[quote="Haikara"][quote="Aerochick"]Ihania repliikkejä..

[b]Musti[/b] ja [b]Psychocowboy[/b] ansaitsevat ainakin näin naisnäkökulmasta ison litsarin poskelle.
Ei kauheasti ole tullut pokailtua ketään muutamaan vuoteen, naisillahan tuo on tuhat kertaa helpompaa. Ei tarvitse keksiä mitään typeriä lauseita, mitkä kuitenkin herättävät vaan tylsistyneitä katseita ja selän kääntämisen. Riittää kun käyttää luontaisia avujaan. Eli tissit tiskiin..

:D
Tanssimaan ei kannata btw ketään pyytää tähän tyyliin: " Voiks mä lähteä astumaan sua tanssilattialle..", varsinkin jos näyttää sammakolta tehosekoittimessa.

[/quote]
Naiset kyllä keksivät PALJON parempia iskulauseita ja menetelmiä. Paras on kyllä tähänastisista, kun parisen vuotta sitten menin aamulla työpaikalleni ja muutaman kerran moikattu naapurifirman neito heitti aamutuimaan yleisjuttelun jälkeen pommin:
"Muuten, harrastatko jotain kalastuslajia?
Minä siihen jotain, että enpä taida harrastaa, joskus nuorempana jotakin kyllä puuhailin vapojen ja siimojen kanssa...
Neitokainen hymyillen, että: "kannattaisi, minä ainakin jäin heti koukkuun..."
Ihan heti ei mulla mielestäni tuppaa sanat sotkeutumaan, mutta tuohon en kyllä oikeesti osannut muuta tehdä, kuin soperrella jotain kiitoksia vaan ja naama tämän näköinen
Tuota repliikkiä melkein itse käyttäisin tarpeen vaatiessa

[/quote]
Heh, sama repliikki heitettiin minulle kanssa viime viikolla, olin aika
otettu. Näkyy olevan yleisesti käytetty iskurepliikki
Minä kun ajattelin, että olipas omaperäinen. No ei kai se haittaa.