. Työskentelen asennusinsinöörinä eräässä sähköurakointiliikkeessä. Mamma väittää joskus että henkinen ikä lähentelis jotain paljon nuorempaa... muka! :D

Harrastuksia kaukalopallo ja ennen 13-vuotta kartingia (4-17v). Nykyisin rataa Saab 900 Turbo -merkkiluokassa.
Samoin vuosien saatossa vanha ja rakas kajakki on käynyt läpi pienen muutoksen (linkki lopussa), ja sehän ei ole valmis sitten ikinä...

Käyttökulkineena VAG-konsernin kiisseli, joka vaihtunee uuteen aivan lähiaikoina...
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Ikää: 24, henkistä tilanteen mukaan
Perhe: Vaimo ja poika (n. 3kk)
Auto: 99GL, vm. '80
Ammatti: Insinööri, energiatekniikka
Työpaikka: Searhcing...
Vaikutusalue: Rovaniemi, kohta Pietarsaari
Harrastan: Maastopyöräily, tyyliin "live fast, die fast...", lisäksi ulkoilu vaunuilla
Pidän: Rock-, heavyrock-, heavy-, jazz- ja klassisestamusiikista, Saabeista, talvesta ja pakkasesta
Use and abuse: Saab, Ekoturbo, Nokian, Pioneer, Nokia, Compaq, Epson, Tunturi, ShimanoXT, Answer Manitou, Michelin, Mavic, Coolstop, Serfas, ClubRoost HardcoreXT, Fi:zik, Haglöfs, Reima, Snickers, Air-walk, Jalas, You2, Adidas, R-collection, Jack 'n Jones, H&M , Marimekko, New Wave, Hilton, VPU/Boreus, Eastpak ja irlantilaiset whiskit sekä vahva makuiset suomalaiset lager- että irlantilaiset pintahiivaoluet.

Tässä oli aikapaljon tietoa minun elämästä, ja ku kaikki tuo pannaan pallon sisään ja ravistetaan, niin siitä se minun elämä syntyy...

EDIT: Lisäsin pari tuotemerkkiä... Kylläpäs sitä on tullut merkkiuskolliseksi, mutta eikös ne niin ole, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa?!??
Viimeksi muokannut dimebak, Pe Joulu 05, 2003 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

9-5tW kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:mä olen huolestunut tästä insinööri piiristä 8O mä olen kai nyt erehtynyt automerkistä kun en ole insinöööööri
Njoo. Jos kysytään niin vastataan. Ole huoleti, enemmistö insinööreistä ajaa kutenkin todennäköisesti volvoilla. :wink:
pertti666 kirjoitti:
900aero-84 kirjoitti:eikö täällä ole ketään merkonomia niinkuin popedan kappaleessa "Turbo Saab"
köhöm, kröhöm..en meinannut enää muistaakaan, kun valmistumisesta on jo yli 10 v, mutta siis mä olen !! :D
...kyllä se kauppaopiston päästötoristus pitäis löytyä jostakin minultakin....
...ollaan vähän niinku "vastapainona" noille insseille, ettei mene puheet liian teknisiksi....:-)

Kuva KuvaKuvaKuvaKuva
Viimeksi muokannut saabisti2, La Kesä 12, 2004 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 440
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

Ikä 28v.
Entinen lasikuituveneiden tekijä. Nykyisin työskentelen metallialalla, komponenttiverstaalla.
harrastuksena lentopallo 3-4 kertaa/viikko.
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Vastaa Viestiin