mikä vit.....aa? avautumis topic

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

suopitar kirjoitti:Hieman suututtaa.. ollaan keppinaisena jälleen. :evil: Kolmio lääkkeet kehissä. Perkele. Ei tarvinut onneksi sairaalaan jäädä yöksi. Enpä taida siis syyskokoukseen lähteä. Perhanan perhana. Onneksi on partioystävä, joka valmis auttamaan. Sain kyydin ensiapuun ja huolehti vielä kotiin palatessa, että pääsen turvallisesti alakertaan portaat keppien kanssa. Sellaisiahan me partiolaiset: "Aina valmiina." . :D Hieman hymyä kivun keskelle. :wink: (tai sitten vaan kunnon lääkitys päällä ja asia kun asia saa nauramaan :lol: )

Mitäs sinulle on käynyt 8O
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
suopitar
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 1735
Liittynyt: To Syys 27, 2007 14:16
Paikkakunta: Kouvola

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja suopitar »

Mimmi kirjoitti:
suopitar kirjoitti:Hieman suututtaa.. ollaan keppinaisena jälleen. :evil: Kolmio lääkkeet kehissä. Perkele. Ei tarvinut onneksi sairaalaan jäädä yöksi. Enpä taida siis syyskokoukseen lähteä.
Eipä minun syyskokoukseen lähtöä estä kolmiolääkkeet ja lokakuulle ulottuva sairaslomakaan.
Pitää katsoa pystyykö ajamaan autoa. Ja en tiedä kehtaako kenenkää kyytiin keppien kanssa tunkea. Päivä kerrallaan mentävä nyt, sinne kuitenkin vielä kaksi viikkoa.
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Tää hitonmoinen kanuuna. No eihän siitä voi syyttää kuin itseään. Aivan janottaa, vaikka on eilisen illan juonut :x
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

ysitonnari93 kirjoitti:Tää hitonmoinen kanuuna. No eihän siitä voi syyttää kuin itseään. Aivan janottaa, vaikka on eilisen illan juonut :x
Niin että vaikka kuinka tankkasit eilen nestettä illan mittaan, niin silti janottaa? :lol:
Sori, muiden krapula on aina hauska, oma ei ikinä. :D
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

Rene-Rane kirjoitti:NAAPURIT.... kohta lähtee kämppä myyntiin ja muutan mökille keskelle mettää, eipä kukaan tule inisemään että yksi kivi on nyt sitten sentin heidän puolellaan mutta heidän laittamat paskat saa olla niin paljon meidän puolella kun lystäävät... HEEVON v*t*t :evil: :evil: :evil:
:roll: :roll:
No kyllä keskellä metsääkin ostaan.

Mulla on järvenranta tontti johon ei ole rakenettu, mutta tontti naapuri on rakkentanut osittain minun tontin puolelle :lol:

Samainen henkilö soitti ja kysyi voiko hän ruopata omaa rantaa.
Vastasin että minun puolesta kyllä, mutta mitäs olet meinannut tehdä kun sun rakennus on mun puolella :lol:

Meni tyyppi vähän paniikiin puhelimessa ja alkoi änkyttämään.
Sanoin että on sulla muutama vaihtoehto hoitaa asia.

Nyt on mennyt varmaan 2vuotta soitosta oliskohan aika tehdä uusinta kysely :lol:
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

ysitonnari93 kirjoitti:Tää hitonmoinen kanuuna. No eihän siitä voi syyttää kuin itseään. Aivan janottaa, vaikka on eilisen illan juonut :x
itsellä on joku taivaanlahja kun en oikeen meinaa saada krapulaa?! (tai sitten osaan/en osaa juoda)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja saba90 »

ysitonnari93 kirjoitti:Tää hitonmoinen kanuuna. No eihän siitä voi syyttää kuin itseään. Aivan janottaa, vaikka on eilisen illan juonut :x
Sama tilanne oli itelläkkin aamulla,onneks on helpottanu jo
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Rene-Rane kirjoitti:NAAPURIT.... kohta lähtee kämppä myyntiin ja muutan mökille keskelle mettää, eipä kukaan tule inisemään että yksi kivi on nyt sitten sentin heidän puolellaan mutta heidän laittamat paskat saa olla niin paljon meidän puolella kun lystäävät... HEEVON v*t*t :evil: :evil: :evil:
:roll: :roll:
Äläs nyt. Mulla on toisen puolen naapuritaloyhtiö laittanut pensasaidan päin persettä. Saas nähdä jos joskus intoutuu tekemään puuaidan rajaa pitkin :lol: Eipä se paljoa haittaa jos itse menettää yläpihalta pari metriä mutta alapihan reilu metri voi tuottaa naapurille ongelmia, menee aika läheltä heidän pihavaraston seinää :lol:

