Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Ei.
A) Ei ole mitään hyötyä ottaa liisarifirmalta korttia pois.
B) Ne puskurinuoliaiset ei rajoitu Audeihin.
A) Ei ole mitään hyötyä ottaa liisarifirmalta korttia pois.
B) Ne puskurinuoliaiset ei rajoitu Audeihin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Pysykää vaan siinä oikealla kaistalla niin ei tuu kukaan persettänne nuolemaan.
Ei mua ainakaan oo vituttanu ykskään persiissä roikkuja, mutta moni vasemmalla nutaava, eteen ilman vilkkua ja peiliin katsomatta, oikealta kaistalta tunkeva vie kyllä järjen jokakerta motarilla ajaessa.
Ne on yleensä mahdollista ajaa muutakin reittiä, jos se moottoritie nopeus tuntuu liian suurelta.
Taitavat olla niitä jotka ajattelevat vain omaa persustaan, kun ei voida ottaa huomioon muita tiellä liikkujia, vaan ollaan itte aina oikeessa.
60-80 alueella ollaan aina niin polleeta ku ajetaan suurinta sallittua nopeutta ja satasen alueella ollaankin sitten liikkeellä aina omasta mielestä oikealla tilanne nopeudella, ottaen huomioon sää ja muut tekijät.
Tosin se nopeus on aina se alle 90 ja taas on se itserakas raskaankaluston rakoperse nuolemassa puskuria. Toi kiusaa ja ahdistelee mentaliteetillä, voi sitten jatkaa ajoaan ja muut väistelyään.
Turvallista matkaa maantiellä!
Ei mua ainakaan oo vituttanu ykskään persiissä roikkuja, mutta moni vasemmalla nutaava, eteen ilman vilkkua ja peiliin katsomatta, oikealta kaistalta tunkeva vie kyllä järjen jokakerta motarilla ajaessa.
Ne on yleensä mahdollista ajaa muutakin reittiä, jos se moottoritie nopeus tuntuu liian suurelta.
Taitavat olla niitä jotka ajattelevat vain omaa persustaan, kun ei voida ottaa huomioon muita tiellä liikkujia, vaan ollaan itte aina oikeessa.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
60-80 alueella ollaan aina niin polleeta ku ajetaan suurinta sallittua nopeutta ja satasen alueella ollaankin sitten liikkeellä aina omasta mielestä oikealla tilanne nopeudella, ottaen huomioon sää ja muut tekijät.
Tosin se nopeus on aina se alle 90 ja taas on se itserakas raskaankaluston rakoperse nuolemassa puskuria. Toi kiusaa ja ahdistelee mentaliteetillä, voi sitten jatkaa ajoaan ja muut väistelyään.
Turvallista matkaa maantiellä!
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Oikealta ei saa ohittaa, joten ei onnistu.Premium Override kirjoitti:Pysykää vaan siinä oikealla kaistalla niin ei tuu kukaan persettänne nuolemaan.
Joo, nekin on perseestä. Ehkä niitäkin voidaan vähitellen oppia valvomaan, jos kerran moottoritieliikenteeseen ollaan saamassa ylipäätään jotain valvontaa - niinkun totesin, tuo uutisen kertoma on hyvä alku.Premium Override kirjoitti: Ei mua ainakaan oo vituttanu ykskään persiissä roikkuja, mutta moni vasemmalla nutaava, eteen ilman vilkkua ja peiliin katsomatta, oikealta kaistalta tunkeva vie kyllä järjen jokakerta motarilla ajaessa.
Mutta jos järki menee, kannattaa pysyä kotona tai mennä taksilla.
Jos suurin sallittu tai jopa vähän yli tuntuu ehdottomasti liian hitaalta, kannattaa katsoa peiliin. Noita puskurinuoliaisia kun riittää silloinkin kun ajaa kympin yli suurimman sallitun. 20 ylitystä alkaa jo vähentämään niitä, mutta ei ne vieläkään poistu. Suomen moottoritie nopeus (sic) kun ei (vaikka sitä itsekin aika usein haluaisin) ole ikinä saksamainen 150+km/h.Premium Override kirjoitti: Ne on yleensä mahdollista ajaa muutakin reittiä, jos se moottoritie nopeus tuntuu liian suurelta.
Niinpä, liikenteen Tärkeimpiä Ihmisiä. Samalla tapaa kuin uutisessa mainitut kuskit, joiden mielestä suurinta sallittua nutaavien pitäisi mennä pois Heidän edestään vasemmalta kaistalta.Premium Override kirjoitti: Taitavat olla niitä jotka ajattelevat vain omaa persustaan, kun ei voida ottaa huomioon muita tiellä liikkujia, vaan ollaan itte aina oikeessa.![]()
Mä muuten ihan oikeasti menen harvoin motarille. En aja pienempää tietä siksi, että nopeus pelottaisi (päinvastoin, voisin usein ajaakin motarille jos ne olisi rajoittamattomia), vaan pääosin juuri siksi, että siellä on noita Tärkeitä Ihmisiä tekemässä ajamisesta ikävää. Toinen syy on se, että motari on tylsää, suht. suoraa köröttelyä.
Sekään ei ole aiheellista, siis nähdä peruutuspeilin täyttävää tekstiä AINACS tai USIS - etenkään jos ajaa kutakuinkin sitä suurinta sallittua. Mutta sitä onneksi tapahtuu motarin vasemmalla kaistalla äärimmäisen harvoin, eikä siis liity tuohon uutiseen.Premium Override kirjoitti: Tosin se nopeus on aina se alle 90 ja taas on se itserakas raskaankaluston rakoperse nuolemassa puskuria. Toi kiusaa ja ahdistelee mentaliteetillä, voi sitten jatkaa ajoaan ja muut väistelyään.
Turvallista matkaa maantiellä!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Toi "oikealta ohittaminen kielto" onkin näiden MÄÄ PÄÄTÄN SUNKIN ASIOISTA tyyppien ainoo oljenkorsi, millä he voivat yrittää alistaa muut omaan kurjuuteensa!
Eikös se oikealta ohittaminen ole jo kaikille selvä. Jos olet hitaampi saa sun "ohi ajaa!" olit millä kaistalla tahansa. Vääntää voi asiasta ja kaikki on oikeassa ja turha vilkutella niitä valoja!
Älkää hyvät ihmiset keksikö uusia sääntöjä, nää entiset ovat riittävät kuhan osataan oikein lukea.
Samat ihmiset siis vaatii muiden nopeuksien ja ajotavan seurantaa, joiden oma ajotapa ei kestäisi tarkempaa tutkiskelua. Noita keskellä tietä, ilman ajovaloja ajavia tuli taas vastaan keula ja perä edellä.
Opetellaan vaikka eka ryhmittäytyminen ja sitten siirrytään vaihe vaiheelta hankalampien liikennesääntöjen opiskeluun.
Autokoulu 3 vuotiseksi. Valvonalle oma ratansa, missä nämä valvonnan kannattajat voivat ajaa ympyrää valvotusti. Voidaan antaa onnistuneen kierroksen päälle papukaijamerkkejä ja kaikki ovat tyytyväisiä![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eikös se oikealta ohittaminen ole jo kaikille selvä. Jos olet hitaampi saa sun "ohi ajaa!" olit millä kaistalla tahansa. Vääntää voi asiasta ja kaikki on oikeassa ja turha vilkutella niitä valoja!
Älkää hyvät ihmiset keksikö uusia sääntöjä, nää entiset ovat riittävät kuhan osataan oikein lukea.
Samat ihmiset siis vaatii muiden nopeuksien ja ajotavan seurantaa, joiden oma ajotapa ei kestäisi tarkempaa tutkiskelua. Noita keskellä tietä, ilman ajovaloja ajavia tuli taas vastaan keula ja perä edellä.
