mun mielestä ei ole turha. jotenkin silmätuntuma kertoo, että sulat pyyhkii paremmin pitempään jos on urat. tämä siis tuntuma - en ole tehnyt absoluuttista testiä asian suhteen, mutta seuraavaan autoon tulee urat, ellei niitä siinä muutoin ole.
Ex-käyttiksessä oli tuollaiset. Hyvät mutta syö sulkia turhan nopeaan. Vähintään kahdet meni vuodessa, 12tkm vuosikilsoilla.
mun mielestä ei ole turha. jotenkin silmätuntuma kertoo, että sulat pyyhkii paremmin pitempään jos on urat. tämä siis tuntuma - en ole tehnyt absoluuttista testiä asian suhteen, mutta seuraavaan autoon tulee urat, ellei niitä siinä muutoin ole.
Ex-käyttiksessä oli tuollaiset. Hyvät mutta syö sulkia turhan nopeaan. Vähintään kahdet meni vuodessa, 12tkm vuosikilsoilla.
Mulla ainakin vanhan mallin sulat lähti urista lepattamaan minne sattuu kovemmassa vauhdissa, en tiedä sit miten niiden lerppujen kanssa... Ei tullu uuteen tuulilasiin uria, enkä ole niitä myöskään kaivannut.
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Mimmi kirjoitti:Tänään tankkasin Hämeenlinnassa Hämeensaaren Shellin automaatilla dieseliä duunimatkakulkineeseen. Hintaa sillä oli 1,189e/litra. Omalla parkkipaikalla sitä oli hieman reilut 1/2 tankillista jäljelä.
Eipä voi enää tuotakaan niin halvaksi mainostaa... Eihän se tyhmä ole, joka pyytäää....
Mut sitähän on melkein pakko ostAA.....
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.