mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Vatun öljypoltin. Lauantaina viimeksi kenkkuili ja kattilassa lämmöt +25 astetta kun tultiin kotiin. Eikun puilla vedet lämpimiksi, että päästiin saunaan, sen jälkeen toiminut ok. Äsken taas sama juttu, kun piti sytykkeitä hakea pannuhuoneesta vaan saunaa varten. Kattilassa +35. Eikun virittelemään tulet kahteen pesään. Rentoudu nyt siinä sitten.
No, huomiselle on tilattu appiukko tutustumaan polttimen sielunelämään, kyllä yleensä menee 1½ vuotta huollon välillä. Reilut kk sitten laitettiin uusi suutin ja säädettiin. Olisko tuo prkl nyt loppusuoralla.
Puilla käy lämmitys joo, mutta kun ei mahdu kunnon varaajaa tonne vanhan talon kellariin, niin näin lämmityksen ollessa päällä mä saisin muuttaa pannuhuoneeseen jos puita vaan käyttelis.
No, huomiselle on tilattu appiukko tutustumaan polttimen sielunelämään, kyllä yleensä menee 1½ vuotta huollon välillä. Reilut kk sitten laitettiin uusi suutin ja säädettiin. Olisko tuo prkl nyt loppusuoralla.
Puilla käy lämmitys joo, mutta kun ei mahdu kunnon varaajaa tonne vanhan talon kellariin, niin näin lämmityksen ollessa päällä mä saisin muuttaa pannuhuoneeseen jos puita vaan käyttelis.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Meillä ainakin öljytankkauksen yhteydessä poltin sammutetaan,ihan siitä syystä että
säiliössä oleva sakka ei tule polttimelle.
Pari kertaa kun näin ei olla tehty,niin polttimen suutin on mennyt ns..tukkoon.
Ja yhden kerran oli pannuhuoneen ilman otto melkolailla pienellään,ja poltin sammui hapenpuutteen
takia.
Mutta virheistä oppii.
säiliössä oleva sakka ei tule polttimelle.
Pari kertaa kun näin ei olla tehty,niin polttimen suutin on mennyt ns..tukkoon.
Ja yhden kerran oli pannuhuoneen ilman otto melkolailla pienellään,ja poltin sammui hapenpuutteen
takia.
Mutta virheistä oppii.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Vituttaa jo etukäteen kun pitää hakea tonnari takaisin haltuun ensi viikolla. Ei huvittaisi sitten pätkääkään palata kahtakymmentä vuotta taaksepäin, kun on ehtinyt tottumaan oikeasti parempaan, tai ainakin paremmin omaan käteen sopivaan autoon. Aikanaan kun on ollut kolkki ja femma tuplasti kauemmin käytössä, on ollut ikävä omaa autoa... Saabismihan tässä rakoilee.
Lohduttaudun sillä että satku sai viikonloppuna aikaan yhtä leveän hymyn kuin aina, eikä tonnaria ostaessakaan olisi samalla rahalla saanut mitään miellyttävää väkäslogoista. Toisaalta jos ei olisi syytänyt kaikkia rahojaan tonnariin, nyt voisikin olla varaa...

Lohduttaudun sillä että satku sai viikonloppuna aikaan yhtä leveän hymyn kuin aina, eikä tonnaria ostaessakaan olisi samalla rahalla saanut mitään miellyttävää väkäslogoista. Toisaalta jos ei olisi syytänyt kaikkia rahojaan tonnariin, nyt voisikin olla varaa...