Opetellaan vaikka eka ryhmittäytyminen ja sitten siirrytään vaihe vaiheelta hankalampien liikennesääntöjen opiskeluun.
Autokoulu 3 vuotiseksi. Valvonalle oma ratansa, missä nämä valvonnan kannattajat voivat ajaa ympyrää valvotusti. Voidaan antaa onnistuneen kierroksen päälle papukaijamerkkejä ja kaikki ovat tyytyväisiä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
No ei ole. Sen lisäksi ne tunkee puskuriin kiinni, oikoo mutkia ja ajaa muutenkin miten sattuu. Asiallisesti ja rauhallisesti ei ihan oikeasti ole vaikea ajaa ja kun sitä hetken harjoittelee, huomaa miten paljon helpompaa suurimman sallitun tienoossa on ajaa ennakoiden, asiallisesti ja rauhallisesti agressiivisuuden sijasta. Pääsee nopeammin perille ja korvista tulee vähemmän savua.Premium Override kirjoitti:Toi "oikealta ohittaminen kielto" onkin näiden MÄÄ PÄÄTÄN SUNKIN ASIOISTA tyyppien ainoo oljenkorsi, millä he voivat yrittää alistaa muut omaan kurjuuteensa!
Kah, kun ne hitaimmat tuppaa olemaan siellä oikealla kaistalla. Kun ei siitä enää ole kaistaa oikeammalla, ne on käytännössä pakko ohittaa vasemmalta, vaikka siksi aikaa Tärkeän MÄÄ PÄÄTÄN SUNKIN ASIOISTA -ihmisen matka hidastuisikin suurimman sallitun tienooseen ja keulallensa ilmestyy stroboefekti.Premium Override kirjoitti: Eikös se oikealta ohittaminen ole jo kaikille selvä. Jos olet hitaampi saa sun "ohi ajaa!" olit millä kaistalla tahansa. Vääntää voi asiasta ja kaikki on oikeassa ja turha vilkutella niitä valoja!
Ei kai tässä mitään uusia sääntöjä olla keksimässä? Uutisessa kerrottiin että nykyisten sääntöjen noudattamista alettaisiin moottoritieliikenteessä valvomaan, mikä minusta on erittäin tervetullutta.Premium Override kirjoitti: Älkää hyvät ihmiset keksikö uusia sääntöjä, nää entiset ovat riittävät kuhan osataan oikein lukea.
Uutinen edelleen kertoo moottoritieliikenteen valvonnasta, eikä siellä onneksi kovin usein tule väkeä keula edellä vastaan sen enempää keskellä tietä kuin ilman ajovalojakaan. Perä edellä toki, mutta niistä pääsee melko pian ohi, vaikkei nuolisikaan puskuriansa puhtaaksi sitä odotellessa.Premium Override kirjoitti: Samat ihmiset siis vaatii muiden nopeuksien ja ajotavan seurantaa, joiden oma ajotapa ei kestäisi tarkempaa tutkiskelua. Noita keskellä tietä, ilman ajovaloja ajavia tuli taas vastaan keula ja perä edellä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Juu suurin osa onneks tulee vastaan perä edellä, mutta sen toisenkin tyylin koin viimesyksynä. Molemmista ohi pääsen, enkä sen takia ole vaatimassa valvonta ainoaan paikkaan, missä se on vähäistä ja tällä hetkellä on onneksi kohtuu hankalaa eikä siten harrasteta.
Eikä voida perustella "tilanne" nopeuksilla onnettomuuksia, koska nopeutta on aina ja onnettomuuksia sattuu vähän.
Voisihan sitä samalla vaatia possut takas puskiin, ku näkyvä valvonta ei tuota tarpeeks sakkotuloja ja puskassa kyttääviä ei tämäkään tutka ehdi nähdä enneku on liian myöhäistä.
