kalle37 kirjoitti:Hae oikea vesihuutelulla varustettu leikkuri.
Räläkkä konstilla tulee niin paljon pölyä että saat naapuritkin sotkettua
Se pöly ei tule olemaan ongelma, talli ku on tuolla alamaassa ihan yksinään. Se tulee olemaan ongelma, kun vaimo näkee, että joudun kaivamaan kukkapenkin läpi
kalle37 kirjoitti:Hae oikea vesihuutelulla varustettu leikkuri.
Räläkkä konstilla tulee niin paljon pölyä että saat naapuritkin sotkettua
Se pöly ei tule olemaan ongelma, talli ku on tuolla alamaassa ihan yksinään. Se tulee olemaan ongelma, kun vaimo näkee, että joudun kaivamaan kukkapenkin läpi
Rene-Rane kirjoitti:Vitt* joku H*lvetin Mo*o oli kolhassut puskuria parkkipaikalla 15 cm naarmut oikeassa kulmassa helvetti eikä ollut viittinyt edes lappua jätäää, voi JUMAL*UTA. Nyt vitu*taa, PER*ELE
eljass kirjoitti:Eniten itseäni vituttaa eniten koko Vihdintie, alkaen siis Haagan liikenneympyrästä aina Kehä III:lle asti. Jotkut ryhmittyvät jo Haagan liikenneympyrän jälkeen vasemmanpuoleiselle kaistalle liittyäkseen noin kymmenen kilometrin päässä Kehä III:lle länteen ja ajavat samaa vauhtia (alle rajoitusten) kuten viereiselläkin kaistalla. Välillä pistää ihan vihaksi kun seuraa sitä toimintaa.
Aivan sama havainto. Tosin ei välttämättä niin vihaksi pistä, mutta ohi tulee suht usein mentyyn. Muutenhan tuo pätkä on monine liikennevaloineen kohtuullisen rajoituksen kera hyvä kaupunkikiihdytyskohde.
No ei ehkä ihan vihaksi sentään pistä, mutta ihmetyttämään kyllä. Kovin usein vaan pääsee todistamaan kuinka kiihdytetään rinta rinnan siihen ~60km/h nopeuteen ja sitten vuorotellaan johtoasemassa juuri niin, ettei takaata vaan kukaan pääse ohi...
Just noin. Kyse ei useinkaan kuitenkaan voi olla esim. (alhaisen) nopeuden kautta haettavasta turvallisuudesta, koska noiden vauhti tuppaa olemaan kasvamaan päin siinä vaiheessa, jos ohi pääsee pujahtamaan
Vanhan kannen raaka-aine oli vissiin 0,02 eur/kpl kalliimpaa kun uusi. Noo, ei se mitään, materiaali vaihtui, raaka-ainekustannukset pieneni ja laatu huononi.
9-5:sen kaasuläppäkotelo alkoi heittelee nilkuta kotia (niin että muut tiellä liikkujat saa nauraa) toimintoa päälle On se kyllä jo vähän oireillut pitkin kevättä ja kesää, mm. auto meinaa sammua välillä kun sen laittaa käyntiin. Voi hitsi voi harmi, olisi varmaan tuollekin ~400€ muutakin käyttöä On se kyllä sitten yllättävän edullista toi saabin omistaminen, ja nyt kun niitä on vielä kaksi
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
jyyrä kirjoitti:9-5:sen kaasuläppäkotelo alkoi heittelee nilkuta kotia (niin että muut tiellä liikkujat saa nauraa) toimintoa päälle On se kyllä jo vähän oireillut pitkin kevättä ja kesää, mm. auto meinaa sammua välillä kun sen laittaa käyntiin. Voi hitsi voi harmi, olisi varmaan tuollekin ~400€ muutakin käyttöä On se kyllä sitten yllättävän edullista toi saabin omistaminen, ja nyt kun niitä on vielä kaksi
allekirjoituksesi:"Leuka kiinni rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"
Niska ja toinen hartia saatana ollu jumissa jo kaks viikkoa ja ei perkele aiokaan aueta. Ei auta kylmä eikä kuuma. Buranat on ihan yhtä tyhjän kans ja Panacodikin on lähinnä semmonen parin tunnin helpotus...v**tu nytkö se alkaa oireilla 8 vuotta sitte tapahtunutta kolaria...
rälläkkä kirjoitti:Niska ja toinen hartia saatana ollu jumissa jo kaks viikkoa ja ei perkele aiokaan aueta. Ei auta kylmä eikä kuuma. Buranat on ihan yhtä tyhjän kans ja Panacodikin on lähinnä semmonen parin tunnin helpotus...v**tu nytkö se alkaa oireilla 8 vuotta sitte tapahtunutta kolaria...
mulla on alaselkä kipiä sillon tällön .. aikoinaan tukkeja ajettu lovipamkolla pompotti ja nosti keulaa niin perkeleesti traktorista ja sitten kun se tuli alas tärähti ja sitä kun teet joka vkl. 12h päivässä niin on loppu tulos taattu
Nice, eilen ehtoolla kunnon potku sohvan nurkkaan ja kuului rasahdusnapsahdus sekä muutama #¤&!%!#. Nyt on pikkuvarvas varsin arka ja turvoksissa. Ja hmm, alkaa jo väriäkin vaihtamaan. Ehtoopäivällä työlääkäri. Anskattoo. Ei tota kyllä ihan heti pistetä turvajalkineeseen..
Olis taas ilmankin pärjännyt
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Tomsson kirjoitti:Nice, eilen ehtoolla kunnon potku sohvan nurkkaan ja kuului rasahdusnapsahdus sekä muutama #¤&!%!#. Nyt on pikkuvarvas varsin arka ja turvoksissa. Ja hmm, alkaa jo väriäkin vaihtamaan. Ehtoopäivällä työlääkäri. Anskattoo. Ei tota kyllä ihan heti pistetä turvajalkineeseen..
Olis taas ilmankin pärjännyt
Aika varmasti varpaassa on murtuma. Eivät tohtorissa sitten muuta tee, kun kuvaavat, kertovat että onko murtumaa vai ei ja sanovat, että paranee levolla.
Ja niin se paraneekin, pari viikkoa on pirun kipeä, sitten alkaa kestää pikkuhiljaa "normaalia" käyttöä...nimimerkillä jurris...eiku liikuttuneessa mielentilassa kerran betonirappuseen pikkuvarpaalla potkaissut
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84