Positiiviselta kannalta on ajateltava että Saab pysyy tosissaan harrastelijoiden kohteena. Samaa on nähty Lancia, Talbot, Mosse jne. lakkautettujen automerkkien kohdalla. Ei Saab häviä harrastelijoilta, kysymykseen liittyvät tunteet. Mutta eivät muut autoilijat ajattele tunteilla.
Tuo uutinen on tasoltaan huonompi kuin bemawin puolesta hössöttävien kampanja tällä palstalla.
Itsellä ei vielä ole moniin vuosiin mahdollisuutta ostaa niin uutta autoa että tarvitsisi miettiä merkin vaihtoa. Mutta sitten jos/kun sen aika tulee niin Volvo se on jos vaan senkin valmistusta ei lopeteta.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Näin leikkiSaabistina koitan vielä katsella seuraavaksi autoksi femmaa.
Vaatimukset on kovat: vm. 2004-05, sedan, manuaali, abaut 100tkm ajettu, koneena 2,3 (Aero, iso T tai pikku t, kaikki käy). Varustelu vähintään normi Vector puolinahoilla.
Perse kestäisi maksaa moisesta laitoksesta max. 18 000 e.
Onhan noita myynnissä ollu, mutta tällä hetkellä tarjonta on aika heikkoa
Tässä uutta autoa etsiskellessä tuli tänään ajettua kahta ihan perus KOROLLAA!
Edelliset kokemukset Toyotasta rajoittuu tuonne 80-luvun DX-päristimiin, mutta jumaleissön, täytyy myöntää että Toyota tuntui melkein jopa autolta. Ainakin verrattuna näihin saksalaisiin VAG-konsernin hirvityksiin joilla työn puolesta joutuu milloin milläkin ajelemaan, japanilainen tuntui todellakin hyvin viimeistellyltä ja toimivalta paketilta.
Mutta kun se on niin perus, tavallinen ja toimiva, ei yllätä mistään suunnasta... kuka sellasta haluaa? Pitää nyt vielä odotella ja katsoa tuleeko sitä uutta ysivitosta linjalta...
Uutta autoa harkitsevalle Saab olisi juuri nyt erittäin varteenotettava vaihtoehto.
Ruotsissa on pitkät irtisanomisajat niin alihankintasopimuksissa kuin työsopimuksissakin ja vaikka tuotanto ei sopimusten viimeisiin päiviin asti jatku, ei se myöskään samantien lopettamispäätöksen jälkeen pysähdy. Vielä pitäisi siis olla mahdollista tilata oma Saab. Osaavalla neuvottelijalla lienee mahdollisuus tuntuviin alennuksiinkin.
Jostakin syystä en tunne myöskään yhtäkään Saabistia joka olisi oikein nähnyt vaivaa rekisteröityäkseen jonkun toisen merkin foorumille tuputtamaan "omaa" merkkiänsä toimien oikeasti varsinaisena antimainoksena ko. merkille.
Epävarmojen proteesiautolijoiden keskuudessa kenties yleistäkin?
japanilainen tuntui todellakin hyvin viimeistellyltä ja toimivalta paketilta
Itse kun kävin katsomassa, no jaa kojelaudassa olevat lämmittimen yms
säätimet ja näytöt ovat kuin 80 luvun clarionista.
Mutta muuten oli kuin vagineesta kopioitu....
Ei kyllä omassa taskussa tule todellakaan koskaan olemaan minkään bemarin avaimia. Koskaan en ole pitänyt kyseisestä merkistä. On aivan olemattoman näköinen mistä tahansa suunnasta katsottuna, sekä sitten merkin maine ''teiniautona''. Mutta mikäpä siinä jos joku tykkää. Minä en tykkää. Ajan Saabilla tahi Mercedeksellä.
#6289
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
mursu kirjoitti:Tässä uutta autoa etsiskellessä tuli tänään ajettua kahta ihan perus KOROLLAA!
Edelliset kokemukset Toyotasta rajoittuu tuonne 80-luvun DX-päristimiin, mutta jumaleissön, täytyy myöntää että Toyota tuntui melkein jopa autolta. Ainakin verrattuna näihin saksalaisiin VAG-konsernin hirvityksiin joilla työn puolesta joutuu milloin milläkin ajelemaan, japanilainen tuntui todellakin hyvin viimeistellyltä ja toimivalta paketilta.
Mutta kun se on niin perus, tavallinen ja toimiva, ei yllätä mistään suunnasta... kuka sellasta haluaa? Pitää nyt vielä odotella ja katsoa tuleeko sitä uutta ysivitosta linjalta...
En voisi harkita ikinä corolaa niin pelkkis auto kun vaan voi.
Vielä kun ottaa sedanin ja juntaa päähän saakelin ison karvahatun.
Niin ison että karvahattu että hattu pysyy paikallaan kun pää pyörii.
En tiedä oliko työkaverin farkku corolassa jotain vikaa, mutta kun ajoin joutui korjaamaan suuntaa suoralla ajaessakin.
Työkaverin corolla on 07vm 1,6 bensa farkku joten oletan että kunossa on.
Ja sisämelukin oli aika reilu.
Jos jotain hyvää pitää sanoa niin vikoja ei taida pahemmin olla.
Muuten ihan per......tä.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.