viggen kirjoitti:Valittaneet olemattomasta nelivedosta aikaisemmin, en tiedä onko sille asialle tehty mitään.
Kerro lisää, eli tarkoittaako huonoja maasto-ominaisuuksia vai sitä että esim. taka-akseli tulee liukkailla myöhään mukaan ja menosta tulee töksähtelevää? Sinänsä itselläni ei ole tarvetta nelivedolle, mutta tuon näköisessä autossa se pitää ehdottomasti olla. Olisi melko noloa jäädä jumiin tasaisella johonkin lumivallin taakse maasturikorisella autolla
Meillä päin on kaupan vain
yksi Outlander PHEV, ja se on tuota faceliftin läpikäynyttä mallia. En tiedä onko tekniikkaan tehty juurikaan muutoksia samassa yhteydessä. Tuollainen pitäisi ehdottomasti saada koeajoon muutamaksi päiväksi että saisi kokeiltua miten se sähköllä kulkeminen onnistuu omassa arkiajossa. Varmaan tuon Deltan esittelyauton voisikin saada pariksi päiväksi ajoon, mutta enpä tiedä kannattaako tässä ruokkia tätä kuumetta yhtään. Varsinkin kun koeajoauton hintalapussa seisoo lähemmäs 50 k€
