Miten vaimosta saadaan saabisti?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Saabistiuki
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

kt kirjoitti: Ja kauniiksi lopuksi: Kun minä kerran olen perheessämme ainoa jota auton ylläpito ja sen aiheuttamat kulut kiinnostaa, olen myös se, joka päätän siitä mikä auto perheeseen tulee.

Meillä sama juttu!!

Ennen meiänkin mammukka oli että ei Saabia, ku ne on niin rumia. :?: :!:

Sitten kun mentiin 9000 kattomaan, niin reaktio oli että " Onko tollasiakin Saabeja? " :lol:

Nyt se sitten ajelee myös Saabilla, eikä ilmeisestikään kovinkaan vastahakoisesti....puhuin tossa jos ostais takaveto Volvon talveks..." Mä en silla ainakaan aja kun se on niin iso "......Hooh! Ketterämpihän se Volvo on kartsalla kun 9000...
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Vaimosta saa Saabistin, kun vaimo Saap :oops: :lol: :D
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Psychocowboy kirjoitti:
Aerochick kirjoitti: Jaa, mä olen tilastohäriö.
Silloin kun siippa heitti idean kehiin, että Omega vaihtuu Saabiin, oli ensimmäinen ajatus laukkujen pakkaaminen.. 8O
Asiaa tarkemmin ajateltuani tulin siihen lopputulokseen että tää kysymyshän osoitettu Sinun siipalle :wink: . Pyytäisitkö Häntä vastaamaan tähän kinkkiseen kysymykseen. Saattaa tulla rehellinenkin vastaus :D
Olihan se rehellinen vastauskin täällä. Sitten tuli paha hakkeri ja sekin The Absolute Truth hävisi. :lol: :lol:

Jos pihaan olisi ajettu normisaabi, tuskin olisin koskaan edes kyseisestä merkistä kiinnostunut vaan marssinut pankkitädin luo ja lunastanut Omegan Länäristä takaisin itselleni.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Vastaa Viestiin