mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei mikään, ainakaan kovin pahasti.
Töissä räjähti pöydältä tippunut coca-cola tölkki ja sitä sokeripaskaa roiskui kamppeille ja naamalle.
Sitten huomasin, että olin onnistunut ostamaan väärän kokoisia suodatinpusseja omaan kahvinkeittimeen (kahvi on on minulle pyhä asia), mutta onneksi vanhoja ja oikean kokoisia oli vielä pari jäljellä lootassa.
Ja sain neljännellä soitto yrityksellä PCS:n väen kiinni ja tilaukseen lähti jarrulevyt/-palat, teräspunosletkut, puslia ja takalasin pyyhkijä + aamusta hain paikallisesta varaosa firmasta tilaamani xenonpolttimot.
Alustasarja on ollut jo toista kuukautta tallin nurkassa ja asennus alkaa, kun nuo muut osat saapuu, tänne pohjolaan...
Homma lähdössä taas lapasesta, mutta otetaan harrastuksen kannalta.
Projekti etenee, niin sen vuoksi on suhteellisen hyvä mieli.
Töissä räjähti pöydältä tippunut coca-cola tölkki ja sitä sokeripaskaa roiskui kamppeille ja naamalle.
Sitten huomasin, että olin onnistunut ostamaan väärän kokoisia suodatinpusseja omaan kahvinkeittimeen (kahvi on on minulle pyhä asia), mutta onneksi vanhoja ja oikean kokoisia oli vielä pari jäljellä lootassa.
Ja sain neljännellä soitto yrityksellä PCS:n väen kiinni ja tilaukseen lähti jarrulevyt/-palat, teräspunosletkut, puslia ja takalasin pyyhkijä + aamusta hain paikallisesta varaosa firmasta tilaamani xenonpolttimot.
Alustasarja on ollut jo toista kuukautta tallin nurkassa ja asennus alkaa, kun nuo muut osat saapuu, tänne pohjolaan...
Homma lähdössä taas lapasesta, mutta otetaan harrastuksen kannalta.
Projekti etenee, niin sen vuoksi on suhteellisen hyvä mieli.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
ihmiset joilta löytyy se kaasu heti kun on tulossa ite rampista alas ihan lätkien mukaista nopeutta ja niin että ehtis sujuvasti liittyä liikenteeseen mukaan, miks siinä vaiheessa pitää autosta lyödä läppä tiskiin ja tunkea rinnalle kun on ramppi loppumassa?
Ja joku tonnarikuski joka ei sit motarilla millään voinu mennä kokonaan vasemmalle kaistalle vaan lennätti sitä sohjopaskaa jokaisen tielläliikkujan silmille, mieki sain osani yhden kaistan yli vaikka olin jo rampissa poismenossa. Paskamaista
Ja joku tonnarikuski joka ei sit motarilla millään voinu mennä kokonaan vasemmalle kaistalle vaan lennätti sitä sohjopaskaa jokaisen tielläliikkujan silmille, mieki sain osani yhden kaistan yli vaikka olin jo rampissa poismenossa. Paskamaista
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7566
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Räntää sataa taivaalta. Moottorin säätämiseen unelmasää ihmiselle jolla ei ole autotallia.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Rattivaihde kirjoitti:Räntää sataa taivaalta...
Jep, paitsi että täällä se tulee vetenä. Kiva olla patsastelemassa sateessa pojan futisharkoissa kentän laidalla taas jälleen kerran. Enpä tiedä kumpi meistä on märempi, minä vai poitsu .Toisaalta, mitäpä jälkikasvunsa eteen ei tekisi
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Eilinen Windows-päivitys taisi tappaa Vistan lopullisesti. Pöytäkone oli jo ennestään hajalla. Yksi toistaiseksi toimiva läppäri löytyy vielä, mutta kahdelle käyttäjälle se ei meinaa riittää.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Vista on siitä erikoinen käyttis että se on melkeinpä edellistä (XP) paskempi. Seiska on kyllä toiminu hienosti aina.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2624
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyllä Visva oli umpisurkea. Seiska tuntuu pelittävän hienosti. Ajuritkin löytyneet kaikki netistä tähän asti.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Täysin samaa mieltä tästä Vistasta... jonka muuten työpaikan tukivelho herätti henkiin omien töidensä ohessa. Jii-haa!
Ei tässä muuten mitään, mutta kun tämä nyt on ainoa kone jossa saan toimivaksi tiettyjä sovelluksia. Toisen koneen Win7 kun on 64-bittinen eikä wanha softa suostu toimimaan vaikka kaikenlaisia XP-sopivuustiloja on kokeiltu.
Ei tässä muuten mitään, mutta kun tämä nyt on ainoa kone jossa saan toimivaksi tiettyjä sovelluksia. Toisen koneen Win7 kun on 64-bittinen eikä wanha softa suostu toimimaan vaikka kaikenlaisia XP-sopivuustiloja on kokeiltu.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Historia toistaa itseään, Visva omaa kummasti Windows ME:n piirteitä ihastuttavuudessaan. Windowsin yleistymistä edeltävältä ajalta MS-DOS 4 muistetaan myös äärimmäisen onnistuneena tuotoksena.
Aina välillä vissiin vaan pitää epäonnistua.
Aina välillä vissiin vaan pitää epäonnistua.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Eikös windowseista perinteisesti joka toinen ole ollut surkea? Jännä nähdä miten suuri fiasko tulee tämän seiskan jälkeen...aero kirjoitti:Aina välillä vissiin vaan pitää epäonnistua.
9-5 Aero -07, ex 9-3 SS -03
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyllä niillä ainakin hyvät ainekset kunnon munaukseen on taas kasassa, kun suunnitelmissa on käynnistysvalikon korvaus puhelimista tutulla tiilisysteemillä, joka on varmasti tablettikäyttäjille tervetullutta mutta peruslaskunmaksajille ei välttämättä niinkään...Timon kirjoitti:Jännä nähdä miten suuri fiasko tulee tämän seiskan jälkeen...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
nuo risteysalueen lumipenkat, ois kiva ettei tarviis mennä pelkällä tuurilla. Varsinki tämmöselle pätkälle ovat melekonen haaste
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Meiän muija on puoltoista metriä pitkä (sulka päässä). Hälle sanoin, notta raottaa edes vähän kuskin ikkunaa niin voi saada kuulosta pienen avun arvailuun.
Muikiihan se aina pikkusen persiissä jos joutuu veikkauksella menemään.
Muikiihan se aina pikkusen persiissä jos joutuu veikkauksella menemään.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Joo, tuo penkkojen kasaaminen risteyksiin on kyllä sieltä ja syvältä. Etenkin kaupunkialueella, missä A) niitä ääniä on muutenkin ja B) mahdollisuus äänettömän stealth-polkupyörän ilmestymiseen keulan eteen on isompi kuin maaseudulla. Kyllä moiset näköesteet pitäisi saada pois ihan liikenneturvallisuuden nimissä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla