Noloa myöntää mutta vastaavanlaisen voi tehdä 99:llä. Pomppasi pakki päältä ja auto huilasi ed. työpaikan pihaa alamäkeen hiekoituslaatikkoon pahki. Auto oli laatikko puskurin alla eturenkaat ilmassa nurmikko mäessä, muutama metri betonimuuriin.it kirjoitti:Parkkeerausta:
http://www.fishki.net/commentall.php?id=21145
TOPIC: muuta keskustelua
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Jatketaanpa itse. Nyt on tullu taas yksi etappi tämän hetkisessä projektissa valmiiksi, kun sai talon takaseinän maalattua (one down, five to go). Huomenna voi jatkaa luonnollisesti seuraavasta seinästä Entrailen taloa ulkoa ja maalailen sitä punaiseksi, punainenhan se oli entuudestaan. Vähän vaan ulkonäköä paremmaksi puolihimmeällä Teknoksella.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Perkele!
Micrassa oli käynyt narkkeja viime yönä. Eivät olleet saaneet autoa liikkeelle virtalukkoa särkemällä. Niinpä tuulilasi oli pitänyt hajottaa kivenmurikalla, taustapeili repiä sijoiltansa sekä vääntää molemmat ovet mutkalle.
Huonoa: Auto oli täysin toimiva, hyvä käyttöpeli työkalujen kuskaamiseen.
Hyvää: Ilkivaltavakuutus on ollut "vahingossa" voimassa, katsotaanpa korvaukset.
Micrassa oli käynyt narkkeja viime yönä. Eivät olleet saaneet autoa liikkeelle virtalukkoa särkemällä. Niinpä tuulilasi oli pitänyt hajottaa kivenmurikalla, taustapeili repiä sijoiltansa sekä vääntää molemmat ovet mutkalle.
Huonoa: Auto oli täysin toimiva, hyvä käyttöpeli työkalujen kuskaamiseen.
Hyvää: Ilkivaltavakuutus on ollut "vahingossa" voimassa, katsotaanpa korvaukset.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Avaudun! Että jumalauta osaa olla ihminen tyhmä. Asentaa nyt kaksi kertaa tulpanjohdot päin persettä ja ku loppujen lopuksi alkaa edes lupaileen niin ei saatana starttaa, ei vanhoilla eikä uusilla tulpilla ku ne tuli molemmat hukutettua bensaan. Eikä tästä tuppukylästä löydy mistään hyllytavarana sopivia.
Ja jumaliste joo. Ostin tulppia autoon niin Auto-centeristä eivät edes tyrkyttäneet mitään, kun hyllystä ei löytynyt sopivia. Yritinpä onneani toisesta liikkeestä, antoi tulpat mallia BCPR7ES-11 ku kuulemma paikallinen Saab-paja ostaa niitä. JOO, mutta mihin Saabiin. Toi R on kuulemma joku häiriövastus ja jumaliste jos ne hajottanu jonkun nyt syttöpuolelta niin syötän nuo tulpat sille myyjälle. Autot leffasta lainaten ja muokaten "Mun vitutus on nyt jossain korkeella!".
Toivotaan, että joltain huoltoasemalta löytyy edes BCP7ES-mallia ku yhdestäkään varaosaliikkeestä ei löytyny BCP7EV-mallia. Jep, ja 900FAQ:hun kans tuo tieto, että ES-mallilla voi ajaa ihan huoletta Turboa. Kuluu vaan pirun nopeaa, mulla tuli aiemmin siinä kymppitonnin kohdalla jo käyntihäröjä. EVX:llä meni reilusti enemmän, olivat mulla 22tkm plus edellisen omistajan ajamat.
Niin joo ja akkukin meni aika sippiin koko hommassa eilen. Ja kaiken huippu on, että annoin sitten virtaa 99:llä. Se ku lähtee pikkustarttauksen jälkeen käyntiin ku palmun alta.
No, paisto se aurinko eilen risukasaankin. Ostin nääs ruohonleikkuriin uuden tulpan. Öljyt oli jo jemmassa. Vaihdoin sitten "rääsliippaan" öljyt ja tulpan. Tankkauksen jälkeen hörähti käyntiin ja olipa hiljanen ääni. Pari kesää oli koneen mukana tulleet öljyt koneessa mutta Mobilin öljyillä kone meni paljon hiljaisemmaksi. Niin ja muistakaa pitää sitten jalkaa koneen päällä eikä vieressä. Nykäisin konetta käyntiin ja takapotku pomppautti koneen jalan päälle, kun eipä antanut haba myöten. Siis normaalisti menee käsi takapotkussa konetta kohti mutta eilen tuli sitten kone kättä kohti. Hyvä ettei lähtenyt käyntiin vaikka olipa nuo Sieviläiset jalassa, kun justiin jalkapöydälle tuli koneen kuupan reuna.
P.S. Sain pari päivää sitten Logitechin hiirenkin toimimaan, kun sen toiminta loppui talvella Windows-päivityksen jälkeen.
Ja jumaliste joo. Ostin tulppia autoon niin Auto-centeristä eivät edes tyrkyttäneet mitään, kun hyllystä ei löytynyt sopivia. Yritinpä onneani toisesta liikkeestä, antoi tulpat mallia BCPR7ES-11 ku kuulemma paikallinen Saab-paja ostaa niitä. JOO, mutta mihin Saabiin. Toi R on kuulemma joku häiriövastus ja jumaliste jos ne hajottanu jonkun nyt syttöpuolelta niin syötän nuo tulpat sille myyjälle. Autot leffasta lainaten ja muokaten "Mun vitutus on nyt jossain korkeella!".
