Naikkosen farkkuun tuli tehtyä iso huolto suodattimineen ja tulppineen, ja samalla sitten vaihdoin myös palat taakse. Tämän jälkeen vaihtteuston ympäryksen koriste ja hanskalokeron koristeet vaihtuivat muovisista "metallisiin".
Eiköhän tuolla helposti vuoden ajele..
Vielä kun joku päivä jaksaisi sulatella mustat koristelistat irti ovista ja vaihtaa nekin "metallisiin"
Aktiivisubi meni konttiin, onneksi joku järkevä on keksinyt tuon AMP1 tuonne penkin alle niin sai purkaa ihan atomeiksi No tulipahan heitettyä vähän äänieristystä samalla.
Femman pyyhinkoneisto vaihdettu tuoreempaan, ny ei enää pysähtele miten sattuu.
Samoin pyyhkivät samaa tahtii ku vanhast oli toine alumiinikiinnitys menny poikki.
Raidetangonpään irrotustyökalu oli näppärä varsien irroituksessa.
Vaihdatin femmaan vetoakselin stefat, kun PCS:ltä ostetut stefat eivät edes vuotta kestäneet. Samalla vaihdelaatikko huuhdeltiin (Lue: vapautettiin) GM-MTL öljystä ja laitettiin Castrol syntrans 75w90 pyörimään laatikkoon. Ensikokemusten perusteella ei tule ikävä GM MTL öljyä
Vaihdoin 9-3:een vuotavan Biltema-polttoainesuodattimen ehjään. Alumiinikuorinen suttari oli syöpynyt puhki. Tilalle meni teräskuorinen korvaava tarvike ja laitoin teräspannan alle muovikanisterin suikaleen pitämään metallit irti toisistaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01