Nooh, ei pidä olla ilkeä mutta jollain tapaa mielikin muuttui, kun naapuritaloyhtiöstä muutti eräät eli tuossa samalla tasolla asuvat pois. Olivat jokseenkin hankalia, kun aukoivat päätä vaimolle pensasaidan leikkuun jälkeen ja leikkelivät sitten mun koivusta oksia jotka meni heidän puolelle, ei sitten ollut pihalla enään ku itse pääsin sisältä ulos. Ehkä sukurasite (sanonta "Huutaa ku sonkalainen." piti siitä huolen ettei ollut haluja jäädä pihalle :twisted: Joo, ja mitä puihin tulee niin sain kaupungilta vastauksen, että jos puu kasvaa minun tontilla ei naapurilla ole mitään oikeutta mennä koskemaan luvatta puuhun.

Muuten joka puolella on mukavat naapurit, tulee kuulumisiakin vaihdettua silloin tällöin. Ja tapasin naapuritaloon muuttavat, mukavilta vaikuttivat, heillä oli pieni koirakin joka oli täysivastakohta sille mitä itse olen tottunut näkemään, ei haukkunut lainkaan vaikka niiden luonteessa taitaa se räksyttäminen olla melko pinttyneenä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

dimebak kirjoitti:...heillä oli pieni koirakin joka oli täysivastakohta sille mitä itse olen tottunut näkemään, ei haukkunut lainkaan vaikka niiden luonteessa taitaa se räksyttäminen olla melko pinttyneenä.
Jos pieni koira räksyttää ihmisille, ei ole luonteessa "vika", vaan koulutuksessa / omistajassa. Tuo on kyllä tiukassa oleva harhaluulo pienistä koirista, jota varmasti ruokkii se, että noita "söpöjä pikku koiruliineja" otetaan ikään kuin leluiksi, vaikka ne ovat ihan koiria siinä missä joku "miehekäs" dobermannikin tms. Myös pienillä koirilla siis on ihan normaalit koirien tarpeet ja niitä tulee käsitellä ihan koirina.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

V.J.S kirjoitti:
dimebak kirjoitti:...heillä oli pieni koirakin joka oli täysivastakohta sille mitä itse olen tottunut näkemään, ei haukkunut lainkaan vaikka niiden luonteessa taitaa se räksyttäminen olla melko pinttyneenä.
Jos pieni koira räksyttää ihmisille, ei ole luonteessa "vika", vaan koulutuksessa / omistajassa. Tuo on kyllä tiukassa oleva harhaluulo pienistä koirista, jota varmasti ruokkii se, että noita "söpöjä pikku koiruliineja" otetaan ikään kuin leluiksi, vaikka ne ovat ihan koiria siinä missä joku "miehekäs" dobermannikin tms. Myös pienillä koirilla siis on ihan normaalit koirien tarpeet ja niitä tulee käsitellä ihan koirina.
Ei se ihan noikaan ole. Esim pystykorva roduille on ominaista haukkuminen.
Joskin saa sitä hilittyä koulutuksella.

Olekin ihmetellyt ihmisiä jotka ottavat esim suomen pysykorvan kaupunkiin.
Se ei kuulu sinne ja piste.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

kalle37 kirjoitti:
Rene-Rane kirjoitti:NAAPURIT.... kohta lähtee kämppä myyntiin ja muutan mökille keskelle mettää, eipä kukaan tule inisemään että yksi kivi on nyt sitten sentin heidän puolellaan mutta heidän laittamat paskat saa olla niin paljon meidän puolella kun lystäävät... HEEVON v*t*t :evil: :evil:
:roll: :roll:
No kyllä keskellä metsääkin ostaan.

