Nutaaja. Toivottavasti tajuut väistää kun tuun rampilla persauksiin roikkumaangeorgahti kirjoitti:100-200 24sekkaa..
mikä vit.....aa? avautumis topic
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Jaa lomalle? Mee vaan, kyllä -pete backuppaa.
Kipeenä? Ei huolta, kyllä -pete backuppaa.
Ohjeita? Ei niitä kyllä ole missään kirjoitettuna. Kysy -peteltä, kyllä se neuvoo. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
Kipeenä? Ei huolta, kyllä -pete backuppaa.
Ohjeita? Ei niitä kyllä ole missään kirjoitettuna. Kysy -peteltä, kyllä se neuvoo. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24013
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
onks tuo niinku sadasta metristä kahteen sataan metriin 24sekkaa.....mun tupliksi hyökkää kovemmin.......georgahti kirjoitti:100-200 24sekkaa..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Eipä nyt niin vituta, mutta pomo ottaa taas vähän troppia töissä. puolen pulloo oli pinta viinapullosta laskenu aamun aikana, ja nyt lähti äsken syömään. Se on tätä taas viikkopari.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Tuttu tunne.-pete kirjoitti:Jaa lomalle? Mee vaan, kyllä -pete backuppaa.
Kipeenä? Ei huolta, kyllä -pete backuppaa.
Ohjeita? Ei niitä kyllä ole missään kirjoitettuna. Kysy -peteltä, kyllä se neuvoo. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Kuulostaa siltä että organisaationne (-pete) on joustava ja varamiehitys (-pete) on varmistettu.-pete kirjoitti:Jaa lomalle? Mee vaan, kyllä -pete backuppaa.
Kipeenä? Ei huolta, kyllä -pete backuppaa.
Ohjeita? Ei niitä kyllä ole missään kirjoitettuna. Kysy -peteltä, kyllä se neuvoo. Ei sillä muutakaan tekemistä ole.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Oon itse viritellyt tonniseen 25kW-kuristussettiä että saisi vakuutukset alemmas.arttu kirjoitti:Taas on joku eu-ääliö kukkis vauhdissa.
http://www.motot.net/blog/Sami/100_hv_t ... rt-10.html
Kyllähän tuolla 100hevosvoimaisellakin ehtii ja etupyörä nousee yhtälailla, törmäys hirveen, lyhtypylvääseen, autoon tai vaijerikaiteisiin tappaa, oli pyörässä hevosvoimia 1 tai 300
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Lumivallit, jotka peittää risteyksissä näkyvyyttä. Tuossa pari tuntia takaperin pyörähdin Espoossa, jossa tulin kolmion takaa pyörätietä kohti. No, pyörätien oikealle ulottuvan osan peittää parimetrinen lumikinos, eli sinne ei vain voi nähdä (eikä siis myöskään sieltä 20-30km/h tulevaa polkupyörää), kuin vasta keulan ollessa selkeästi pyörätien puolella. Eihän sieltä ketään tullut ja olisi pyöräilijä kyennyt väistämään, kun hitaasti ryömittelin näkökenttääni laajemmaksi, mutta silti nuo risteyskatveet ottaa kupoliin, eikö sitä lunta voisi muualle kasata?
Jep, eli kysymykseksi jää, että mikä tuon rajoituksen idea oikeastaan onkaan.mursu kirjoitti:Kyllähän tuolla 100hevosvoimaisellakin ehtii ja etupyörä nousee yhtälailla, törmäys hirveen, lyhtypylvääseen, autoon tai vaijerikaiteisiin tappaa, oli pyörässä hevosvoimia 1 tai 300
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Jep. Mutta onhan se niin että tulee aivan sairaat sävärit kunnon turbo tai vapari kamppela jossa on sitä VOIMAA ihan oikeasti.mursu kirjoitti: Kyllähän tuolla 100hevosvoimaisellakin ehtii ja etupyörä nousee yhtälailla, törmäys hirveen, lyhtypylvääseen, autoon tai vaijerikaiteisiin tappaa, oli pyörässä hevosvoimia 1 tai 300
Jokainen pyöränsä valitsee ja moinen paapominen alkaa svituttamaan.
Keväällä käyn penkissä +300hv teholaput tuolla Suzukilla pokkaamassa ja muutoskatsastus leudoimilla lapuilla... ei nyt mikään hirmu tykki mutta ihan riittävä ja pysyypähän nipussa paremmin.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Jep jep, angiinan pukkas päällensä.dimebak kirjoitti:Vielä paskempi olo...dimebak kirjoitti:Loman aikana pihaan kertynyt lumi + paska olo = eipä tuu tehtyä lumitöitä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Eli olo on taas hiukan paskempidimebak kirjoitti:Jep jep, angiinan pukkas päällensä.dimebak kirjoitti:Vielä paskempi olo...dimebak kirjoitti:Loman aikana pihaan kertynyt lumi + paska olo = eipä tuu tehtyä lumitöitä.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
No omat käsärivaijerit ajat sitte vaihettu, että vika on enempi siel sylinterinpäässä.Jurkkis kirjoitti:Täällä oli sama vika, joka korjaantui kässärivaijerin vaihdolla.Mr_Who kirjoitti:Oikea takajarrusylinteri, joka ei tahdo aina palauttaa käsijarruvaijeria takaisin löysälle. Pitää varmaan uusia se palautinjousi tai koko sylinteri (se ku vuotaa jo valmiiks männän juuresta). Pitää olla vaa nykimättä käsäriä parkkiin laittaissa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Insinöörityön kirjoittaminen vi*uttaa. Ja olen vasta alussa.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Kyllä saa sitikalla polkea ja ahnaasti kepillä hämmentää jos meinaa sataheppasen "mopon" kepittää.georgahti kirjoitti: no, kuinka tehokkaita ranskalaiset autot on? ihmettelen kyllä tuota 100bhp rajanvetoa, koska "yksikään" ranskalainen "auto" ei pärjää tuon tehoiselle munamankelille.
Kaippa se on vain ajateltu vetää tuohon se viiva, koska satkun huitteilla yleisemmin on ne prätkien tehot näin äkkituntumalla, puoleen jos toiseen muutama kymppä heppa. (+- 20...30hv)