Paras iskurepliikki

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

"Moi, tullaanko tutuiks ja pannanko vituiks?" on saanut eräänkin kerran naiset tulistumaan ja yhden lämpenemään. Sensijaan kommentti "arpi auki huora tai tullaan kupeesta sisään!" ei ole vielä toiminut positiivisessa mielessä.. :roll: :oops:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Myrkky kirjoitti:"Moi, tullaanko tutuiks ja pannanko vituiks?" on saanut eräänkin kerran naiset tulistumaan ja yhden lämpenemään. Sensijaan kommentti "arpi auki huora tai tullaan kupeesta sisään!" ei ole vielä toiminut positiivisessa mielessä.. :roll: :oops:
Ja vituiks meni? :lol:
Tuo jälkimmäistä en oikein hiffannut, siis jos niin ei tapahdu niin sittenkö tämä suoritus tapahtuisi lantion tahi vatsanpeitteiden läpi tms :?:
Kompikupeen sentään tajuan :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

ng900aero kirjoitti:
Ja vituiks meni? :lol:
Tuo jälkimmäistä en oikein hiffannut, siis jos niin ei tapahdu niin sittenkö tämä suoritus tapahtuisi lantion tahi vatsanpeitteiden läpi tms :?:
Kompikupeen sentään tajuan :D
No minun tuurin tuntien niin kaikkihan menee päin v*ttua, paitsi ky*pä.. :lol:


Btw. ng900aero, transistorit tulivat viimein siihen boxiin tänään.. kerkeän tinailla alkuviikosta kiinni, toivotaan että toimii niillä...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Musti kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:Ihania repliikkejä..:) Musti ja Psychocowboy ansaitsevat ainakin näin naisnäkökulmasta ison litsarin poskelle. :lol:
AUTS, *kääntää toisen posken*
Aerochick kirjoitti:... Eli tissit tiskiin..:D:D---
Juuri niin..ja tiski puhdistuu... :lol::lol:

Musti
Joo mut paita likaantuu, ja kuka haluaa näyttää rääsypekalta, parempi ottaa äkkiä pois ja viedä pestäväksi :wink: :lol:
Sulla on Aerochick mainio asenne, taidat olla tän forumin ainoa joka ei ole langennut tohon DH-sceneen :lol:
Siis itseni lisäksi :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Firges9000 kirjoitti:
Mäksä kirjoitti:ja jos toi toimeis, ni eikös yleensä kuski ois just se joka aina niit muijia haaleis, en kyllä muista tälläistä tapausta :wink:
Ollaan sitä tullut oltua juoppokuskinakin, enkä ilman ole jäänyt :lol: :lol: :lol:

.....mitään en tunnusta.......... :roll:
Sama! Mutta minäkään en tunnusta. :idea:

P.S. Kuupalla ku kuskaili niin oli muuten seuraa... :wink:
Aki Peltola #1132
Ismo
"Ruisku"
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 18:06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ismo »

-Hei! miten meillä menee? Käynkö mää useinki täällä? Mitä sää voisit tarjota mulle?

...niin ja viimeksi sain '96 ja heti perään 2000, sen jälkee onki ollu vähä hiljasempaa...
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

[quote="Haikara"][quote="Aerochick"]Ihania repliikkejä..:) [b]Musti[/b] ja [b]Psychocowboy[/b] ansaitsevat ainakin näin naisnäkökulmasta ison litsarin poskelle. :lol:

Ei kauheasti ole tullut pokailtua ketään muutamaan vuoteen, naisillahan tuo on tuhat kertaa helpompaa. Ei tarvitse keksiä mitään typeriä lauseita, mitkä kuitenkin herättävät vaan tylsistyneitä katseita ja selän kääntämisen. Riittää kun käyttää luontaisia avujaan. Eli tissit tiskiin..:D:D
Tanssimaan ei kannata btw ketään pyytää tähän tyyliin: " Voiks mä lähteä astumaan sua tanssilattialle..", varsinkin jos näyttää sammakolta tehosekoittimessa. :lol: :lol:[/quote]

Naiset kyllä keksivät PALJON parempia iskulauseita ja menetelmiä. Paras on kyllä tähänastisista, kun parisen vuotta sitten menin aamulla työpaikalleni ja muutaman kerran moikattu naapurifirman neito heitti aamutuimaan yleisjuttelun jälkeen pommin:

"Muuten, harrastatko jotain kalastuslajia?

Minä siihen jotain, että enpä taida harrastaa, joskus nuorempana jotakin kyllä puuhailin vapojen ja siimojen kanssa...

