Fiilistelykuvia
Re: Fiilistelykuvia
Laitoin pohjaksi PPG Delfleet epoksin eli raskaankaluston beigen ja ihan metallimassavärin ja lakan päälle.. Väri ei ole ihan originaali, vaan ysisatkun värikartasta värikoodi 200h.. Piti aluksi vetäistä ton mun tonnarin väri, mut loppui värimassa kesken. Onneksi oli satkun takaluukun maalauksesta jäänyt ylimääräistä joten sillä vedin lopullisen värin.. ei niillä sävyeroa ole hirveästi.. Tonnarin sävy 247 ja satkun 200h
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-
- "Aero"
- Viestit: 339
- Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 19:08
- Paikkakunta: Espoo
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Fiilistelykuvia
WTF? Minun fergusonni on vatkannut vaihteisto ja peräöljyt kermaksi
![Kuva](http://tonttuilija.kuvat.fi/kuvat/MF-25/mf+258.JPG/_smaller.jpg)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Kuva](http://tonttuilija.kuvat.fi/kuvat/MF-25/mf+258.JPG/_smaller.jpg)
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: Fiilistelykuvia
Huohotinvaivoista kärsinyt saabi käynyt liian lähellä ja tartuttanut taudin.ysitonnari93 kirjoitti:WTF? Minun fergusonni on vatkannut vaihteisto ja peräöljyt kermaksi![]()
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Majorisssa tuo on tuttu näky kun kerää kondenssivettä aikalailla öljyn joukkoon.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: Fiilistelykuvia
Aika nopeesti se sitä vettä kerää, kun ei öljyn vaihdosta ole kulunut montakaan vuottaA.L. kirjoitti:Huohotinvaivoista kärsinyt saabi käynyt liian lähellä ja tartuttanut taudin.ysitonnari93 kirjoitti:WTF? Minun fergusonni on vatkannut vaihteisto ja peräöljyt kermaksi![]()
![]()
Majorisssa tuo on tuttu näky kun kerää kondenssivettä aikalailla öljyn joukkoon.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: Fiilistelykuvia
Eiliseltä:
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/_dsc7702.jpg
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/_dsc7702.jpg
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Fiilistelykuvia
-
- "Aero"
- Viestit: 339
- Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 19:08
- Paikkakunta: Espoo
Re: Fiilistelykuvia
Jostain tarvikeliikkeestä tilattu kauan aikaa sitten, jos oikein muistan. Takapuskuriin ei riittänyt samaa listaa, mitä etupuskuriin. Etupuskurin listaa oli jäänyt jostain toisesta projektista just sen verran että siihen riitti. Taakse kun yritettiin sitä hommata, niin ei ollutkaan enää saatavana, ainakaan Suomesta. Takapuskurin alkuperäinen lista on päällystetty kromiteipillä.Simo_V kirjoitti:Ohan se hieno. Itseäkin ihan vähän kutkuttaisi 16" Cross Spoket ja sitten maalaisi ne jollain jännittävällä värillä. Mistä ostit kromilistaa puskureihin? Täytyisi omaan pystäriin löytää kanssa.Pohjalainen jr. kirjoitti:Tässä pari kuvaa tältä päivältä
Re: Fiilistelykuvia
Vääränmerkkistä tällä kertaa...
Eli hieman yllättäen haltuuni päätyi pientä kiertotietä setävainaan Ford Anglia vuodelta 1966. Setäni osti Anglian uutena ja käsittääkseni käytti sitä liikenteessä johonkin 1970-luvun alkupuoliskolle saakka jolloin käyttöautoksi vaihtui Lada 1200 ja Anglia sai luvan väistyä. Tietääkseni Anglialla ei tuon jälkeen ole juurikaan ajettu, vaan se on talletettu pukkien päälle riiheen odottamaan... jotakin.
Niin kauan kuin itse muistan on tämä kyseinen auto ollut mäen päällä riihessä pimeässä, kuivassa ja pukkien päällä ikkunat raollaan uinumassa. Pienenä poikana kurkin lukitun auton ikkunoista sisään ja ihmettelin perän muotoja jotka toivat mieleen hienot vanhat ameriikanraudat. Anglia ei kuitenkaan silloinkaan sijoiltaan liikahtanut, joten minulle se on niin kauan kuin muistan ollut vain valkoinen ihmeellisen mallinen auto riihessä.
Joskus olin sivulauseessa jollekin maininnut että voisi olla kiva jokin riihen autoista (Anglia, Fiat 600 ja em. Lada) laittaa kuntoon kesäautoksi. Samalla olin tullut nostaneeksi Anglian muita enemmän esille ja niin vain kävi että kun perikunta lopulta setvi setävainaan jäämistöä, ottivat he yhteyttä ja kysyivät että vieläkö Ankka kiinnostaa. Sain kuulemma vain hakea auton pois. Ja pakkohan se oli hakea.
Viime viikonloppuna sitten viimein sain järkättyä Anglian pois perikunnan jaloista (siirrossa käytettiin Anglian ikätoveria Massey Ferguson 35X:ää...) ja pääsin tutkailemaan mikä kampe Ankka oikein olikaan.
Kirjalliset dokumentit ovat vielä saamatta mutta auton runkonumeron perusteella yksilö on vuoden 1966 tammikuussa valmistunut Saloon Standard litrasella moottorilla. Käsittääkseni rekisteriin merkattuja omistajia on autolla ollut vain yksi ja viimeiset 35-37 vuotta on Anglia ollut riihessä liikuttelemattomana. Kilometrejä mittarissa vähän vajaa 100tkm.
Ja koska tämä on kuvia koskeva ketju niin tässäpä niitä nyt olisi, osa fiilisteleviä ja loput dokumentoivia:
http://picasaweb.google.com/iskariotti/Anglia#
Nyt pitää vain vielä keksiä että mille tuon kanssa alkaisi...
Eli hieman yllättäen haltuuni päätyi pientä kiertotietä setävainaan Ford Anglia vuodelta 1966. Setäni osti Anglian uutena ja käsittääkseni käytti sitä liikenteessä johonkin 1970-luvun alkupuoliskolle saakka jolloin käyttöautoksi vaihtui Lada 1200 ja Anglia sai luvan väistyä. Tietääkseni Anglialla ei tuon jälkeen ole juurikaan ajettu, vaan se on talletettu pukkien päälle riiheen odottamaan... jotakin.
Niin kauan kuin itse muistan on tämä kyseinen auto ollut mäen päällä riihessä pimeässä, kuivassa ja pukkien päällä ikkunat raollaan uinumassa. Pienenä poikana kurkin lukitun auton ikkunoista sisään ja ihmettelin perän muotoja jotka toivat mieleen hienot vanhat ameriikanraudat. Anglia ei kuitenkaan silloinkaan sijoiltaan liikahtanut, joten minulle se on niin kauan kuin muistan ollut vain valkoinen ihmeellisen mallinen auto riihessä.
Joskus olin sivulauseessa jollekin maininnut että voisi olla kiva jokin riihen autoista (Anglia, Fiat 600 ja em. Lada) laittaa kuntoon kesäautoksi. Samalla olin tullut nostaneeksi Anglian muita enemmän esille ja niin vain kävi että kun perikunta lopulta setvi setävainaan jäämistöä, ottivat he yhteyttä ja kysyivät että vieläkö Ankka kiinnostaa. Sain kuulemma vain hakea auton pois. Ja pakkohan se oli hakea.
Viime viikonloppuna sitten viimein sain järkättyä Anglian pois perikunnan jaloista (siirrossa käytettiin Anglian ikätoveria Massey Ferguson 35X:ää...) ja pääsin tutkailemaan mikä kampe Ankka oikein olikaan.
Kirjalliset dokumentit ovat vielä saamatta mutta auton runkonumeron perusteella yksilö on vuoden 1966 tammikuussa valmistunut Saloon Standard litrasella moottorilla. Käsittääkseni rekisteriin merkattuja omistajia on autolla ollut vain yksi ja viimeiset 35-37 vuotta on Anglia ollut riihessä liikuttelemattomana. Kilometrejä mittarissa vähän vajaa 100tkm.
Ja koska tämä on kuvia koskeva ketju niin tässäpä niitä nyt olisi, osa fiilisteleviä ja loput dokumentoivia:
http://picasaweb.google.com/iskariotti/Anglia#
Nyt pitää vain vielä keksiä että mille tuon kanssa alkaisi...
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Re: Fiilistelykuvia
Vaikuttaa aika hyvä kuntoiselta toi sun ¨Juustohöylä¨ siinä on objekti mihin voi käyttää niitä vapaa ajan tunteja. Itellä oli aikoinaan -62 mallin Taunus samoilla km, mutta peräkontin kun aukaisi näkyi takarenkaat ja sitten meni vielä lehtijousi niput seulaksi, niin annoin Fordin vapaa ehtoisesti eteenpäin hitsari kaverille.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Fiilistelykuvia
TurboS sai vihdoin leiman...
![Kuva](http://media.share.ovi.com/m1/s/2147/32c65ba7b3234e3e9e1a9b780e112485.jpg)
![Kuva](http://media.share.ovi.com/m1/s/2147/32c65ba7b3234e3e9e1a9b780e112485.jpg)
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Fiilistelykuvia
näitä jaellaan lemillä ilmaiseksi.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6307912.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6307912.jpg
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Fiilistelykuvia
-
Viimeksi muokannut Possu, Ti Touko 03, 2011 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Fiilistelykuvia
OhhohIskariot kirjoitti:Vääränmerkkistä tällä kertaa...
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Eihän tuo näyttäisi kuvien perusteella tarvitsevan ensialkuun muuta kuin perusteellisen huollon (jarrut ainakin kannattanee käydä läpi ajatuksella) ja leppoisaa ajoa kauniina kesäpäivinä.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Re: Fiilistelykuvia
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77