Pelkkä rahan keruu on siis agenda, eikä mikään liikenneturvallisuus,
sama juttu kaikessa tämän päivän politikoinnissa.
Kuka helvetti haluaa elää yhteiskunnassa, jossa toinen puoli porukkaa kyttää miten toinen elää. Sitä tässä ollaan kovaa vauhtia rakentamassa.
Eikä voida perustella "tilanne" nopeuksilla onnettomuuksia, koska nopeutta on aina ja onnettomuuksia sattuu vähän.
Voisihan sitä samalla vaatia possut takas puskiin, ku näkyvä valvonta ei tuota tarpeeks sakkotuloja ja puskassa kyttääviä ei tämäkään tutka ehdi nähdä enneku on liian myöhäistä.
Pelkkä rahan keruu on siis agenda, eikä mikään liikenneturvallisuus,
sama juttu kaikessa tämän päivän politikoinnissa.
Kuka helvetti haluaa elää yhteiskunnassa, jossa toinen puoli porukkaa kyttää miten toinen elää. Sitä tässä ollaan kovaa vauhtia rakentamassa.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Mikä tuosta valvonnasta kohtuu hankalaa tekisi? Sinne vaan äijiä kentälle ja mukaan ohjetta tarkkailla välejä nopeuksien lisäksi. Eihän siihen tarvita kuin käsky komentoketjun yläpäästä. Myös ne uutisessa mainitut kamerat hoitavat asiaa varmasti ihan hyvin, mutta kiinteiden sijaintiensa takia eivät täydellä teholla, kun niiden paikat oppii ulkoa.
Tilannenopeuksista ja muutenkaan nopeusvalvonnasta ei ollut nyt kysymys, vaikka sitäkin voisi helposti (=ei vaatisi merkittävää lisäpanostusta nyt aiottuun valvontaan) lisätä samalla kun aletaan valvomaan liikennettä ylipäätään. Eikä muutenkaan pelkästään turvallisuudesta, vaan siitä, että osa porukasta tekee muiden elämästä epämukavaa ja yrittää pakottaa muita rikkomaan lakia.
Olematon turvavälihän ei sinällään juurikaan onnettomuutta aiheuta, mutta pahentaa sen vaikutuksia jos jotain sattuu. Myös sillä kuuluisalla tilannenopeudella on helposti enemmän vaikutusta seurauksiin kuin itse tilanteen syntymiseen.
Jos sakkotuloja haluttaisiin, olisi todella helppoa speksata toleransseja alaspäin ja viedä kamera-auto sopivan suoran varteen parkkiin oikeaan aikaan vuorokaudesta. Oho, kun Tourneo maksaa itsensä nopeasti takaisin. Olisiko ajatuksen taustalla sittenkin jotain muutakin? Ehkä ihan tavalliset ihmiset ovat alkaneet nostaa kissaa pöydälle kyllästyttyään häiriökäytökseen ja virkavalta reagoi siihen. Ehkä joku iso pamppu on kyllästynyt häiriökäytökseen ja käskenyt virkavaltaa reagoimaan siihen. Mutta pelkät sakkotulot eivät ole kiikarissa, koska niitä saisi kerättyä huomattavasti helpomminkin ja pienemmällä alkupanoksella.
Sen toisen puoliskon ei muuten tarvitsisi kytätä miten toinen elää, tai siis ajaa, jos se toinen eläisi, tai siis ajaisi, ajatellen muitakin kuin itseänsä ja ymmärtäen että liikenne on yhteispeliä.
Tilannenopeuksista ja muutenkaan nopeusvalvonnasta ei ollut nyt kysymys, vaikka sitäkin voisi helposti (=ei vaatisi merkittävää lisäpanostusta nyt aiottuun valvontaan) lisätä samalla kun aletaan valvomaan liikennettä ylipäätään. Eikä muutenkaan pelkästään turvallisuudesta, vaan siitä, että osa porukasta tekee muiden elämästä epämukavaa ja yrittää pakottaa muita rikkomaan lakia.
