Tomaattia!!ng900aero kirjoitti:Eikös se ollut taidekuva? Kait tuonikäiselle voi sanoa että täti söi tomaattia tms, eikait ne vielä paljoa hiffaa?dimebak kirjoitti:Yhdestä avatarkuvasta...
Miksi kaikki kiinnostavimmat aiheet lukitaan?
Tai paprikaa, eikös tuo kuva melkein näytä sellaiselta että aterioimassa ollaan?Bob kirjoitti:
Tomaattia!!
Onneksi itellä ei ole tenavia, tulisi puhuttua niin täyttä soopaa niille etteivät tietäisi kumpi on oikea ja kumpi vasen käsi
Voiskos tänne perustaa (taas kerran) topicin nimeltään "muuta keskustelua" koska vähän hölmöä on aina aloittaa uusi topic jokaisesta jutusta jota haluaisi kysyä, etenkin kun vastaus ongelmaan voi tulla hyvinkin jo ensimmäisessä vastauksessa?
Monikin täällä on tottunut käyttämään tätä palstaa tiedonhakuportaalina mitä omituisempiin ongelmiin, n ja vastauksia tuntuu tulevan niin miksei sama homma voisi toimia jatkossakin, ja näin päästäisiin eroon turhasta rönsyilystä?
Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Elo 25, 2006 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mä sua kans. Taidetta se on kissantappokin, miksei tämäkin.dimebak kirjoitti:Yhdestä avatarkuvasta...
Ja minkähän takia arvon kiukkuilija ei esim. ole minulle kyseisestä kuvasta lähettänyt vaikka yksäriä, jos se niin sun skidiä häiritsee?
Ihme toimintaa, kun pitää puhista ja äristä julkisesti, vaikka ei ole mitään asian eteen tehnyt sen kummemmin..
p.s. Jos muksusi kuullen kiroat samalla tavalla kun tähän foorumille, kannattaisi olla näyttämättä itseäsi sille. Se voi vaikka oppia niitä kirosanoja.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Samaa mieltä kuin Aerochick mutta veikkaan että Dimebakilla oli vaan huono hetki. Tämähän ei kumminkaan ole lasten foorumi(tuskin ajelevat/korjaavat saapasta). Niille on ihan omat osoitteet. Myönnän itsekkin laittaaneeni ilmoille "raakaa linkkiä" mutta varoitin etukäteen (K-18) ja silti tuli sanomista. Ja kyse ei ollut xxx-kaurasta vaan kolarista.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tehkää lapsi ja kattokaa sen kehitystä. Ne osaa olla fiksuja ikäisekseen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tein tilastollista tutkimusta (omasta mielestäni) turhan Gallup osion antamien tietojen valossa:
Foorumin käyttäjistä valtaosa sijoittuu ikähaarukkoihin 21-25 (30%) ja 26-35 (35%).
Saab klubin jäseniä käyttäjistä on 89%. Otos on tosin pienehkö, mutta aktiivisissa käyttäjissä tämä saattaa olla suuntaa antava luku.
OT ja Gallup osioita piti tarpeellisena 47%. Gallup osiota piti tarpeettomana 33%. OT osiota piti tarpeettomana 2%. Molempia piti tarpeettomana 18%. Tämä kysely oli tehty OT:n ollessa vielä villi ja vapaa.
72% käyttäjistä oli joko omasta tai puolisonsa mielestä addiktoituneita tähän foorumiin tai tunnustivat olevansa täällä kokoajan.
Vaihteistoöljynä käyttäjistä 48% käyttää Nesteen Hypoidi MP 75W:tä, 30% 10W-30 tai 10W-40 moottoriöljyä ja 22% käyttää jotain muuta.
Tehdäänpä näistä faktoideista muutama lennokas johtopäätelmä:
Suurin osa meistä ei ole ihan kakaroita... tosin tilastoja tarkempi fakta on kuitenkin että vaikka kukaan ei voikaan olla ikuisesti lapsi se ei estä olemasta lapsellinen. Useimpien meistä siis pitäisi pystyä keskustelemaan ilman jatkuvaa valvontaa ja toisaalta useimpien meistä pitäisi pystyä myös kestämään hieman karkeampaa kieltä tai huumoria ja luonnollista ihmisten välistä eripuraa
Käyttäjistä huomattava enemmistö on klubin jäseniä. Ry muodostuu jäsenistään, ilman jäseniä ei ole Ry:tä. Ry:llä ei ole omaa tahtoa vaan jäsenien enemmistön tahto Ry:n tahto. Emme siten nauti klubin tarjoamaa palvelua, klubin yksipuolisesti sanelemilla ehdoilla.
