JuAn kirjoitti:Venäjän kilvissä olevan samaran, jossa oli peruutussummerissa äänenä lambada....

JuAn kirjoitti:Venäjän kilvissä olevan samaran, jossa oli peruutussummerissa äänenä lambada....
Jos sitä hävetti ja laski siksi savuverhon hämäykseksiMimmi kirjoitti:yrittäen karistaa minua savuverhon suojissa.
Jeh, lehdessä tais olla kuva poliisista asentamassa kameraa juurikin siihen Hallitien risteyksen tuntumaan... kuinkahan monessa niistä tolpista nyt sitten oikeasti mahtaa kamera olla ennen Huittistahaffu kirjoitti:Itse huomasin juuri sunnuntaina, että oli jokuseen tolppaan ilmestynyt kameralaite...
Kyllä niitä tuolla matkalla taitaa enemmän olla kuin yksi kappale. Ja mielestäni kamerat on jo siirretty taas eri tolppiin kuin mitä Sunnuntai illalla vielä oli.kristian kirjoitti:Jeh, lehdessä tais olla kuva poliisista asentamassa kameraa juurikin siihen Hallitien risteyksen tuntumaan... kuinkahan monessa niistä tolpista nyt sitten oikeasti mahtaa kamera olla ennen Huittistahaffu kirjoitti:Itse huomasin juuri sunnuntaina, että oli jokuseen tolppaan ilmestynyt kameralaite...
Toivottavasti ei tule, koskaan tuolle välille 80 km/h nopeusrajoitusta, muuta kuin korkeintaan talvisin. Nyt vähentyi taas yksi hyvä ohituspaikka pois kun kahdeksankympin alue kasvoi muutamalla sadalla metrillä.haffu kirjoitti:Itse huomasin juuri sunnuntaina, että oli jokuseen tolppaan ilmestynyt kameralaite. Nyt pitäisi joku aamuyö mennä tuohon päiväkodin kulmalle passiin katselemaan monestiko välähtää. Aikanaan kun vielä tein yötöitä niin poikkeuksetta muu liikenne ajoi jo tuossa 90km/h. Rajoituksenahan on niillä kohdin 60km/h.
Saapa myös nähdä milloin on koko Rauma - Eura väli 80km/h rajoitusta. Näytti tuo Rauman ja Lapin välinen osuus pidentynyt hieman.
kristian kirjoitti:Jeh, lehdessä tais olla kuva poliisista asentamassa kameraa juurikin siihen Hallitien risteyksen tuntumaan... kuinkahan monessa niistä tolpista nyt sitten oikeasti mahtaa kamera olla ennen Huittistahaffu kirjoitti:Itse huomasin juuri sunnuntaina, että oli jokuseen tolppaan ilmestynyt kameralaite...
joo en ihmettelis.. onhan ne aika arvokkaita. 20-30 000€ kpl muistaakseni..?kalle37 kirjoitti:Vahvistamattoman tiedon mukaan noin 10% tolpista on varustettu kameralla, siis koko maassa
Muistaakseni jostain olen lukenut niin yhden tolpan perustustyöt ja varmaankin pelkkä tolppa on tuota 10000 € luokkaa.2495 kirjoitti:joo en ihmettelis.. onhan ne aika arvokkaita. 20-30 000€ kpl muistaakseni..?kalle37 kirjoitti:Vahvistamattoman tiedon mukaan noin 10% tolpista on varustettu kameralla, siis koko maassa
Vai oliko se kamera tolppineen päivineen sen verran.. nyt kun rupes muistelee ni olikohan se vaan 10000€ kpl?
Olisiko tässä sopiva selitys, miksi teiden kunnossapitoon ei tahdo riittää rahaa?Tuha kirjoitti:Muistaakseni jostain olen lukenut niin yhden tolpan perustustyöt ja varmaankin pelkkä tolppa on tuota 10000 € luokkaa.2495 kirjoitti:joo en ihmettelis.. onhan ne aika arvokkaita. 20-30 000€ kpl muistaakseni..?kalle37 kirjoitti:Vahvistamattoman tiedon mukaan noin 10% tolpista on varustettu kameralla, siis koko maassa
Vai oliko se kamera tolppineen päivineen sen verran.. nyt kun rupes muistelee ni olikohan se vaan 10000€ kpl?
Saattaa olla. Ja silti keräävät veroa minkä ehtivät.haffu kirjoitti: Olisiko tässä sopiva selitys, miksi teiden kunnossapitoon ei tahdo riittää rahaa?