Olematon turvavälihän ei sinällään juurikaan onnettomuutta aiheuta, mutta pahentaa sen vaikutuksia jos jotain sattuu. Myös sillä kuuluisalla tilannenopeudella on helposti enemmän vaikutusta seurauksiin kuin itse tilanteen syntymiseen.
Jos sakkotuloja haluttaisiin, olisi todella helppoa speksata toleransseja alaspäin ja viedä kamera-auto sopivan suoran varteen parkkiin oikeaan aikaan vuorokaudesta. Oho, kun Tourneo maksaa itsensä nopeasti takaisin. Olisiko ajatuksen taustalla sittenkin jotain muutakin? Ehkä ihan tavalliset ihmiset ovat alkaneet nostaa kissaa pöydälle kyllästyttyään häiriökäytökseen ja virkavalta reagoi siihen. Ehkä joku iso pamppu on kyllästynyt häiriökäytökseen ja käskenyt virkavaltaa reagoimaan siihen. Mutta pelkät sakkotulot eivät ole kiikarissa, koska niitä saisi kerättyä huomattavasti helpomminkin ja pienemmällä alkupanoksella.
Sen toisen puoliskon ei muuten tarvitsisi kytätä miten toinen elää, tai siis ajaa, jos se toinen eläisi, tai siis ajaisi, ajatellen muitakin kuin itseänsä ja ymmärtäen että liikenne on yhteispeliä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Mikä siitä valvonnasta tekisi kannattavaa?aero kirjoitti:Sen toisen puoliskon ei muuten tarvitsisi kytätä miten toinen elää, tai siis ajaa, jos se toinen eläisi, tai siis ajaisi, ajatellen muitakin kuin itseänsä ja ymmärtäen että liikenne on yhteispeliä.
Kuten jo kerran mainittu, se "häiriö käyttäytyminen" aiheutuu nimenomaan näiden, "mulla on tarve päättää siitä mitä teet" ihmisistä.
Sen puoliskon ei tarttis kytätä jos eläisivät omaa elämäänsä tyytyväisenä, mutta siinähän jäis paremmuuden tunne kokonaan saamatta.
Itsekun eivät (aivopesun asteesta riipuen) omaa "häiriöistä käyttäytymistä" edes ymmärrä, ei kuulosta yhteispeliltä.
Oisko ihanaa sitten kun ei tarvis kytätä, mihin sitten lainkuuliaiset tavikset turhautumistaan purkais.
Ainiin, voitais keksiä uusia juttuja mitä vois kyylätä ja laittaa kaikki elämään samanlailla.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Se, että saisi häiriökäyttäytymistä vähennettyä, tekee valvonnasta paitsi kannattavaa, myös valitettavasti tarpeellista. Olet todennäköisesti aivan oikeassa siinä, että häiriökäyttäytyjät eivät sitä itse tiedosta, tai jos tiedostavat niin eivät välitä kun ei ole seurauksia, eivätkä näin ollen yhteispeliä pelaa yhdessä. Juuri siksi niitä pitäisi "pamputtaa" eli valvoa ja sakottaa, mutta jostain syystä tämä kuulostaa niin kauhealta.
Mielestäsi siis häiriköidä ei saisi, mutta sitä ei myöskään saisi valvoa ja kitkeä. Tarjoatko ratkaisuksi täyttä anarkiaa ja kaaosta, jossa käytännössä häiriköt ottavat vallan, vai onko sinulla joku parempi ehdotus, miten häiriköitä saisi rauhoitettua ilman valvontaa?
