Enpä ole koskaan nähnyt kytkimen savuavan, yhtä paljon.
Onkohan sitä itsekkin samanlainen sitten vanhana, että ei kuule, ei näe, eikä varmaan haistakkaan enää mitään...?



Siitä erikoinen auto, että ainakin itseä kiinnostaa käydä koeajamassa tuo. Sentään ei ole rahaa hankkia uutta autoa, sillä tämä on aika kärjessä tällä hetkellä.Kopaja kirjoitti:Näin pieksämäellä uuden Toyota GT86:n siirtokilvillä ja oli punainen väriltään. Aika näyttävän näköinen kaara kieltämättä

 
 
Siis oletko päässyt kokeilemaan autoa ihan livenä? Ei siinä, onhan se ihan kivaa kun voi vedättää jopa kiihtyen ylämäkeen alkaen jostain 1500rpm ilman koneen vastalauseita, mutta kyllä rundien mukaan terhakoituva veto kierrosalueen yläpäähän asti on mielestäni hienompaa kuin joku "murhaava" dieselin alavääntö joka hiipuu jo 1000-2000rpm ennen punarajaa ja saa koneen tuntumaan lähinnä nuhaiselta... tämäkin siis vaan oma mielipideJuhaska kirjoitti:Offtopic, mutta tuokin toyota, niin vaikka onkin kierroskone, niin tuo säälittävä vääntö tekee kyllä sen, että ei kelpais kyllä mitenkään päin itselle.
... mutta tämä on minun mielipide.
 
 
 Sitten poliisit juoksee jonkun teinin perässä metsän puolella ja koira ottaa lopulta sen kiinni.
  Sitten poliisit juoksee jonkun teinin perässä metsän puolella ja koira ottaa lopulta sen kiinni.  
 Kopin kattoa vasten ylös-etuviistoon ne oli viritetty. Olihan melkoinen näky.
  Kopin kattoa vasten ylös-etuviistoon ne oli viritetty. Olihan melkoinen näky.Olishan tuota varmaan päässyt testaamaan, mutta kieltäydyin kohteliaasti.V.J.S kirjoitti:Siis oletko päässyt kokeilemaan autoa ihan livenä? Ei siinä, onhan se ihan kivaa kun voi vedättää jopa kiihtyen ylämäkeen alkaen jostain 1500rpm ilman koneen vastalauseita, mutta kyllä rundien mukaan terhakoituva veto kierrosalueen yläpäähän asti on mielestäni hienompaa kuin joku "murhaava" dieselin alavääntö joka hiipuu jo 1000-2000rpm ennen punarajaa ja saa koneen tuntumaan lähinnä nuhaiselta... tämäkin siis vaan oma mielipideJuhaska kirjoitti:Offtopic, mutta tuokin toyota, niin vaikka onkin kierroskone, niin tuo säälittävä vääntö tekee kyllä sen, että ei kelpais kyllä mitenkään päin itselle.
... mutta tämä on minun mielipide.
Jos tuo liisinki-Foortin egobuusti ei olisi noin vakavasti alitehoinen mitä se on (125hv), niin se olisi kyllä aika oiva kompromissi kierroskoneen ja alavääntöihmeen välillä. Vääntää näetsen oikeasti alhaalta (joku 1200-1400rpm piisaa että ahti heräilee) eikä koneen laulu kuole kuin seinään jossain kohtaa kierrosaluetta, vaan terhakkaasti rundaa tuonne 6000-6500rpm alueillekin (punaraja 6500). Eli ominaisuuksiltaan todella tasapainoinen, harmi vaan että about 100heppaa alitehoinen
 
  
 
 " Ja p***anruskean värisen Corollankin hetken omistaneena kukaan ei edes huomaa.
" Ja p***anruskean värisen Corollankin hetken omistaneena kukaan ei edes huomaa.  
  
 
Ei se ole alitehoinen, vaan se on asennettu ylipainoiseen ajoneuvoon.V.J.S kirjoitti:...ominaisuuksiltaan todella tasapainoinen, harmi vaan että about 100heppaa alitehoinen
