Pampula kirjoitti:Taivutin nopan rekisterikilven seuraamaan puskurin muotoja ajamalla risteyksessä nokka edellä ojaan...
no noinhan se käy kätevästi!
Pampula kirjoitti:Taivutin nopan rekisterikilven seuraamaan puskurin muotoja ajamalla risteyksessä nokka edellä ojaan...

 Kitkoilla tietysti!
  Kitkoilla tietysti! 


Miksi? Kuvaa!G-mies kirjoitti:Viimeistelin päivävaloasennuksen.
Matti
No kun jäi kesken eilen... ja kuvaakaan ei ole, mutta lähes samanlaisia on jo muutama näkynyt foorumin OG9-5 osiossa. Paitti jos tarkoitit, että miksi laitoin päivävalot? No, säästää xenoneja hieman, mutta ei siitä sen enempää. Onhan asiasta jo väännetty ihan tarpeeksi oman aiheen verran.hz81 kirjoitti:Miksi? Kuvaa!
Juuri tätä tarkoitin.G-mies kirjoitti:Paitti jos tarkoitit, että miksi laitoin päivävalot? No, säästää xenoneja hieman, mutta ei siitä sen enempää. .hz81 kirjoitti:Miksi? Kuvaa!
Matti
 Säästää jonkin verran, mitä se tarkoittaa esim. vuositasolla? Haluaisin ihan oikeasti tietää että miksi näitä laitetaan, sanotaan nyt sitten vaikka Saabeihin? Onko nuo Teidän mielestä oikeasti tyylikkään näköiset? Täälläkin moni vannoo sen paljon puhutun Tech2:n ja alkuperäisosien nimiin, joten voiko esim. noiden kirkkautta tai xenonin säästöastetta säätää Techillä?
 Säästää jonkin verran, mitä se tarkoittaa esim. vuositasolla? Haluaisin ihan oikeasti tietää että miksi näitä laitetaan, sanotaan nyt sitten vaikka Saabeihin? Onko nuo Teidän mielestä oikeasti tyylikkään näköiset? Täälläkin moni vannoo sen paljon puhutun Tech2:n ja alkuperäisosien nimiin, joten voiko esim. noiden kirkkautta tai xenonin säästöastetta säätää Techillä?Mistä ton 50% tai 400 eur tai 200 eur voisi lunastaa?Mimmi kirjoitti:Säästöaste on noin 50%, joka tekee merkkiliikkeen vaihtohinnalla noin 400e/vuosi.
Mihin perustat väitteesi liittyen minun osaamattomuuteen? Valot osaisin 100% varmasti asentaa, mutten missään nimessä halua turmella autoni ulkonäköä kotitekoisilla, ei alkuperäiseillä kötöstyksillä.Mimmi kirjoitti: Se, ettet osaa asentaa päivävaloja autoosi, ei tee muiden asennuksen arvostelemisesta suotavaa.
Onneksi ääliöiden luulot tässäkään asiassa eivät ole tiedon väärtejä.Mimmi kirjoitti:Säästöaste on noin 50%, joka tekee merkkiliikkeen vaihtohinnalla noin 400e/vuosi.