Mielestäsi siis häiriköidä ei saisi, mutta sitä ei myöskään saisi valvoa ja kitkeä. Tarjoatko ratkaisuksi täyttä anarkiaa ja kaaosta, jossa käytännössä häiriköt ottavat vallan, vai onko sinulla joku parempi ehdotus, miten häiriköitä saisi rauhoitettua ilman valvontaa?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Pistetään esimerkkiä eiliseltä, ei motarilta mutta liikenteestä kummiski:
1. Liikennevaloissa mauton perässä, mauto keskellä kaistaa vilkkuttaen oikealle, valojen vaihtuessa siirtyy keskelle risteystä, edelleen keskellä kaistaa. Ohi ei pääse oikealta, eikä vasemmalta, tilaa ryhmittymiseen olisi mainiosti
annan äänimerkkiä ja mauto rupee hermostuneesti hakemaan paikkaansa, mutta ei tiedä mihin pitäis mennä. lisää tööttiä, jolloin mauto kuski ajaa risteyksen suoraan ja ajaa pysähdyksiin oikeaan reunaan. Ei kaiketi siis päässytkään kääntymään kuumotuksen tai sitten oman tyhmyytensä johdosta. Nätti pirkko oli kuskina, ois kaiketi pitäny mennä neuvomaan oikea ajokäyttätyminen risteys aluleella.
2. Ajellen satasen alueella klonkswagenin perässä 80 vauhtia, saavutaan 60 alueella ja tarkasti 60 mittarissa mennään, 50 lyhyt pätkä sama 60. Sitten alkaa 80 alue, johon kuski ei reakoi ja pistän reippaalla kiihdytyksellä ohi, jatkaen 110 vauhtia
Siitäkös wolkkari kuski otti sitten pultit ja rupesi hiillostamaan perässä pienentäen sitä kuuluisaa turvaväliä sen minkä kerkes. Enpä jaksanut lujempaa ajaa, ku toi 110 on ihan OK pimeellä ja talvella kyseisellä tiellä. No onneks on tota silmää ohittamisesta (kaasari satkun saa vauhtiin nii ei sitä kannata jarrulla himmata) ja pistinkin samalla vauhdilla yhden auton siihen väliin ja wolsu kuski luovutti. Sitten sain taas ajaa omaa vapaata nopeutta ilman mielensäpahoittajia.
Mikä kirjoittamastani oli liikenteen "häiriökäyttäytymistä"?
1. Liikennevaloissa mauton perässä, mauto keskellä kaistaa vilkkuttaen oikealle, valojen vaihtuessa siirtyy keskelle risteystä, edelleen keskellä kaistaa. Ohi ei pääse oikealta, eikä vasemmalta, tilaa ryhmittymiseen olisi mainiosti
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
2. Ajellen satasen alueella klonkswagenin perässä 80 vauhtia, saavutaan 60 alueella ja tarkasti 60 mittarissa mennään, 50 lyhyt pätkä sama 60. Sitten alkaa 80 alue, johon kuski ei reakoi ja pistän reippaalla kiihdytyksellä ohi, jatkaen 110 vauhtia
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Mikä kirjoittamastani oli liikenteen "häiriökäyttäytymistä"?
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Torvensoitto oli häiriökäyttäytymistä.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Just
Saisko vielä perusteluja
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
-
- "Viggen"
- Viestit: 599
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 07:57
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Olin jo unohtanut tämänkin, mutta kauppalehti ystävällisesti muistutti.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... ign=Boksi3
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/ ... ign=Boksi3
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
GM niittää mainetta? Taas haastetaan oikeuteen.
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.2747115- ... stammer-gm
http://ttela.se/ekonomi/saab/1.2747115- ... stammer-gm
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Päivän polttavimmat uutisaiheet.
Kertomuksesi perusteella mopoauton ryhmittymättömyys, ellei se johtunut kokemattomuudesta ja volkkarikuskin suorittama hiillostaminen.Premium Override kirjoitti:Mikä kirjoittamastani oli liikenteen "häiriökäyttäytymistä"?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla