![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hyvät on soundit. Alkuperäiset röörit otin talteen.
Jännää, ettei -91 mallin auto ole pohjastaan edes kovin likainen.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Eipä se ollut -92 mallinkaanVesa Pohjalainen kirjoitti:Vaihdoin cabbeen Simonsin murinaputken.![]()
Hyvät on soundit. Alkuperäiset röörit otin talteen.
Jännää, ettei -91 mallin auto ole pohjastaan edes kovin likainen.
Itse itselleni vastaten: Yhteistä noilla mööpeleillä on se, että niiden johdot kulkee samassa nipussa. Lähempää tuttavuutta johtojen karvat tekee siinä kohtaa kun ameriikan pojat korjaa katkenneita johtoja tinaamalla, mutta eristämättä piuhoja.suorsa kirjoitti:Päivän kysymys kuuluukin mitä yhteistä on Ng900 -95 cabbessa keskuslukituksella, sähköikkunoilla ja katon ohjausboksilla? Tämän kysymyksen olisi tietysti voinut laittaa omaan topiciin tai yksityisviestillä MacTurbo:lle - eihän tämän ikäisistä cabbeista kukaan muu tunnu mitään tietävän
Ups. Empäs huomannut ollenkaan tuota pähkinää.suorsa kirjoitti:Itse itselleni vastaten: Yhteistä noilla mööpeleillä on se, että niiden johdot kulkee samassa nipussa. Lähempää tuttavuutta johtojen karvat tekee siinä kohtaa kun ameriikan pojat korjaa katkenneita johtoja tinaamalla, mutta eristämättä piuhoja.suorsa kirjoitti:Päivän kysymys kuuluukin mitä yhteistä on Ng900 -95 cabbessa keskuslukituksella, sähköikkunoilla ja katon ohjausboksilla? Tämän kysymyksen olisi tietysti voinut laittaa omaan topiciin tai yksityisviestillä MacTurbo:lle - eihän tämän ikäisistä cabbeista kukaan muu tunnu mitään tietävän
Edellä mainitun korjauksen seurauksena siis paloi keskuslukon ja katon ohjausboksit. Nyt on viat ja vian aiheuttaja korjattu kunnolla.
Illan suussa tulikin laitettua ng-satkuun 9-5:n AS2-vahvistin. Ei mikään ilahduttava lopputulos, mutta lähtökohtaa paljon parempi. Syy tuon vahvistimen käyttöön oli yksinkertaisesti pieni koko eikä cabbessa juuri tilaa isommalle ole.
Juu, lasit ja takaluukun ohjaa muttei muita lukkoja.MacTurbo kirjoitti:Ups. Empäs huomannut ollenkaan tuota pähkinää.suorsa kirjoitti:Itse itselleni vastaten: Yhteistä noilla mööpeleillä on se, että niiden johdot kulkee samassa nipussa. Lähempää tuttavuutta johtojen karvat tekee siinä kohtaa kun ameriikan pojat korjaa katkenneita johtoja tinaamalla, mutta eristämättä piuhoja.suorsa kirjoitti:Päivän kysymys kuuluukin mitä yhteistä on Ng900 -95 cabbessa keskuslukituksella, sähköikkunoilla ja katon ohjausboksilla? Tämän kysymyksen olisi tietysti voinut laittaa omaan topiciin tai yksityisviestillä MacTurbo:lle - eihän tämän ikäisistä cabbeista kukaan muu tunnu mitään tietävän
Edellä mainitun korjauksen seurauksena siis paloi keskuslukon ja katon ohjausboksit. Nyt on viat ja vian aiheuttaja korjattu kunnolla.
Illan suussa tulikin laitettua ng-satkuun 9-5:n AS2-vahvistin. Ei mikään ilahduttava lopputulos, mutta lähtökohtaa paljon parempi. Syy tuon vahvistimen käyttöön oli yksinkertaisesti pieni koko eikä cabbessa juuri tilaa isommalle ole.![]()
On nillä vielä muutakin yhteistä.
Tuo katon ohjausboksi antaa myös ohjauskäskyja noille kaikille.
Ikkunoiden alasnytkähdys kattoa suljettaessa ja takaluukun toiminta....