Huomattava enemmistö käyttäjistä on addiktoitunut foorumiin ja useat viettävät täällä kaiken aikansa. Mitä tapahtuukaan jos foorumi muuttuu...
Enemmistö valitsee väärän vaihteistoöljyn tältä foorumilta saatujen neuvojen perusteella.
(Laitan tähän väliin rivin hymiöitä jotta kaikille tulisi selväksi että en ole aivan täysin vakavissani)
Täysin vakavissaan seuraavat:
Mikäänhän ei ole loppujen lopuksi muuttunut. En ainakaan itse pysty suurennuslasillakaan löytämään mitään sellaista muutosta, joka rajoittaisi normaalia keskustelua.
Laudalla on olemassa vain jäsenille alue. Sitä voisi käyttää tälläisistä asioista keskustelemiseen siten että syntyy edes jonkinlainen konsensus ja mahdollisesti jopa käyttää gallupeja päätösten tukena. En pysty näkemään kovin hyvin klubihenkeä nostattavana tai demokraattisena toimintana hoitaa asioita sanelemalla ylhäältäpäin, varsinkin kuin ilmeistä (klubi-osion keskustelun perusteella) on että hallituksen jäseniä ei juuri ole tämän laudan aktiivisina käyttäjinä. Laudan ylläpitopolitiikka ja säännöt eivät tietenkään ole aivan jäsenkokousasioita, joten hyvän hengen nimissä jokin muu demokratian soveltamistapa lienee paikallaan ettei jonakin päivänä tulla tilanteeseen jossa jäsenkokouksessa puidaan laudan ylläpitopolitiikkaa. Jos tämä lauta olisi yksityishenkilön ylläpitämä ei olisi mitään tarvetta demokratiaan, mutta Ry:ssä demokratia kuuluu asiaan... jäsenenemmiistön mielipidettä vastoin ei voida toimia.
Laudan olemassa olon tarkoituksesta, siitä mitä ja miten saa kirjoittaa tai kuka saa kirjoittaa on aivan turha taittaa peistä tässä kun asioiden hoitamiseen siten että kenelläkään ei ole nokankoputtamista on välineet.
Foorumin käyttäjistä valtaosa sijoittuu ikähaarukkoihin 21-25 (30%) ja 26-35 (35%).
Saab klubin jäseniä käyttäjistä on 89%. Otos on tosin pienehkö, mutta aktiivisissa käyttäjissä tämä saattaa olla suuntaa antava luku.
OT ja Gallup osioita piti tarpeellisena 47%. Gallup osiota piti tarpeettomana 33%. OT osiota piti tarpeettomana 2%. Molempia piti tarpeettomana 18%. Tämä kysely oli tehty OT:n ollessa vielä villi ja vapaa.
72% käyttäjistä oli joko omasta tai puolisonsa mielestä addiktoituneita tähän foorumiin tai tunnustivat olevansa täällä kokoajan.
Vaihteistoöljynä käyttäjistä 48% käyttää Nesteen Hypoidi MP 75W:tä, 30% 10W-30 tai 10W-40 moottoriöljyä ja 22% käyttää jotain muuta.
Tehdäänpä näistä faktoideista muutama lennokas johtopäätelmä:
Suurin osa meistä ei ole ihan kakaroita... tosin tilastoja tarkempi fakta on kuitenkin että vaikka kukaan ei voikaan olla ikuisesti lapsi se ei estä olemasta lapsellinen. Useimpien meistä siis pitäisi pystyä keskustelemaan ilman jatkuvaa valvontaa ja toisaalta useimpien meistä pitäisi pystyä myös kestämään hieman karkeampaa kieltä tai huumoria ja luonnollista ihmisten välistä eripuraa
Käyttäjistä huomattava enemmistö on klubin jäseniä. Ry muodostuu jäsenistään, ilman jäseniä ei ole Ry:tä. Ry:llä ei ole omaa tahtoa vaan jäsenien enemmistön tahto Ry:n tahto. Emme siten nauti klubin tarjoamaa palvelua, klubin yksipuolisesti sanelemilla ehdoilla.
