ihanko sukuloimassa vai saab ostoksilla

utelias savolainen kun olen

ei iha tainnu kittee sattuu matkanvarrelleFirges9000 kirjoitti:Mä kävin tänään siellä Siilinjärvelläiita kirjoitti:siis kävittekö täällä siilinjärvellä eilen??itse käyn töissä kyseisessä kylässä.
ihanko sukuloimassa vai saab ostoksilla![]()
utelias savolainen kun olen
Tottakai saa sinutella. Kiitos vaan kovasti, aika paljon kehuja yhelle aamullejaarli kirjoitti:Vilpittömät onnittetut loistavasta tapahtumakaaresta... Ja vaikka emme ole sinunkauppoja "Saab87" kanssa tehneetkään, kehtaan vanhempana mieshenkilönä silti sinutella: Sinä olet Kaunis Nainen, jolle kuuluu Kaunis Auto! Miltei tippa linssissä olen lukenut tätä jatkumoa: Olen ylpeä, että minäkin kuulun tähän suureen Saab-perheeseen! Jos joskus törmään keheenkään teistä hienoista ihmisistä, pistän a) kahvit,huoltsikalla, tien päällä b) oluet, radalla, tien päällä
Rauhaa, kaunista kevättä, ja mukavia kilometrejä täältä Hämeenlinnastakin! t. reiska a.k.a. jaarli
Käytiin Jaapen kanssa ja oli karsea kiirus.saab87 kirjoitti:ei iha tainnu kittee sattuu matkanvarrelleFirges9000 kirjoitti:Mä kävin tänään siellä Siilinjärvelläiita kirjoitti:siis kävittekö täällä siilinjärvellä eilen??itse käyn töissä kyseisessä kylässä.
ihanko sukuloimassa vai saab ostoksilla![]()
utelias savolainen kun olen![]()
Firges9000 kirjoitti:Käytiin Jaapen kanssa ja oli karsea kiirus.saab87 kirjoitti:ei iha tainnu kittee sattuu matkanvarrelleFirges9000 kirjoitti: Mä kävin tänään siellä Siilinjärvellä![]()
Iita ja Hanna
Tulemme, ehkä, piankin uudestaan ja silloin otamme aikalisän.
On muuten ,mulle avalttisilmälle, sen verran kaunista maisemaa tienoo täynnä.
Nimim: "kyllä tää tästä"
Ja muistakkin olla ruttaamatta satkua!saab87 kirjoitti:huomenna kello 12 pääsee tyttö potkimaan saabiin vauhtiajänskättää
enhä mie satkuu ruttaaMyrkky kirjoitti:Ja muistakkin olla ruttaamatta satkua!saab87 kirjoitti:huomenna kello 12 pääsee tyttö potkimaan saabiin vauhtiajänskättää
![]()
Ny ois muuten se ovivalokytkin ja bensaluukun stopparikumi täällä odottelemassa asennusta jahka törmäillään.