Ok, pääasiallinen tavoite olisi saada tuohon turvallisemmat 2-piiriset jarrut, ja parasta ne olisi kytkeä ristiin.Svc kirjoitti: Toisinpäin.Jos kasvatat pääsylinterin halkaisijaa, joudut polkemaan kovempaa, että saat saman voiman aikaiseksi työsylinterillä. Jarrusylinterin halkaisijan kasvattaminen ja/tai pääsylinterin pienentäminen lisäävät jarruvoimaa
Aikojen kuluessa on käytetty monenlaisia jarrupiirijakoja. Etu- taka-jako on ollut myös käytössä.
Ja koska suunnittelen levyjarrujen asentamista eteen on pääsylinteri myös vaihdettava isommaksi.
Jarruputket ovat todella pienet ja ahtaat joten uusittaessa kannattanee tehdä hieman avaremmasta putkesta.
Takajarruille pitää vaan keksiä jotkin paineenrajoitinventtiilit jotta etujarrut saa tehokkaamiksi kuin takapään.