Huomattava enemmistö käyttäjistä on addiktoitunut foorumiin ja useat viettävät täällä kaiken aikansa. Mitä tapahtuukaan jos foorumi muuttuu...
Enemmistö valitsee väärän vaihteistoöljyn tältä foorumilta saatujen neuvojen perusteella.
(Laitan tähän väliin rivin hymiöitä jotta kaikille tulisi selväksi että en ole aivan täysin vakavissani)
Täysin vakavissaan seuraavat:
Mikäänhän ei ole loppujen lopuksi muuttunut. En ainakaan itse pysty suurennuslasillakaan löytämään mitään sellaista muutosta, joka rajoittaisi normaalia keskustelua.
Laudalla on olemassa vain jäsenille alue. Sitä voisi käyttää tälläisistä asioista keskustelemiseen siten että syntyy edes jonkinlainen konsensus ja mahdollisesti jopa käyttää gallupeja päätösten tukena. En pysty näkemään kovin hyvin klubihenkeä nostattavana tai demokraattisena toimintana hoitaa asioita sanelemalla ylhäältäpäin, varsinkin kuin ilmeistä (klubi-osion keskustelun perusteella) on että hallituksen jäseniä ei juuri ole tämän laudan aktiivisina käyttäjinä. Laudan ylläpitopolitiikka ja säännöt eivät tietenkään ole aivan jäsenkokousasioita, joten hyvän hengen nimissä jokin muu demokratian soveltamistapa lienee paikallaan ettei jonakin päivänä tulla tilanteeseen jossa jäsenkokouksessa puidaan laudan ylläpitopolitiikkaa. Jos tämä lauta olisi yksityishenkilön ylläpitämä ei olisi mitään tarvetta demokratiaan, mutta Ry:ssä demokratia kuuluu asiaan... jäsenenemmiistön mielipidettä vastoin ei voida toimia.
Laudan olemassa olon tarkoituksesta, siitä mitä ja miten saa kirjoittaa tai kuka saa kirjoittaa on aivan turha taittaa peistä tässä kun asioiden hoitamiseen siten että kenelläkään ei ole nokankoputtamista on välineet.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Re: Miksi kaikki kiinnostavimmat aiheet lukitaan?
Luulisin, että tästä johtuen meillä on myös tosi-tv...f-19 kirjoitti:Koska elämme raadollisessa yhteiskunnassa ja inhorealismi tuntuu olevan joidenkin ihmisten sydäntä lähellä. Muihin ihmisiin kohdistuva kura yms. saa mielenkiinnon heräämään enemmän kuin turbon kompurasiipien speksaus.SledgeHammer kirjoitti:Miksi kaikki kiinnostavimmat aiheet lukitaan?
En viitsi tämän enempää ottaa kantaa kun en ole lukenu koko topiccia läpi ja lähinnä naurattaa välillä ilmestyvät sanasodat eri ketjuissa.
No, sen verran kuitenkin kommentoin, että jos joku kommentti ei miellytä niin helpoimmalla pääsee kun ei edes lue sitä loppuun, saati sitten itse ota kantaa
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Siis onko tästä foorumista tarkoitus tehdä joku klubin "virallisen mielipiteen keulakuva"?
Ei onnistu. Tai sitten koko foorumi on suljettava ulkopuolisilta.
Täällähän on valitettu Saab-kuskien maineesta "pappakuskeina", Saabin aliarvostusta nykyaikaisena autona yms.
No nythän noita ennakkoluuloja on hyvä ruokkia, kunnon natsimoderointi foorumille, niin lähtee nuo "wannabe-saabistit" muille maille
Minä kans.
"Täällä keskustellaan Saabeista, ja vain Saabeista. Jos ei kelpaa, niin (tuossa on ovi) älä kirjoita saabclub.fi-osoitetta selaimesi osoitekenttään"
Tämäkin on turha postaus, mietin kohta, että kannattiko painaa lähetä-nappia.
