Pahis kirjoitti:
Eikä kun ostetaan niiltä Saabit pois. Vielä kun saatais vaihdettua Suomen riisikuppikanta niihin Saabeihin Tai riittäis jos saatais kahta riisikuppia vastaan yksi auto
Voisi paalata niiden tekemät ja suunnittelemat autot = merkinvaihto edessä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pahis kirjoitti:
Eikä kun ostetaan niiltä Saabit pois. Vielä kun saatais vaihdettua Suomen riisikuppikanta niihin Saabeihin Tai riittäis jos saatais kahta riisikuppia vastaan yksi auto
Voisi paalata niiden tekemät ja suunnittelemat autot = merkinvaihto edessä
onneksi mun auto on made in Finland..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
gls kirjoitti:
onneksi mun auto on made in Finland..
Laiha lohtu, yritys oli silloin ruotsalainen ja eikös ne ainoastaan kasattu Suomessa?
Täytyy toivoa että Saab pääsee vihdoin kokonaan eroon ruotsalaisuudestaan, eli suunnittelu ja valmistus siirtyy nopeasti ja lopullisesti mihin tahansa muualle
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
tonnari1966 kirjoitti: pitihän se arvata taas se hopee,per...le no parhaansa pojat yritti,kiitos siitä heille vaikka nyt vähän vit...aa!!
Jeh, loppujenlopuks pelasivat kuitenkin todella hyvän turnauksen joten mitä sitä nyt turhaan itkemään. Mutta sitte taas toisaalta, Ruotsi, joka pelasi paljo huonommin (tilastojen mukaan) turnauksen kuin Suomi, voitti kultaa niin pistäähän se pakostakin vituttamaan
Ilman Niittymäkeä ei oltaisi kyllä kultaottelussa oltu...
ng900aero kirjoitti:Täytyy toivoa että Saab pääsee vihdoin kokonaan eroon ruotsalaisuudestaan, eli suunnittelu ja valmistus siirtyy nopeasti ja lopullisesti mihin tahansa muualle
Tuo kuulostaisi hyvältä, korealaiset eivät ihan lähitulevaisuudessa tule rökittämään Suomea lätkässä
Loppuisi samalla tuo äklöttävä Saabin turvallisuushössötys, oikein periruotsalaista nössöilyä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Eipä mennyt hukkaan tämäkään matsi.
Rupes toisessa erässä ottamaan pattiin niin kovasti, attä ryntäsin rakkaan autoprojektini kimppuun.
Sain lopultakin vaihdettua vetarin suojakumin kuuppaan. Niin projekti oli seissut puoli vuotta.
Mitä v*tun sitten.. Eipähän tartte kuulla paskaa kuinka suomi voitti.Nyt saa kuulla kuinks suomi olisi voittanut jos..
Yleensä vittumainen katse riittää lopettamaan tollasen paskanjauhantamisen.
Who cares
Ja siis en todellakaan välitä jostain homojen jääkiekosta...
tomaatti kirjoitti:Homojen laji..Muistan jo penskana kun kaverit kertoivat treeneissä ajelleensa toisten karvansa.Sitten ne huuteli posliinia toisillensa...
Itse en koskaan kiinnostunut jalkkiksta/jääkiekosta.Olin muuten ala-asteen samalla luokalla Joonas Kolkan kanssa.lJätkä kävi itkemään kun hävisi toiselle luokkatoverilleni jalkapallon tekniikka kisassa. no hyvinhän tuo näköjään on menestynyt,lehdessä on harvase päivä.
tomaatti kirjoitti:Homojen laji..Muistan jo penskana kun kaverit kertoivat treeneissä ajelleensa toisten karvansa.Sitten ne huuteli posliinia toisillensa...
Itse en koskaan kiinnostunut jalkkiksta/jääkiekosta.Olin muuten ala-asteen samalla luokalla Joonas Kolkan kanssa.lJätkä kävi itkemään kun hävisi toiselle luokkatoverilleni jalkapallon tekniikka kisassa. no hyvinhän tuo näköjään on menestynyt,lehdessä on harvase päivä.
Nyrkkeily ja ralli ovat MIESTEN lajeja.
Tässähään tää uusintana hooom,eikun puolesta..
Nyrkkeilu se vasta tyhmä laji onkin
Noh kyllä noita K1 matseja tulee aika paljon katottua. Se tosin eroaa nyrkkeilystä aika pahasti.
Mikä voisi tyhmempää olla kuin hakata toista päähän