Minulla on sama käsitys.hz81 kirjoitti:Käsittääkseni raja menee siinä että onko auto liikkeessä vai ei, se on sitten sama liikkuuko se sentin vai kolme.
Vain tuolla auton liikkumisella on merkitystä, se onko auto esim. käynnissä ei ole merkitystä.
Minulla on sama käsitys.hz81 kirjoitti:Käsittääkseni raja menee siinä että onko auto liikkeessä vai ei, se on sitten sama liikkuuko se sentin vai kolme.
Ei, koska Minä olin siellä ensin ja Minulla on oikeus ajaa omaa vauhtia muista välittämättä.Mimmi kirjoitti:Ei sitten tullut mieleen hiljentää omaa nopeutta, että ohittaja pääsee aiemmin omalle kaistalle takaisin?
olikohan suunnitelmissa polttaa se kottero?Poy kirjoitti:Erään vähemmistön edustajan näin huoltoaseman pihalta ajavan pois kotterollaan, jossa oli polttoainekorkin korvikkeena läjä vessapaperia (tai jotain muuta paperia).
Eikös liikennesäännöissä sanota että ohitettavan on pidettävä suunta ja nopeus samana?suorsa kirjoitti:Ei, koska Minä olin siellä ensin ja Minulla on oikeus ajaa omaa vauhtia muista välittämättä.Mimmi kirjoitti:Ei sitten tullut mieleen hiljentää omaa nopeutta, että ohittaja pääsee aiemmin omalle kaistalle takaisin?
T. Suomalainen autoilija
Vain sillä on merkitystä kuljettaako ajonevoa vai ei:MacTurbo kirjoitti:Minulla on sama käsitys.hz81 kirjoitti:Käsittääkseni raja menee siinä että onko auto liikkeessä vai ei, se on sitten sama liikkuuko se sentin vai kolme.
Vain tuolla auton liikkumisella on merkitystä, se onko auto esim. käynnissä ei ole merkitystä.
Eli ajoneuvon pitää liikkua, muulla ei ole väliä. M.O.T.Saappi Kuski kirjoitti:
Vain sillä on merkitystä kuljettaako ajonevoa vai ei:
3 § (20.12.2002/1198)
Rattijuopumus
Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään 0,5 promillea tai että hänellä tällöin on vähintään 0,22 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa, on tuomittava rattijuopumuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Sanoisin että kyllä pitää liikkua, mutta se, että s liikkuu, ei vielä välttämätä aikaansaa sitä että sitä kuljetetaan. (saivartelua saivartelua..MacTurbo kirjoitti:Eli ajoneuvon pitää liikkua, muulla ei ole väliä. M.O.T.Saappi Kuski kirjoitti:
Vain sillä on merkitystä kuljettaako ajonevoa vai ei:
3 § (20.12.2002/1198)
Rattijuopumus
Joka kuljettaa moottorikäyttöistä ajoneuvoa tai raitiovaunua nautittuaan alkoholia niin, että hänen verensä alkoholipitoisuus ajon aikana tai sen jälkeen on vähintään 0,5 promillea tai että hänellä tällöin on vähintään 0,22 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa, on tuomittava rattijuopumuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Mullekin tultiin viime viikolla jollakin huoltsikalla (Etelä-Suomessa) kauppaamaan kulta sormusta. Oli joku vanhempi nainen, joka puhui suomea murtaen.haffu kirjoitti:Huoltoaseman piha vilisi täynnä romanikansan edustajia. En ehtinyt edes kunnolla autosta ulos, kun jo olivat tyrkyttämässä rihkamakorujaan. Varmuuden