Ei onnistu. Tai sitten koko foorumi on suljettava ulkopuolisilta.
Täällähän on valitettu Saab-kuskien maineesta "pappakuskeina", Saabin aliarvostusta nykyaikaisena autona yms.
No nythän noita ennakkoluuloja on hyvä ruokkia, kunnon natsimoderointi foorumille, niin lähtee nuo "wannabe-saabistit" muille maille
Minä kans.
"Täällä keskustellaan Saabeista, ja vain Saabeista. Jos ei kelpaa, niin (tuossa on ovi) älä kirjoita saabclub.fi-osoitetta selaimesi osoitekenttään"
Tämäkin on turha postaus, mietin kohta, että kannattiko painaa lähetä-nappia.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
En kyllä parhaalla tahdollanikaan pysty näkemään että sitä kun "oikeat saabistit" kehuvat keskenään saabia voisi sanoa keskusteluksi
Tonnari on sairaan hyvä auto!
Niin onkin, mutta OG900:kin on!
Mutta kuuppapa se vasta hyvä onkin
Ehkä ensi vuonna jo tulee uusi Sonett, se se vasta on hyvä!
Mutta kyllä 9-3SS on ehkä maailman paras auto
Niin onkii
Niin onkii
Saati sitten OG9-3
Joo, niin on
Onkos siinä O**lin osia paljonkin?
Hyi hus pois rienaaja, väärä merkki mainittu, lukko päälle.
Saattaa olla mullakin joku promille, joten tuntuu ihan hyvältä ajatukselta painaa lähetä-nappia
Tonnari on sairaan hyvä auto!
Niin onkin, mutta OG900:kin on!
Mutta kuuppapa se vasta hyvä onkin
Ehkä ensi vuonna jo tulee uusi Sonett, se se vasta on hyvä!
Mutta kyllä 9-3SS on ehkä maailman paras auto
Niin onkii
Niin onkii
Saati sitten OG9-3
Joo, niin on
Onkos siinä O**lin osia paljonkin?
Hyi hus pois rienaaja, väärä merkki mainittu, lukko päälle.
Saattaa olla mullakin joku promille, joten tuntuu ihan hyvältä ajatukselta painaa lähetä-nappia
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Tää on se juttu. Mix jonkun pitäis olla parempi ku joku muu? ei ymmärrä!9-5T kirjoitti:Auttaako sitten jotain jos ei saabisti tulee valiin sanomaan etta volsu on parempi? saabeja Saab kerhosta kumminkin on kyse.Jussi kirjoitti:En kyllä parhaalla tahdollanikaan pysty näkemään että sitä kun "oikeat saabistit" kehuvat keskenään saabia voisi sanoa keskusteluksi
)
Kai se jotakin onnetonta itsetuntuntoa jotenkin nostaa, kun on maaliman paras auto alla.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
En oikein ymmärrä miksi mitään autoa pitäisi erityisesti kehua. Jos joku on jostain löytänyt täydellisen auton niin se on enemmänkin osoitus löytäjän kokemattomuudesta ja tietämättömyydestä kuin kyseisen auton hyvyydestä.
Samanlaisia paskoja ne kaikki, jokaisella on huonot puolensa ja heikot kohtansa.
Samanlaisia paskoja ne kaikki, jokaisella on huonot puolensa ja heikot kohtansa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Juu tätä yritin sanoa vaikka vähän huonosti kirjoitinkin... alkoi vissiin vähän "väsyttää" Eikä ollut tarkoitettu Tomi sulle mitenkään henk.koht vaikka tekstiä lainasinkin. Tarkoitin noin yleensä.Jussi kirjoitti:En oikein ymmärrä miksi mitään autoa pitäisi erityisesti kehua. Jos joku on jostain löytänyt täydellisen auton niin se on enemmänkin osoitus löytäjän kokemattomuudesta ja tietämättömyydestä kuin kyseisen auton hyvyydestä.
Samanlaisia paskoja ne kaikki, jokaisella on huonot puolensa ja heikot kohtansa.
Kehua ja ylistää saa mutta toisen merkin mollaaminen ei mee jakeluun. Toki vikoja ja outouksia on hyvä puida niistäkin.
Pää kipeänä kirjoitteleepi V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135