lasissa oli xx km/h?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Voe mahoton , mitä menoa :lol:
OA
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 16:20
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja OA »

Saab 9-3 SS:llä tossa kesällä n.180 km/h.
Sit alko jo pelottaa :roll:
Jarski
"Aero"
Viestit: 312
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 13:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Jarski »

Kaverin kyydissä mittarin mukaan 275km/h, mittarinpohja oli vaihdettu ja näytti 300km/h asti. :lol: :lol:

Normaalimittarinpohjalla 235km/h ja autona Opel Astra GSi.
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuli testattua että se nopeudenrajoitin toimii autossa.
230 kelas ja siihen loppu

Muistaakseni mi16 pösöllä 235 lasiin, tosin tehas lupas 220, no se siitä mittarista.

Kovinta mentiin eräällä tonnarilla vkl. ite olin takapenkillä, en muista pelänneeni koskaan yhtä paljon.
Onko millillä tietoa asiasta :wink:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Itse ajanut ysikutosella siitä lähtien kun kortin sain, huiput 130km/h 8O

Motskarin kyydissä olisko ollut +200km/h
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Iskariot kirjoitti:Hyvin olet muuten saanu Henen baassin kulkemaan, vaikka alamäkeenki 8O
No oli hieman tekemisen puute ja olin hurulla Henen OG900i16V:llä (se joka on nyt purettu). Ajoin Arktikumin valoista Pelloon ja takaisin valoihin aikaan 1h15min (karkea arvio) ja jos tiedät Pölkkyvaaran mäen niin siinä takaisin tullessa tuli huippu minkä olen ajanut. Tuon Roi-Pello-Roi ajoin arkiyönä, vastaan tuli pari kolme autoa.

Toinen ääliömäinen tempaisu on kesältä 2002, kun lähdin ajelemaan ja Kemijärven Shellillä huomasin, että minun pitää olla kohta töissä. Jokivarren tietä ajoin Roihin töihin keskituntinopeudella ~120km/h ja joku joka on joskus ko. tien ajanut niin tietää.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Viesti Kirjoittaja arttu »

*poistettu*
Viimeksi muokannut arttu, Ke Marras 14, 2007 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Mulla on lämpömittari näyttäny joskus satasta
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Viesti Kirjoittaja arttu »

lintta go go kirjoitti:Mulla on lämpömittari näyttäny joskus satasta
Kuumetta? :lol:
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

koppsa kirjoitti:Saabilla GPS:n mukaan 283 km/h :oops: (Baanalla)

Muilla sitten paljon vähemmän :lol:
Kattelitko siinä sivussa yhtään mittarivirhettä, paljonko huiteli hutiin tuossa vauhdissa???
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Kaverin pärrän kyydissä joku n.275 mittarin mukaan, auton kyydissä kovimmillaan jotain 240.. ja olin paskoa housuuni kun kaverilla meinas karata lapasesta ja mentiin n. 190 nelipyöräluisussa hetken aikaa.

Itse ajettuna nykyisellä n.215, ritmolla n.200, 127-fiudella n.190, kaverin bemulla n.255, tutun katanalla n.235... ja kakarana mopolla tutkaan 126km/h.. :oops:
Saamarit siirsivät vielä pärräkorttia vuodella vaikka oli kortti jo kirjallisia ja inssiä vaille. :evil: (onneksi autokoulussa oltiin ymmärtäväisiä hyvitettiin osa maksetuista myöhemmin :) )
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Money For Nothing kirjoitti: Kattelitko siinä sivussa yhtään mittarivirhettä, paljonko huiteli hutiin tuossa vauhdissa???
Jaa-a, vaikia sanoa kun asteikko loppuu jo 250 kohdilla kesken :) Mutta sitä ennen mittarivirhettä oli vain nimeksi...
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Mullakin tutkan mukaan 272.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Stressfläkt kirjoitti:Kovinta mentiin eräällä tonnarilla vkl. ite olin takapenkillä, en muista pelänneeni koskaan yhtä paljon.
Onko millillä tietoa asiasta
Tuota.. :oops: Kyllähän minä jotain asiasta tiedän.. :oops: Mut en nähnyt enkä tunnusta mitään.. :D
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

dimebak kirjoitti:Toinen ääliömäinen tempaisu on kesältä 2002, kun lähdin ajelemaan ja Kemijärven Shellillä huomasin, että minun pitää olla kohta töissä. Jokivarren tietä ajoin Roihin töihin keskituntinopeudella ~120km/h ja joku joka on joskus ko. tien ajanut niin tietää.
Oma "työmatkaennätys" taitaa olla muutama vuosi sitten kun piti ajaa su-aamuksi Tornioon töihin. Lähin Oulusta Linnanmaalta tasan klo 04.00 ja olin perillä Torniossa putaalla tasan klo 05.00. Koko matkalla vastaan tuli vain kolme rekkaa. Oli ihan hyvä fiilis kauniina kesäaamuna yksin ajellessa...

Edit: tuo oli sitä vanhaa hyvää aikaa kun alla oli vielä automaattitonnari, snif.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Vastaa Viestiin