Toivotaan, että joltain huoltoasemalta löytyy edes BCP7ES-mallia ku yhdestäkään varaosaliikkeestä ei löytyny BCP7EV-mallia. Jep, ja 900FAQ:hun kans tuo tieto, että ES-mallilla voi ajaa ihan huoletta Turboa. Kuluu vaan pirun nopeaa, mulla tuli aiemmin siinä kymppitonnin kohdalla jo käyntihäröjä. EVX:llä meni reilusti enemmän, olivat mulla 22tkm plus edellisen omistajan ajamat.
Niin joo ja akkukin meni aika sippiin koko hommassa eilen. Ja kaiken huippu on, että annoin sitten virtaa 99:llä. Se ku lähtee pikkustarttauksen jälkeen käyntiin ku palmun alta.
No, paisto se aurinko eilen risukasaankin. Ostin nääs ruohonleikkuriin uuden tulpan. Öljyt oli jo jemmassa. Vaihdoin sitten "rääsliippaan" öljyt ja tulpan. Tankkauksen jälkeen hörähti käyntiin ja olipa hiljanen ääni. Pari kesää oli koneen mukana tulleet öljyt koneessa mutta Mobilin öljyillä kone meni paljon hiljaisemmaksi. Niin ja muistakaa pitää sitten jalkaa koneen päällä eikä vieressä. Nykäisin konetta käyntiin ja takapotku pomppautti koneen jalan päälle, kun eipä antanut haba myöten. Siis normaalisti menee käsi takapotkussa konetta kohti mutta eilen tuli sitten kone kättä kohti. Hyvä ettei lähtenyt käyntiin vaikka olipa nuo Sieviläiset jalassa, kun justiin jalkapöydälle tuli koneen kuupan reuna.
P.S. Sain pari päivää sitten Logitechin hiirenkin toimimaan, kun sen toiminta loppui talvella Windows-päivityksen jälkeen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Juu, tuo R meinaa suorasytysvehkeen tulppaa. Siitä en tiedä, rikkooko herkästi jotain jakajakoneessa.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
No, sainpas tuon Turbon käyntiin. Kylvetin niitä platina tulppia (NGK BCP7EVX) eli yritin niillä päivemmällä käyntiin mutta ei. Otin ne irti ja putsasin oikein hyvin messinkiharjalla. Paskat lähti yllättävän hyvin, kun oli bensaa tulpissa. Pyöritin ne sitten takas.
Muistin sitten, että mullahan on vanhat piuhat tallessa ja hain ne. Olin jättänyt aikoinaan piuhat vanhaan kanteen ja laittanu ne jemmaan. Panin vahnat piuhat paikoilleen ja ku palmun alta lähti käyntiin. Sammutin auton ja uuden piuhat paikoilleen. Huomasin, että piuhat on sijansa pielessä joten ne oli eilen ekalla yrittämällä oikein. No jopas, lähti sitten uudemmillakin käyntiin. Järkkäilin romut orderiin ja kamat kiinni.
Ja lopputulos. BCPR7ES-11 tulpalla ei lähde sitten Turbo käyntiin. Katos ku eilen oli piuhat kannen vaihdon jälkeen oikeassa järjestyksessä ja tulppa oli noi r-mallit. Sitten korjasin piuhojen paikkaa ku katsoin niiden olevan väärin ja laitoin platinat. Sitten sillä väärällä piuhajärjestyksellä sotkin platinat mustaksi. Oppia ikä kaikki.
Muistin sitten, että mullahan on vanhat piuhat tallessa ja hain ne. Olin jättänyt aikoinaan piuhat vanhaan kanteen ja laittanu ne jemmaan. Panin vahnat piuhat paikoilleen ja ku palmun alta lähti käyntiin. Sammutin auton ja uuden piuhat paikoilleen. Huomasin, että piuhat on sijansa pielessä joten ne oli eilen ekalla yrittämällä oikein. No jopas, lähti sitten uudemmillakin käyntiin. Järkkäilin romut orderiin ja kamat kiinni.
Ja lopputulos. BCPR7ES-11 tulpalla ei lähde sitten Turbo käyntiin. Katos ku eilen oli piuhat kannen vaihdon jälkeen oikeassa järjestyksessä ja tulppa oli noi r-mallit. Sitten korjasin piuhojen paikkaa ku katsoin niiden olevan väärin ja laitoin platinat. Sitten sillä väärällä piuhajärjestyksellä sotkin platinat mustaksi. Oppia ikä kaikki.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Jep, kärkivälin muutin "tiukkaan nollaseiskaan". Ohjeessa oli 0.6-0.7mm.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
On siinä possulla kokoa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007052 ... 4_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007052 ... 4_uu.shtml
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Hehe. Uutinen edesvastuuttoman kersan eläinrääkkäyksestäRaimo Miettinen kirjoitti:On siinä possulla kokoa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007052 ... 4_uu.shtml
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Jep, samaa ihmettelen minäkin, että siis mikä ihmeen kaitsariraiveh kirjoitti:tuota olen itsekin ihmetellytMoney For Nothing kirjoitti:Miksi CS:n takaluukku on suunniteltu niin että se nakkaa avatessa vedet luukun päältä suoraan kaitsarin päälle?
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001