mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Riippuu myös lasin kuluneisuudesta, pyyhkijöiden kunnosta, pesuainejäämistä (kalvot) yms. lasilla jne..
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Totta, totta, mutta sehän on vain snadi alue jossa tunnistin sijaitsee ja jonka voi puhdistaa vaikka etanolilla ellei nyt ihan loppuun kulunut lasi ole?Tobbana kirjoitti:Riippuu myös lasin kuluneisuudesta, pyyhkijöiden kunnosta, pesuainejäämistä (kalvot) yms. lasilla jne..
Niin ja lasin voi hiottaa melkein uudenveroiseksi jossain lasin käsittely firmassa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Varmaan aikaisemmin jo valittanut asiaa, mutta on tuo ihan paskaa käteen ajaa arkiaamuisin täältä Laajasalosta Espooseen Mankkaalle töihin
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kehä ykkönen itäänpäin toimii ihan loistavasti aamullajann3 kirjoitti:Varmaan aikaisemmin jo valittanut asiaa, mutta on tuo ihan paskaa käteen ajaa arkiaamuisin täältä Laajasalosta Espooseen Mankkaalle töihin
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Hylsy tuli leimalla.Etujarruletku oli halkeillut pinnaltaan,ja lehtitaikinaa löyty tonnarin takakulmasta **ttu että mä rakastan hitsaamista...
-97 CS 2,0 T biosofta , -97 CS 2,3 TA
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Luovutin jo Kehän suhteen, länteenpäin ihan käsittämättömät ruuhkat.009baas kirjoitti:Kehä ykkönen itäänpäin toimii ihan loistavasti aamullajann3 kirjoitti:Varmaan aikaisemmin jo valittanut asiaa, mutta on tuo ihan paskaa käteen ajaa arkiaamuisin täältä Laajasalosta Espooseen Mankkaalle töihin
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
Nyt tulee ajettua Haagan liikenneympyrän kautta moottoritielle. Paskaa tuokin reitti...
9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Asuntovaunumajotus työpaikan läheisyyteen niin ei vaivaa ruuhkat
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Laskeskelin kun konalasta jollakseen ajan päivittäin että E85 kulut on jotain 200e/kk tuolla summalla vois jo miettiä muuttamista lähemmäksi vaikka vähän kalliimmalla vuokralla.Matka tosin taittuu 25 minuutissa kun kehä tosiaan vetää sinne itäänpäin lähes aina.Vihdintiellä menee monesti kolmasosa ajasta vaikka sitä on tuossa vain muutama kilometri.jann3 kirjoitti:Luovutin jo Kehän suhteen, länteenpäin ihan käsittämättömät ruuhkat.009baas kirjoitti:Kehä ykkönen itäänpäin toimii ihan loistavasti aamullajann3 kirjoitti:Varmaan aikaisemmin jo valittanut asiaa, mutta on tuo ihan paskaa käteen ajaa arkiaamuisin täältä Laajasalosta Espooseen Mankkaalle töihin
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
Nyt tulee ajettua Haagan liikenneympyrän kautta moottoritielle. Paskaa tuokin reitti...
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
180e / kk saa varata bensiiniin (98) rahaa.
Matkaa huimat 22km, nopeimmillaan 25min töihin, pahimmillaan +60min.
Matkaa huimat 22km, nopeimmillaan 25min töihin, pahimmillaan +60min.
9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Nojuu about samaa 13.5l/re85 kulutuksella, 60 kilsaa päivässä laskettuna 178e (tarkka 28km suunta) Eli taitaa se etanoli tulla vähän halvemmaks ku kilsoja kumminkin tulee enemmän.jann3 kirjoitti:180e / kk saa varata bensiiniin (98) rahaa.
Matkaa huimat 22km, nopeimmillaan 25min töihin, pahimmillaan +60min.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Noniin, levyt ei kuumene eli jarrut ei laahaa. Ajelin pidemmän matkan ja hiljalleen himmasin vauhtia eräälle P-paikalle jarrutellen moottorilla ja lopulta annoin auton vain pysähtyä itsekseen ilman jarrujen käyttöä. Levyt olivat lähes ulkolämpötilan mukaiset. Jarrutettaessa ratti ei vispaa eikä jarrupoljin tärise niin uskon, että ongelma täytyy johtua jonkin etupään nivelen/nivelien väljyydestä. Ihme ja kumma - auto menee kuitenkin jämäkästi suoraan eikä mikään paikka kolise. Tutkinta siis jatkuu .... Ketutusta toki hieman helpottaa se, että kardaanin keskilaakerin vaihdon myötä värinä auton korissa tietyissä nopeuksissa hävisi kokonaan.Saabinsti kirjoitti:Ei kuulosta vakavalta, kerran parkkiin mennessä jarrutin, niin moinen lämpö tulee jo siitä. Seuraile, ei kannata ressata.ZeiPii kirjoitti:Etujarrulevyt 28 astetta ja takajarrulevyt lähes kylmät eli 18 astetta. Ei kai ne sitten enää laahaa vai? On se vaan vaikeeta.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei nyt ketuta, mutta pikkasen harmittaa. Avon leimansaanti jäi alapallosta ja päästöistä kiinni. Ei niin kuin yhtään kiinnostas alkaa vaihteleen tukivartta..
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kokeile ajaa Itäväylää ja sitten Mäkelänkatua, Mäkelänkasulta Hakamäentielle ja sitten Niemenmäen läpi Huopalahdentien kautta Turun väylälle...jann3 kirjoitti:Luovutin jo Kehän suhteen, länteenpäin ihan käsittämättömät ruuhkat.jann3 kirjoitti:Varmaan aikaisemmin jo valittanut asiaa, mutta on tuo ihan paskaa käteen ajaa arkiaamuisin täältä Laajasalosta Espooseen Mankkaalle töihin
Varsinkin manuaalivaihteisella autolla. Ja kun soppaan lisätään pari raitiovaunua, bussia ja epävarmaa kuskia - ai että...
Nyt tulee ajettua Haagan liikenneympyrän kautta moottoritielle. Paskaa tuokin reitti...
Itäväylän päästä pääsee alakautta aika nopeasti puikkelehtimaan Mäkelänkadulle, siinä pitää vaan ajella tullin vierestä pujotellen Pääskylänrinteeseen, ajallista hyötyä en ole kellottanut, mutta ei tarvitse jumittaa jonossa
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyllä sitä muistaa olla kiitollinen siitä, että työmatka kulkee pääosin kehä III:sta ja vielä vasten (Espoolaisten yksityisautoilijoiden) aiheuttamaan ruuhkaa.
Toki silti aina on olevinaan kiire ja ärsyttää, jos joku (kenties tahallaan) hidastelee vasemmalla kaistalla..
Toki silti aina on olevinaan kiire ja ärsyttää, jos joku (kenties tahallaan) hidastelee vasemmalla kaistalla..
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Olen kiitollinen itselleni, että olen päättänyt asua muualla kuin pk-seudulla. Edut eivät rajoitu ruuhkien välttämiseen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K