Pitäävielä lisätä ihmettelyyn se, että taas meikäläisen ihmettelyt liittyy sähkölaitteisiin

onko proceduuri sama eli laittaa rahaa paypal kautta ja kaveri käy noutamassa sit tavaran vai pitääkö lähettää? pääsitkö niin pitkälle että lupasi lähettää pk kulut kanssa?JP_Vette kirjoitti:Hoono soomi tekee kauppaa mun kans. Pitäs lähettää tavara ulkomaille... Mut pyytää mua laittamaan nyt veloituspyynnön PayPalin kautta. Jos ne rahat tulee joskus ja näkyy mun PayPal-tilillä, niin onko tällä hoonosoomella joku takaportti saada sekä rahat että kamat vai onko se sittenki rehellinen ostaja?
Oon mä muutaman kympin siirtoja sillä ennenki tehny, mut niis ei oo koskaan tullu mieleen kusetusyritykset. Ja homma on toiminu.
En päässyt niin pitkälle. Ilmotin, et myin jo toisaalle...mestari kirjoitti:onko proceduuri sama eli laittaa rahaa paypal kautta ja kaveri käy noutamassa sit tavaran vai pitääkö lähettää? pääsitkö niin pitkälle että lupasi lähettää pk kulut kanssa?JP_Vette kirjoitti:Hoono soomi tekee kauppaa mun kans. Pitäs lähettää tavara ulkomaille... Mut pyytää mua laittamaan nyt veloituspyynnön PayPalin kautta. Jos ne rahat tulee joskus ja näkyy mun PayPal-tilillä, niin onko tällä hoonosoomella joku takaportti saada sekä rahat että kamat vai onko se sittenki rehellinen ostaja?
Oon mä muutaman kympin siirtoja sillä ennenki tehny, mut niis ei oo koskaan tullu mieleen kusetusyritykset. Ja homma on toiminu.
yleensä hiljenee kun pyytää manit tilille suoraan, jostakin syystä ostointo laantuu
Simossa on keskikaiteena vaijeri kaide. Se roikuu siinä löysänä tuolta matkalta vaikka onnettomuus alue on pienempi. Siinä on jännä kaarre ja alamäkeä. Liukkaalla usein kiireisellä ohittajalla lipsahtaa kaiteeseen.anv kirjoitti:No tämä ihmetyttää https://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-s ... ta/808790/
Miten keskikaide voi hajota puolen kilometrin matkalta??