3J kirjoitti:Tuo Saabclub Finland FB-ryhmä. Ajattelin että siellä käsiteltäisiin vaikka Saabeja. Aluksi siellä oli säännöllisesti jotain homoeroottisia kuvia, no niitä ei ole näkynyt enää, mutta nyt näkyy olevan suolet pihalla olevan tytön ruumis. Ja jotkut sitten tykkäävät siitä. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Mikä estää itseäsi lisäämästä sinne niitä kaipaamiasi alkupään kuvia?
No se on Saabclub Finland eikä Tom of Finland. Ne alkupään kuvat voi varmaan laittaa sinne jälkimmäiseen.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Aina on valiteltu, että nuoret ajaa autokoulussa liian uusilla ja hyvillä autoilla suhteessa siihen minkälaisilla sitten heti autokoulun jälkeen ajellaan. Ehkä autokoulu on ajatellut antaa tasoitusta?
Ai joku vielä viitsii nyppiä nastoja pois? Respect. On meinaan aika tiukassa. Ja joku nokialainen vaikka 200 nastaa per rengas niin on siinä riuhtomista.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Ihan sairaasti väkeä Powerin avajaisissa . Olin toki itsekin jonottelemassa. Yhteensä 4 tuntia ennen kuin pääsin edes liikkeeseen sisään. Sain mitä halusin eli siinä mielessä tavoite saavutettiin. Btw, joku viisas on todennut, että jonottaminen on sosialismin merkki.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Itsekseni ihmettelin j a hämmästyin, siis vain itse hämmästyin kun tajusin nykyisen rakennustavan.
Iso halli rakentuu niin että ensin pohja ja laatta. Sitten siihen laatan päälle nikkaroidaan kattotuolit, harjakatto pelteineen ja kaikkineen. Sitten katto pois jonnein hetkeksi aikaa ja seinät alle.
Itse ihmettelen tuohon liittyen sitä, että vieläkin lähtee joku norjalainen tänne Suomen kodinelektroniikkamarkkinoille. Paljon muita kuin norjalaisten imurikauppoja täällä ei nykyisin olekaan, ja vuosikausiin ei kukaan ole rahaa tehnyt kodinelektroniikan myymäläkaupalla. Verkkokaupassakin saa olla todella taitava, että pystyy jotain tienaamaan.
Maalien valmistajien optimisia neliömääriä, mihin maalin pitäisi riittää. Meneillään terassin ja rappustasojen laseeraus, johon taitaa mennä tuplasti enemmän ainetta mitä heidän arvionsa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Tällä kertaa ihmettelen sitä mikä mennee rikki seuraavaksi: perjantai aamuna töihin lähtiessä hyppäs jalkoihin kytkin polkimen palautusjousi ja eilen töihin lähtiessä tipahti kuskin puoleinen peili ilman varoituksia vauhdista tielle...
Kytkin toimii muuten normaalisti, mutta vakkaria ei voi käyttää; tyhjää liikettä ylöspäin noin sentti eli mikrokytkin luulee, että kytkin on kokoajan painettuna.. Tällä kertaa yläpään kiinnike halki.
Edit: urlista huolimatta tuo taitaa kuitenkin olla Punto2. En kuitenkaan ihmettelisi jos tuoreemmassakin italiaanossa olisi samalla kohtaa (Alfoissa on kanssa ollut täysin vastaavassa paikassa).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Aeron kuva taitaa tosiaan olla vanhemmasta mallista, Riston kuvan kojelauta on samanlainen kuin tässä autossa, ja tuo luukkukin löytyy, mutta OBD-liitintä ei sen takana ole.