Viirun takakaarien alkavien ruosteiden korjausmaalaus ja kevyt ruostesuojaus. Työn teetätin ulkoistettuna, kun laiska ja vielä melko kädetön näissä(kin) asioissa olen. Hyvä tuli, tottakai kun työn tehnyt oli vielä kovemman luokan -harrastaja! Kiitos vielä, jos vaikka satut foorumia lukemaan!
Tuli sitten uusittua takkuileva hukkaportin kello 9-5:een (antoi vikakoodia magneettiventtiilistä) ja kun sen sain pelaamaan, tulikin seuraavaksi vikakoodi sytytyskasetista. 9-3 luovutti sytkäkasettinsa ja nyt edustus kulkee jälleen arvokkaasti nykimättä ja varsin vihaisesti poistuu paikalta (mitä nyt tuli testailtua moottoritien rampilta kiihdytyksissä). Huonona puolena tietysti se, että oma käyttöautoni on siis rikki ja musta sytkäkassu pitää ostaa jostain.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vaihdoin sigun autoon kaasuläppäkotelon alle tiivisteen. Nyt on käsittääkseni kaikki vuotopaikat imusarjaan liittyen tukittu/vaihdettu osaa/tiivisteet. Pitäskö myyä pois ja ostaa taas sitikka
Pesin kummatkin eka kertaa Kärcher K5 Premiumilla painepesurilla. Naapurin kommentti oli, että pitääkö Saabin pesuun olla oikein Premium pesuri. Vastasin että tietysti, premium autot pestään vain tällaisilla.
Harmittaa vain kun ennemmin tajunnut ostaa kunnon pesuria Tanskalaisten kivilaatojen puhdistukseen.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Pölläytin toiminta savut pihalle Garretista. Valtavan savupilven saattelemana pääsin kotipihaan
Saa tarjota jos löytyy vanhaan femmaan käypästä Garrettia(kunnossa olevaa) Etelä-Suomesta.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Bypass-venttiilin sain uusittua, iloisesti lorotteli mehuja parkkipaikalle sitä ennen. Piti hankkia 30 euron vaijerilliset letkunkiristinpihdit, mutta oli autuutta tehdä vaihtotyö niillä!