tomaatti kirjoitti:
ja kuului taas se kuuluisa PRÖÖT mikä kuuluu joka v*tun bemarista riiippumatta vuosimallista/koneesta,nääs se kuuluisa viripakoputki...
Jaa...ei mulla vaan kuulu. Onkohan tuossa jotain vikaa
tomaatti kirjoitti:
ja kuului taas se kuuluisa PRÖÖT mikä kuuluu joka v*tun bemarista riiippumatta vuosimallista/koneesta,nääs se kuuluisa viripakoputki...
Varmaankin..
Toi sama säälittävä PRÖÖT kuuluu kaikista v*tun -90 lukusista bemareista kun niillä "kiihdyttää".
Aivan sama vaikka se bmw olisi vain 320,niihin kaikkiin on laittettava iso rööri jolla tuo säälittävä ääni Korkeilla kierroksilla kuuluu.
Jos olisin äänien perään niin antaisin ääneni bda voortille.
tomaatti kirjoitti:
Varmaankin..
Toi sama säälittävä PRÖÖT kuuluu kaikista v*tun -90 lukusista bemareista kun niillä "kiihdyttää".
Aivan sama vaikka se bmw olisi vain 320,niihin kaikkiin on laittettava iso rööri jolla tuo säälittävä ääni Korkeilla kierroksilla kuuluu.
Jos olisin äänien perään niin antaisin ääneni bda voortille.
Jaa...se olikin 90-luvun vehkeistä kyse. No sittenhän mulla ei olekaan mitään hätää. Minä jo säikähin...
Tupakanpolton lopettamis prosessi on edennyt kohtuullisesti
Nyt menee noin 5kpl tupakoita päivässä
Älkää selittäkö ettei onnistu vähentämällä
Onnistui viimeksikin olin polttamatta useita vuosia
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Uusi kulkine saatu vihdoinkin alle; vakiona hirvee nuhapumppu ja vakioalusta aivan kauhea lulla. Silti äärettömän hieno fiilis
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Kirje alkoi jotenkin, että olette rekisteröintikatsastaneet tuontiauton xx.xx.xxxx - yy.yy.yyyy välisenä aikana. Teiltä on peritty aiheetta katsastusmaksua joka palautetaan.....
Ohessa hakemus jolla saa periä 38 Euroa
Summa ei ole kummoinen, mutta ehkä EU:ssa on sittenkin jotain hyvää...
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."