Hain rouvan saappiin hylätyn katsastusleiman. Toinen takaiskarin pentele oli suoltanu liemet pihalle...tiedossa oli, että on jo hiukan tehottomat nuo iskarit, mutta täysi porsimisaste tuli "yllättyksenä" Noh, eikun uudet pumput tunkaten taka-akselille ja kovaa ajoo. Röpeltävä pakoputkikin meni läpi heittämällä
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Bensapumpun moottorin vaihdoin tielle jättäneeseen tonnariin. Ogsatkun pumpun sydänosa sopi '97 tonnarin ämpäriin, joten ei tarvinnut ostaa kuin tiivisterengas (vanha oli niin turvonnut, ettei enää sopinut paikalleen - eikö tuo olekaan bensiininkestävää kumilaatua vai onkohan bioetanoli turvottanut?).
- Irroitin ja korjasin vasemman takapyörän abs-anturin (piuha oli poikki kahdesta kohtaa).
- Yritin irroittaa, mursin ja lopulta porasin tuhannen päreiksi vasemman etupyörän abs-anturin ja tilasin motonetistä uuden tilalle.
- Vaihdoin katkenneen kiinteän antennin tilalle kunnostetun sähköantennin.
9-5 SE 2.0tA MY00 9000 CS 2.3i MY95 Myyty 900 CombiCoupé 2.1i MY92 RIP
Laitoin Ignitorin korvaussarjan hanskalokeroon (konkan ja kärjet). Vakiopuolan vois hommata vielä, kun tuo FlameThroweri kuulemma rikkoo em. osat Niin, vakiopuolahan tuosta meni rikki...
Eilisen ja tämän päivän saldo: asensin ahtimen, vaihdoin abs-anturin ja tiputin autoa jokusen sentin lähemmäs maanpintaa sekä vaihdoin venttiilin vanteeseen.
Paljon parjatut Motonetin alatukivarret (toinen Scantech, toinen joku saksalainen) ovat kestäneet nyt ainakin 17000km ehjänä. Noita on tärisytetty mm. mukulakivillä ja Venäjällä (=pahempi kuin täkäläiset mukulakivikadut)