#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ai juma, että osaan samaistua tuohon tunteeseen. Melkeen vuosi kun luovuin ja ikävä on kova.Rattivaihde kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen kun pitää hakea tonnari takaisin haltuun ensi viikolla. Ei huvittaisi sitten pätkääkään palata kahtakymmentä vuotta taaksepäin, kun on ehtinyt tottumaan oikeasti parempaan, tai ainakin paremmin omaan käteen sopivaan autoon. Aikanaan kun on ollut kolkki ja femma tuplasti kauemmin käytössä, on ollut ikävä omaa autoa... Saabismihan tässä rakoilee.![]()
Lohduttaudun sillä että satku sai viikonloppuna aikaan yhtä leveän hymyn kuin aina, eikä tonnaria ostaessakaan olisi samalla rahalla saanut mitään miellyttävää väkäslogoista. Toisaalta jos ei olisi syytänyt kaikkia rahojaan tonnariin, nyt voisikin olla varaa...
C5:sen ajettavuus on jotain aivan mahtavaa, aluksi se saattaa tuntua liian löysältä, mutta kun siihen tottuu, että höyhenenkevyt ohjaus on loppujen lopuksi tunnokas ja tarkka ja alustan mukavuus on jotain sellaista, ettei sitä muilta merkeiltä saa kuin isolla rahalla, tai ei kaikilta edes sillä, ja vielä kun keskiluokan auton äänieristys on TM:n mittauksien mukaan S-sarjan Mersun tasolla, niin siinä kyllä omat kriteerit täydelliselle kyydille täyttyy aika mahtavasti.
Ja jos jättää Vehon kädettömän huollon ulkopuolelle, jonka takia "pari" ylimäärästä keikkaa tuli tehtyä huoltoon, niin aika vikavapaata oli Sitikointi ajelu tähän Saabeiluun verrattuna.
Tietysti makuja on monia, mutta omaan makuun toi Sitikka kyllä oli aika täydellinen peli, ois vaan pitäny ostaa se C5 3.0HDI, joka oli Veholla lokakuussa, mutta nopeat söi hitaat

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Mihin on hävinnyt se näkemys, että parhaat autot suunniteltiin 80-luvulla ja ovat vain ja ainoastaan Saabeja?Rattivaihde kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen kun pitää hakea tonnari takaisin haltuun ensi viikolla. Ei huvittaisi sitten pätkääkään palata kahtakymmentä vuotta taaksepäin, kun on ehtinyt tottumaan oikeasti parempaan, tai ainakin paremmin omaan käteen sopivaan autoon.
Siltä pahasti kuulostaa jooRattivaihde kirjoitti:Saabismihan tässä rakoilee.![]()

Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^Hyvin yksinkertaista: og-satku on paras yksinkertainen kansanauto, tonnari paras perinteinen maantielaiva ja C5 paras tieliikennedieseltietokone.
Viikonloppuna matkustajat vertasivat sitä useasti lentokoneeseen, itse en siitä tiedä kun pysyttelen tiukasti maan kamaralla. 


#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jo on maailma, kun lentokoneista mitään tietämättömän autotehtaan tuotoksia verrataan lentokoneeseen ennemmin kuin lentokoneita valmistavan autotehtaan.
Tuli tästä mieleen yli 10 vuoden takaa eräs autoreissu, kun Helsingistä Turkuun krapulapäissään erään naishenkilön Saabissa matkaa taittaessa leikittiin kavereiden kanssa että ollaan lentokoneessa. Eli hanttarin turvavyö aina välillä irti, jolloin syttyy "fasten seatbelts" ja OG-satkun moottori kuulosti meidän korvaan kyllä ihan joltain Saab kaksitonniselta tai muulta potkurikoneelta
Kuskilla oli kestämistä meidän jutuissa joo...

Tuli tästä mieleen yli 10 vuoden takaa eräs autoreissu, kun Helsingistä Turkuun krapulapäissään erään naishenkilön Saabissa matkaa taittaessa leikittiin kavereiden kanssa että ollaan lentokoneessa. Eli hanttarin turvavyö aina välillä irti, jolloin syttyy "fasten seatbelts" ja OG-satkun moottori kuulosti meidän korvaan kyllä ihan joltain Saab kaksitonniselta tai muulta potkurikoneelta

Kuskilla oli kestämistä meidän jutuissa joo...
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Viittasivatko lentokonevertauksessaan sisämeteliin, kuten potkurikoneessa?Rattivaihde kirjoitti:C5 paras tieliikennedieseltietokone.Viikonloppuna matkustajat vertasivat sitä useasti lentokoneeseen, itse en siitä tiedä kun pysyttelen tiukasti maan kamaralla.

Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Viikonloppuna matkustajat vertasivat sitä useasti lentokoneeseen
Onhan noilla huima tietämys lentämisestä...lentokoneista mitään tietämättömän autotehtaan tuotoksia verrataan lentokoneeseen

http://i305.photobucket.com/albums/nn21 ... 15ee10.jpg
Ja sitten itse aiheeseen.
Kun on saanut kolattua pihan puhtaaksi,niin kaupungin aurat pyyhkäisee lumivallin pihatielle.
Ja kun olet saanut lumivallin pois,niin eikös siihen ilmesty taas uusi lumivalli.
Ja kun tämänkin olet saanut pois,niin pitää vielä kolmannen kerran käydä tekemässä uusi lumivalli.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Täällä on päässy vielä aika hyvin vallin yli pihaan. Matalia valleja ilmestyy sillon tällön. Huomenna ehkä kävelen kuitenki töihin, kun ei jaksa kolata
näyttää olevan vähä kylmempääkin, jos säälis saappia..

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2238
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Päivän katsastusreissu.
Aamulla 8 varattu aika Metro-Autoon ja SRS-valon nollaus. Hyvin onnistui ja tarpeeksi vanha laitteisto hommaan löytyi.
Konttorille oli aika 11, joten ajattelin hakea vielä matkalla päästöt ennakkoon. Päästötkin saatiin mitattua hyväksytysti.
Hyvillä mielin soitin ja sain katsastuksen aikaistettua 9.40 ja sinne sitten.
Alku meni ihan hyvin, kunnes vas. puolen käsijarrussa oli hivenen liian vähän tehoa. Tuli sitten erimielisyyttä takajarrusatulan käsijarrun säätö mahdollisuudesta, jota ei tämän katsarin mielestä ollut olemassa. Sanoin et, on siellä säätöruuvi, ei vain taida enää pitää säätöjä ja mies väittää vastaan. "siellä ei mitään säätöjä näissä ole"
Tässäkohtaa mun oli poistuttava hallista, koska en halunnut vaivata itseäni, väittelemällä tietämättömän kanssa.
Otin kaakaon ja jäin ikkunasta seuraamaan, kun tämä herra alkoi naama punaisena hakkaamaan sorkkiksella tontun pohjaa ja kaksin käsin työnsi haarukkaa massasauman alle ja väänteli peltejä.
Silloin alkoi päässä soida ja menin kysymään että, mitäs helvetin katsastamista se tollainen on, enpäs ole ennen moista toimintaa nähnyt. Olin käynyt pohjan täysin läpi ja tarkastanut.
Sieltä herra tuli auton alta ja kutsui tulemaan luokseen nokkapokalle. No tottakai menin ja sitten se käski poistumaan halllista. Sanoin että, menen juu ja hoidahan sää työs, niinku kuuluu.
No, hienosti se sitten hoitikin, päästöt ei kelvanneet ja tuulilasikin muuttui yht'äkkiä kelvottomaksi.
Siinä kävin muutaman keskustelun aiheesta, miten heidän koneet mittaa eritavoin, kuin muut ja vastauksena oli "nyt oli oikea kone, oikean auton jatkeena" Väärennettyjä päästölappuja kun kuulemma tulee jokapäivä ja niitä saa jokapaikasta.
No sitten soittoa päästölapun antajalle ja uusinta testit. Läpi meni taasen. Eipä tuo tykännyt päästölapun antaja moisesta ja kävi itse antamassa palautetta paikan päällä.
