Nettiauton löydöt VOL2
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Sama moottori kyllä, nyt en Alfoja tunne niin hyvin että tietäisin onko moottorinohjauksessa tai joissain pikkunippeleissä eroja kuinka paljon.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Moottorin ohjauksessa ainakin pienen pieni ero, kun Alfassa on Boschin Edc16c8 ja Saabissa Edc16c9 Ecu.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Vois olla aika letkeä peli tommonen neliveto. Ja harrastamaankin varmaan pääsis liki yhtä paljon kun Femmojen kanssa!
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Nettiauton löydöt VOL2
156 ja 159 on kyllä bensakoneisena ollut jonkinmoisia ongelmapesäkkeitä. Oiskin hienoa, kun joku klubilainen ostaisi tuon ja ajelisi ongelmitta sen 100tkm
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 80
- Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 21:32
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No Alfoissa voi tietenkin olla hajontaa luotettavuudessa yksilöiden kesken ja huonolla pidolla mahdolliset ongelmat varmasti tulevat esiin / pahenevat. Mutta hyvin huollettu Alfa on kyllä aivan luotettava peli ajella. Mulla oli 2 vuotta / 30 000km '01 156 2.5 V6 SW ja se oli oikein miellyttävä ja ongelmaton tuttavuus. Bensakoneisista ottaisin juurikin V6:sen. Upea moottori ja suht pomminvarma huollettuna. 4-syl. twinsparkit vaativat oikeat öljyt yms. Dieseleistä en osaa sanoa mitään. Jäin vähän kaipaamaan Alfaa...
9000 Aero '97
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Eikös se ole sama kun ostaa 291tkm ajetun diesel saabin ja yrittää ajaa sillä sen 100tkm ongelmitta, veikkaan että tulos on sama. . GhostZiggan kanssa samoilla linjoilla, alfaa ikävä.
Ex; 9-3 2.0t SC -08
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Varmasti normaalisti näin, mutta kun katsoo Italian, Ranskan tai Korean ihmeitä niin huoltohistoria on usein hyvin kirjava alkaen jo ennen 100tkm. Toki sama pätee moneen Saabiinkin.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Meillä on ollut vuodesta 2009 156 2.4JTDfarkkuversiona ja ihan ok peli se on ollut, luotettava kuin mikä, ainoa kerta kun jäätiin tien päälle oli akun totaalinen kuoleminen Nesteen kylmäasemalla.
Tekniikka noissa dieselkoneisissa on pomminvarmaa, alustaan kannattaa melkein uusia kerralla kaikki mahdolliset tukivarret ja puslat (takanapoihin kannattaa laittaa uretanipuslat). Koiranluita saa vaihtaa muutaman vuoden välein, mutta sama homma taitaa olla monissa muissakin autoissa merkistä riippumatta, samanlaisia riimpuloita kun usein ovat.
Etupään kallistuksenvakaajan runkokiinnikepuslien vaihto on kurjaakin kurjempi työ, mutta jos on riittävästi pitkäjänteisyyttä (ja pianistin sormet ja käsivarret) niin kyllä sekin homma onnistuu ilman apurungon laskemista.
En oikein osaa erityisesti moittia 156:tta, kannattaa käydä koeajamassa sellainen jotta tietää sopiiko itselle, mielestäni 156on aika laadukkaasti tehty auto, sisusta on tehty kunnolla, äänieristys on hyvää luokkaa ja sisäpuolen viimeistely myös.
Tekniikka noissa dieselkoneisissa on pomminvarmaa, alustaan kannattaa melkein uusia kerralla kaikki mahdolliset tukivarret ja puslat (takanapoihin kannattaa laittaa uretanipuslat). Koiranluita saa vaihtaa muutaman vuoden välein, mutta sama homma taitaa olla monissa muissakin autoissa merkistä riippumatta, samanlaisia riimpuloita kun usein ovat.
Etupään kallistuksenvakaajan runkokiinnikepuslien vaihto on kurjaakin kurjempi työ, mutta jos on riittävästi pitkäjänteisyyttä (ja pianistin sormet ja käsivarret) niin kyllä sekin homma onnistuu ilman apurungon laskemista.
En oikein osaa erityisesti moittia 156:tta, kannattaa käydä koeajamassa sellainen jotta tietää sopiiko itselle, mielestäni 156on aika laadukkaasti tehty auto, sisusta on tehty kunnolla, äänieristys on hyvää luokkaa ja sisäpuolen viimeistely myös.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Autot jo myyty, mutta mahtavinta kuinka Saabien arvostus on nousussa. Tulevaisuudessa hyväkuntoiset keräily kohteet ovat ehkä myös sijoitus kohteita.
http://teknikensvarld.se/unik-saab-96-g ... or-553350/
http://teknikensvarld.se/unik-saab-96-g ... or-553350/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Nettiauton löydöt VOL2
No 291 tonnia ajettu neliveto-Saappi ei ihan tuohon neljään tonniin mahda irrota, dieselinä tai muutenkaan. Eli sikäli ei ole kovinkaan sama .raikka66 kirjoitti:Eikös se ole sama kun ostaa 291tkm ajetun diesel saabin ja yrittää ajaa sillä sen 100tkm ongelmitta, veikkaan että tulos on sama. . GhostZiggan kanssa samoilla linjoilla, alfaa ikävä.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Nettiauton löydöt VOL2
https://www.nettiauto.com/saab/99/9267849 vähän patinoitunut
Re: Nettiauton löydöt VOL2
^tuosta voi tehdä varmaan hyvän yhteistarjouksen kiinteistön kanssa, niin ei ole sitten niin kiire hakea traikulla poiskaan:
https://www.etuovi.com/kohde/7806750
https://www.etuovi.com/kohde/7806750
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Nettiauton löydöt VOL2
^ Toisin sanoen, siis tässä voi muuttaa projektiauton luo? Harva sen tekee, vielä harvempi siihen pystyy .
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Taitaa olla kummassakii pienimuotoista projektia.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Volvo V90 -17 käyttis