Viime joululomalla näin unta, että löysin autotallin hyllystä käyttämättömät cs aero tonnarin mustat nahkapenkit ja aloin innoissani asentamaan niitä cc tonnariini...sitten heräsin sängystäni tietokonetuolini kanssa ja huoneeni lattialla näytti olevan pari muutakin tuolia

En jaksanut sillä sen enempää päätäni vaivata vaan heitin tuolin lattialle ja jatkoin unia.
Eipä ole kyllä aiemmin ollut tapana kävellä ympäri taloa unissani raahaten tuoleja huoneeseeni!
tuo johtuu siitä että unessa EI KOSKAAN VOI NÄHDÄ TAI KOKEA KUOLEMAANSA en tiedä mistä johtuu mutta tuo totta.
Jaa siitäkö sekin sitten johtuu, kun oon ainakin 2-3 kertaa nähnyt unta, että oon ollut uimassa vaasan uimahallissa ja sitten jostain syystä vajoan veden alle enkä saa hengitettyä, yhtäkkiä saan jostain kyvyn hengittää vettä??? Eli en hukkunutkaan vaan pystyin hengittämään veden alla normaalisti.
Joskus myös olen nähnyt unta, että lennän purjelentokoneella yksinlentoa ja yhtäkkiä tulee järjettömän voimakas virtaus alaspäin ja kone putoaa metsään.... herään aina ennen kuin rytisee
Tämä uni tosin varmaan tulee siitä kun oltiin joskus pari vuotta sitten faijan kans menkijärvellä purjelentämässä... kattelin kiitoradan reunalta ku faija ja lento opettaja oli laskeutumassa. Yhtäkkiä siinä metsän reunalla kone lähti syöksymään maata kohti...olin ihan varma että se putoaa maahan asti mutta muutaman kymmentä metriä ennen puita opettaja oli saanut koneen hallintaan ja laskeutui sitten kentälle vähän epämääräisesti.
Lisäksi monta kertaa olen nähnyt unta, että tulen puukotetuksi helevetin isolla veitsellä. Muuta en muista kuin sen että joku iskee sen aina rintaan ja pystyn tuntea sen kivun unessa...??? Olenko kattonut liikaa elokuvia vai onko mulla muuten vaan jotenkin kieroutunut mielikuvitus?