Tämän jälkeen oli puhelimitse yhteydessä kyseiseen katsariin, joka hyväksyi laput nyt ihan puhelimitse ja sanoi asia olevan kunnossa. Asiapa ei ole kunnossa, ainakaan ennenkuin tarkistan auton pohjan hakkaamisen jäljiltä. Josta lupasin olla yhteydessä vielä erikseen.
Siitäkös äijä taas kimpaantui ja ilmoitti olevansa halukas hoitamaan tämän henkilökohtaisella tapaamisella. Suostuin, kun ilmoittaa vaan ajan ja paikan.
Kenties menen silti vikalistan tarkistuttamaan jonnekin ihmisten mestaan.
Kyseisen katsastuksen hoiti K1 Linnaimaa, Ilkka Jokela
Aamulla 8 varattu aika Metro-Autoon ja SRS-valon nollaus. Hyvin onnistui ja tarpeeksi vanha laitteisto hommaan löytyi.
Konttorille oli aika 11, joten ajattelin hakea vielä matkalla päästöt ennakkoon. Päästötkin saatiin mitattua hyväksytysti.
Hyvillä mielin soitin ja sain katsastuksen aikaistettua 9.40 ja sinne sitten.
Alku meni ihan hyvin, kunnes vas. puolen käsijarrussa oli hivenen liian vähän tehoa. Tuli sitten erimielisyyttä takajarrusatulan käsijarrun säätö mahdollisuudesta, jota ei tämän katsarin mielestä ollut olemassa. Sanoin et, on siellä säätöruuvi, ei vain taida enää pitää säätöjä ja mies väittää vastaan. "siellä ei mitään säätöjä näissä ole"
Tässäkohtaa mun oli poistuttava hallista, koska en halunnut vaivata itseäni, väittelemällä tietämättömän kanssa.
Otin kaakaon ja jäin ikkunasta seuraamaan, kun tämä herra alkoi naama punaisena hakkaamaan sorkkiksella tontun pohjaa ja kaksin käsin työnsi haarukkaa massasauman alle ja väänteli peltejä.
Silloin alkoi päässä soida ja menin kysymään että, mitäs helvetin katsastamista se tollainen on, enpäs ole ennen moista toimintaa nähnyt. Olin käynyt pohjan täysin läpi ja tarkastanut.
Sieltä herra tuli auton alta ja kutsui tulemaan luokseen nokkapokalle. No tottakai menin ja sitten se käski poistumaan halllista. Sanoin että, menen juu ja hoidahan sää työs, niinku kuuluu.
No, hienosti se sitten hoitikin, päästöt ei kelvanneet ja tuulilasikin muuttui yht'äkkiä kelvottomaksi.
Siinä kävin muutaman keskustelun aiheesta, miten heidän koneet mittaa eritavoin, kuin muut ja vastauksena oli "nyt oli oikea kone, oikean auton jatkeena" Väärennettyjä päästölappuja kun kuulemma tulee jokapäivä ja niitä saa jokapaikasta.
No sitten soittoa päästölapun antajalle ja uusinta testit. Läpi meni taasen. Eipä tuo tykännyt päästölapun antaja moisesta ja kävi itse antamassa palautetta paikan päällä.
Tämän jälkeen oli puhelimitse yhteydessä kyseiseen katsariin, joka hyväksyi laput nyt ihan puhelimitse ja sanoi asia olevan kunnossa. Asiapa ei ole kunnossa, ainakaan ennenkuin tarkistan auton pohjan hakkaamisen jäljiltä. Josta lupasin olla yhteydessä vielä erikseen.
Siitäkös äijä taas kimpaantui ja ilmoitti olevansa halukas hoitamaan tämän henkilökohtaisella tapaamisella. Suostuin, kun ilmoittaa vaan ajan ja paikan.
Kenties menen silti vikalistan tarkistuttamaan jonnekin ihmisten mestaan.
Kyseisen katsastuksen hoiti K1 Linnaimaa, Ilkka Jokela
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Otan osaa.
Noita katsureita löytyy niin moneen lähtöön, jotkut jopa höyryjunien aikaan.