Neitokainen hymyillen, että: "kannattaisi, minä ainakin jäin heti koukkuun..."

Ihan heti ei mulla mielestäni tuppaa sanat sotkeutumaan, mutta tuohon en kyllä oikeesti osannut muuta tehdä, kuin soperrella jotain kiitoksia vaan ja naama tämän näköinen :oops:

Tuota repliikkiä melkein itse käyttäisin tarpeen vaatiessa :D :D :D[/quote]


Heh, sama repliikki heitettiin minulle kanssa viime viikolla, olin aika
otettu. Näkyy olevan yleisesti käytetty iskurepliikki :?
Minä kun ajattelin, että olipas omaperäinen. No ei kai se haittaa.


______________________________
900i (t16 tekniikka tulossa)
Avatar
Haikara
"Hirsch"
Viestit: 755
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 10:53
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Haikara »

:roll: :roll: :roll: :roll:

Ettei vaan olis ollut sama henkilökin kyseessä...? Jospa se heittelee tuota herjaa kaikille vastaantuleville :D :D
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24074
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

markka aikaan tapahtunutta !! tuossa markka soita kotio ettet tuu yöksi..... ja toinen perään että sun hame on tehty samasta aleliikkeen kankaasta josta äitee teki mun huoneeseen verhot.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Naaras naaras, levitä haaras.. :roll:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Myrkky kirjoitti:Naaras naaras, levitä haaras.. :roll:
siihen muija et "uros uros, kohta repee hampaittes kudos" :D
BMW 525iA Touring Executive
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Firges9000 kirjoitti:
Mäksä kirjoitti:ja jos toi toimeis, ni eikös yleensä kuski ois just se joka aina niit muijia haaleis, en kyllä muista tälläistä tapausta :wink:
Ollaan sitä tullut oltua juoppokuskinakin, enkä ilman ole jäänyt :lol: :lol: :lol:

.....mitään en tunnusta.......... :roll:
Se on tuo juoppokuskin homma "kovvoo hommoo"
nimittäin kyydissä viisi kaveria, ja jokainen on menossa eri suuntaan..!!
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

9000CD23T kirjoitti: nimittäin kyydissä viisi kaveria, ja jokainen on menossa eri suuntaan..!!
näin on, ja se jota kuunnellaan on aina se huonoin vaihtoehto, kuten viimeviikonloppuna kun kaveria kuunneltiin ja mentiin lomasäkylään...keski-ikä oli jotain 85v..tosin se laski 83vuoteen ku me mentiin paikal :D

mut sain kaverin laulamaan rahasta mikko alatalon - mä maailaispoika oon...ei oo ikinä karaokessa yleisö tolleen nauranu :D
BMW 525iA Touring Executive
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Mäksä kirjoitti:
9000CD23T kirjoitti: nimittäin kyydissä viisi kaveria, ja jokainen on menossa eri suuntaan..!!
näin on, ja se jota kuunnellaan on aina se huonoin vaihtoehto, kuten viimeviikonloppuna kun kaveria kuunneltiin ja mentiin lomasäkylään...keski-ikä oli jotain 85v..tosin se laski 83vuoteen ku me mentiin paikal :D

mut sain kaverin laulamaan rahasta mikko alatalon - mä maailaispoika oon...ei oo ikinä karaokessa yleisö tolleen nauranu :D
Yeah, se kaveri kyllä osas laulaa niinku Steven Seagal parhaimmillaan 8)
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

SledgeHammer kirjoitti:
Mäksä kirjoitti:
9000CD23T kirjoitti: nimittäin kyydissä viisi kaveria, ja jokainen on menossa eri suuntaan..!!
näin on, ja se jota kuunnellaan on aina se huonoin vaihtoehto, kuten viimeviikonloppuna kun kaveria kuunneltiin ja mentiin lomasäkylään...keski-ikä oli jotain 85v..tosin se laski 83vuoteen ku me mentiin paikal :D

mut sain kaverin laulamaan rahasta mikko alatalon - mä maailaispoika oon...ei oo ikinä karaokessa yleisö tolleen nauranu :D
Yeah, se kaveri kyllä osas laulaa niinku Steven Seagal parhaimmillaan 8)
mutta se jätkä joka tuli sil moukarimiehel lykkää rahat kouraan siit suorituksesta Hasselhoff paita pääl ni se keräs kans katseita 8)
BMW 525iA Touring Executive
Vastaa Viestiin