Mulla on järvenranta tontti johon ei ole rakenettu, mutta tontti naapuri on rakkentanut osittain minun tontin puolelle :lol:

Samainen henkilö soitti ja kysyi voiko hän ruopata omaa rantaa.
Vastasin että minun puolesta kyllä, mutta mitäs olet meinannut tehdä kun sun rakennus on mun puolella :lol:

Meni tyyppi vähän paniikiin puhelimessa ja alkoi änkyttämään.
Sanoin että on sulla muutama vaihtoehto hoitaa asia.

Nyt on mennyt varmaan 2vuotta soitosta oliskohan aika tehdä uusinta kysely :lol:
Totta :D ei onneksi ole naapureita lähettyvillä kun on vain peltoja ja metsää :)

Kokeileppas piruuttaan tehdä uutta kyselyä :lol:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

160e irtolasien tummennus..... pohtii harrastuksen hintavuutta....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Djjules
"Turbo"
Viestit: 270
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 15:11
Paikkakunta: UK

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Djjules »

kalle37 kirjoitti:
V.J.S kirjoitti:
dimebak kirjoitti:...heillä oli pieni koirakin joka oli täysivastakohta sille mitä itse olen tottunut näkemään, ei haukkunut lainkaan vaikka niiden luonteessa taitaa se räksyttäminen olla melko pinttyneenä.
Jos pieni koira räksyttää ihmisille, ei ole luonteessa "vika", vaan koulutuksessa / omistajassa. Tuo on kyllä tiukassa oleva harhaluulo pienistä koirista, jota varmasti ruokkii se, että noita "söpöjä pikku koiruliineja" otetaan ikään kuin leluiksi, vaikka ne ovat ihan koiria siinä missä joku "miehekäs" dobermannikin tms. Myös pienillä koirilla siis on ihan normaalit koirien tarpeet ja niitä tulee käsitellä ihan koirina.
Ei se ihan noikaan ole. Esim pystykorva roduille on ominaista haukkuminen.
Joskin saa sitä hilittyä koulutuksella.

Olekin ihmetellyt ihmisiä jotka ottavat esim suomen pysykorvan kaupunkiin.
Se ei kuulu sinne ja piste.
Ja minua vituttaa ja ihmetyttää samanaikaisesti ne ihmiset jotka ylipäätään ottavat koiran sen ulkonäön perusteella ottamatta selvää mihin tarkoitukseen kyseinen rotu on alunperin jalostettu.
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Mmp
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2007 19:44
Paikkakunta: Kuopio

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja Mmp »

Jumalaton puristuksen tunne päässä alkaa vituttamaan pitemmän päälle. Niskat kait "vähän" temppuilee. Katotaas saanko lisää vitustuta päivään myöhemmin tänään. Tarkoituksena olisi mennä tsekkaa 1.kertaa uuden asuinkylän fixus liike. Naisena oon joskus saanut niin paskaa palvelua, että tietyt liikkeet on boikotissa. Mittään erikoista en vaadi, vain normipalvelua
Saabismi on (kuulemma) sairautta, meidän perheessä tarttuvaa sellaista.

9000 CD - 95
El Camino -79
-pete
"Hirsch"
Viestit: 789
Liittynyt: Pe Touko 29, 2009 10:01
Paikkakunta: Siuntio

Re: mikä vit.....aa? avautumis topic

Viesti Kirjoittaja -pete »

Djjules kirjoitti:Ja minua vituttaa ja ihmetyttää samanaikaisesti ne ihmiset jotka ylipäätään ottavat koiran sen ulkonäön perusteella ottamatta selvää mihin tarkoitukseen kyseinen rotu on alunperin jalostettu.
Täsmälleen näin. Toinen dalmatiankoirauros nyt perheessä, joten tiedettiin täysin, millaisen sinänsä älykkään koiran, mutta aikamoisen itsepäisen jurpon energiapakkauksen kanssa joutuu hommia tekemään. Aika monella puolitoistavuotiaan dalmisuroksen perheellä kun tuppaa tulemaan "allergiaa", jonka takia koirasta pitääkin "yllättäen" luopua. Ja kuulemma "mielellään ei kerrostaloon".

Ja takaisin topikkiin: Kurkku on kipeenä ja äsken kurkkasin, että siellähän on myös valkoisia rakkuloita. Eipä tässä ole angiinaa pidettykään vuosikymmeneen.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Lukittu