Mulla ng900/og900/cs kolme kertaa hylätty vaikka auto on ollut 100% varmasti ehjä. Hylkyjä tai korjauskehoituksia muutaman saanut noiden lisäksi mutta ne olleet ihan asiasta.
Just emännän audis tässä kuussa vaihatti oikean etujarruletkun ja se letku oli vaihettu toissa vuonna ja virheetön sekä ehjä kun otettiin irti. Hänestä kai pelkkä likaisuus tarkoitti hylkäysvikaa.
Kolikon toinen puoli on katsurit jotka kavereilleen tai autoliikkeille antavat leiman vaikka vaarallisia pommeja näin pääsee liikenteeseen. Kaksi mikkelistä ostanut juuri leimattuna ja sama konttori sekä henkilö ja ajossa hengenvaaralliset viat löyty heti kun kotona nosturille sai.
Noita katsureita löytyy niin moneen lähtöön, jotkut jopa höyryjunien aikaan.
Mulla ng900/og900/cs kolme kertaa hylätty vaikka auto on ollut 100% varmasti ehjä. Hylkyjä tai korjauskehoituksia muutaman saanut noiden lisäksi mutta ne olleet ihan asiasta.
Just emännän audis tässä kuussa vaihatti oikean etujarruletkun ja se letku oli vaihettu toissa vuonna ja virheetön sekä ehjä kun otettiin irti. Hänestä kai pelkkä likaisuus tarkoitti hylkäysvikaa.
Kolikon toinen puoli on katsurit jotka kavereilleen tai autoliikkeille antavat leiman vaikka vaarallisia pommeja näin pääsee liikenteeseen. Kaksi mikkelistä ostanut juuri leimattuna ja sama konttori sekä henkilö ja ajossa hengenvaaralliset viat löyty heti kun kotona nosturille sai.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Naapurit ja postilaatikoiden eestä kolaaminen, tai sen tekemättä jättäminen. Ite viimetalvena monet kerrat hommaa hoidin, pudottelin jopa lumet koko rivin päältä. Nyt siel on lapioitu lumet vaan omien laatikoitten kohilta, vois lapioida omat lumet niitten laatikoihin prkl.
Fb-kirppareilla tuotteita varaavat ihmiset, jotka katoaa, kun tuotetta pitäs olla hakemassa.
Pakkausvirheet tilauksissa. Varsinkin ku reklamointi pitäs hoitaa englanniksi. Mahdan laittaa suomeks.. vaan onneks ei ollu ku parin euron juttu autoon, sainkin kaulurin.
Lihasjumipäänsärkyoksennuspaska mikä ei helpota hieronnalla eikä valtavalla lääkeannoksellakaan.
Fb-kirppareilla tuotteita varaavat ihmiset, jotka katoaa, kun tuotetta pitäs olla hakemassa.
Pakkausvirheet tilauksissa. Varsinkin ku reklamointi pitäs hoitaa englanniksi. Mahdan laittaa suomeks.. vaan onneks ei ollu ku parin euron juttu autoon, sainkin kaulurin.
Lihasjumipäänsärkyoksennuspaska mikä ei helpota hieronnalla eikä valtavalla lääkeannoksellakaan.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
9-3SS etupään tukivarsien puslat on aika tiukassa...
Huomenna onneksi pääsevät prässiin
Seuraavaksi varmaan haukun pu puslat

Huomenna onneksi pääsevät prässiin

Seuraavaksi varmaan haukun pu puslat

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Mikään mee kohtuudella aatana. Kolkkiin laitoin uuden kytkimen + työsylkän niin jostaki jäi vuotamaan jarrunestettä prkl... Ja kytkinpoljin menee pehmeäksi 

#6723
9-3 Aero
9-5 Sentronic
9-5 Aero
9-3 Aero
9-5 Sentronic
9-5 Aero